Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eneily tuotteet

4 posters

Siirry alas

Eneily tuotteet Empty Eneily tuotteet

Viesti kirjoittaja kuutamo Ke Kesä 16, 2010 12:25 am

Olen nyt tutkiskellut näitä eri vaihtoehtoja. Törmäsin tällaiseen tuotteeseen kuin biolab. http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/40195
Onko joku kokeillut? Nuita ei ole kuin kahta makua, joten voikohan käyttää yhtaikaa jonkin muun tuotteen kanssa, esim nutrilet? kiinnostaa sikäli, kun tuo on edullinen.

kuutamo

Viestien lukumäärä : 26
Paikkakunta : rovaniemi
Registration date : 21.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily tuotteet Empty Vs: Eneily tuotteet

Viesti kirjoittaja sirutarleena Su Kesä 20, 2010 6:56 am

Ainakaan Meilahdessa Ene-ryhmässä tuo ei kuulunut suositeltaviin tuotteisiin, koska sitä ei ole tutkittu ilmeisesti niin hyvin, muissa on tarpeelliset vitamiinit ja hivenineet sekä kalorimäärä. Ainakin meille näin sanottiin ja siksi olisi hyvä olla suositelluissa tuotteissa, ne kyllä maksaa aika lailla. Oikean ravintomäärän saaminen on tärkeätä ja mainoksessa ei ollut tarkkaa tuoteselostetta mitä kaikkea tuote sisältää eikä kalorimäärää.

sirutarleena

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily tuotteet Empty eneilystä

Viesti kirjoittaja maalu Ke Heinä 07, 2010 4:54 am

Kuinka paljon teillä tippui paino eneilyn aikana?

Mulla on nyt noussut kesäaikana paino 2 kg ekasta punnituksesta joten eneiltävää on?

Pelkään kauheasti etteivät hyväksy minua leikkaukseen kun en kykene pudottamaan painoa

maalu

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : pori
Registration date : 16.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily tuotteet Empty Vs: Eneily tuotteet

Viesti kirjoittaja Ballerina To Heinä 08, 2010 4:33 am

Maalu, mulla oli tippunu muistaakseni 2,5 kg tokalla punnituksella.Sit kerkesin eneillä NORMI ruoalla vajaan neljä viikkoa ja noin 8 kg tippu.Kannattaa kyllä ottaa tuo tiputtaminen tosissaan.Ajatella vaan et viimoset laidutuskuurit menee.Nyt reilu kaksi viikkoa leikkauksesta ja olo on hyvä, josko tuo maha vaan alkais toimia normaalisti.Ripulia on. Ei ole nälkä ja paino tippuu kun kylläisyys tulee niin pienestä=)
Tsemppiä sinulle ja koita nyt jaksaa tiputtaa painoa!!

Ballerina

Viestien lukumäärä : 23
Paikkakunta : 06
Registration date : 03.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneily tuotteet Empty Vs: Eneily tuotteet

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa