Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Go123-tuotteet

4 posters

Siirry alas

Go123-tuotteet Empty Go123-tuotteet

Viesti kirjoittaja pohjaton meri Pe Maalis 23, 2012 5:58 pm

Onko kukaan käyttäneet näitä (go123.fi) tuotteita? mulla on iso kasa pusseja tuolta ja mietin että sopivatko eneilyyn, rav.terapeutti ei osannut sanoa kun ei ole tutustunut kyseisiin tuotteisiin.
pohjaton meri
pohjaton meri

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : oulu
Registration date : 25.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Go123-tuotteet Empty Vs: Go123-tuotteet

Viesti kirjoittaja Kimby Pe Maalis 23, 2012 8:57 pm

Ei sovellu. Kaloreita on hulppeasti liikaa. Yhdessä pussissa on n. 200 kcal ja 5 kpl tekee 1000 kcal kun ENEllä tulisin naisten pysyä alle 700 kcal/päivä.

Homma ei toimi myöskään niin että söisit noita pusseja vähemmän koska hereilläoloajan pitää syödä vähintään 3 tunnin välein jotta aineenvaihdunta pysyisi käynnissä. Eli unohda noi kokonaan.

5 pussia Nutreja tekee 555 kcal ja silloin voi vielä syödä nipun vihanneksia päivän aikana ja silti pysyä alle 700 kcal.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Go123-tuotteet Empty Vs: Go123-tuotteet

Viesti kirjoittaja suski76 Su Maalis 25, 2012 1:07 am

Noh, minä en saanut syötyä kuin tuotteita, joita sai syödä vain sen 3/vrk. Muut tulivat ylös...soin välillä myös allevon patukoita (n. 200 kaloria) ainoot, joita sain syötyä. Minun aineenvaihdunta pelasi ok..sillä join paljon vettä tai sokeritonta mehua tai pepsimaxia Smile Neljässä viikossa meni 11 kg Smile

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 47
Paikkakunta : Ulvila
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Go123-tuotteet Empty Vs: Go123-tuotteet

Viesti kirjoittaja Pallokala Su Maalis 25, 2012 6:22 pm

Mää puolitan nuo Nutrifastit, eli sekoitan 2,5 dl vain puoli pussia kerralllaan. Näin saa reilummin nestettä ja tulee 8 ateriaa päivässä. Muutenkin maistuvat ohjeen mukaan tehtyinä liian tujulta mun makuun. Litku menee paremmin alas.

En eneile enää, mutta välkillä korvaan joitain aterioita Nurtifastilla kun en jaksa miettiä mitä söisi.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Go123-tuotteet Empty Vs: Go123-tuotteet

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa