Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ENEILY!!!!

+3
Wee2be
ritu
siipe
7 posters

Siirry alas

ENEILY!!!! Empty ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja siipe Ti Syys 28, 2010 1:59 pm

Nyt se vihdoin ja viimein alkoi sit!! Se eneily! Onnekseni sain tietää, että vihanneksia ja kasviksia saapi syödä! =) Kuukauden päästä ollaan pöydällä!
siipe
siipe

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : sukeva
Registration date : 29.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENEILY!!!! Empty Vs: ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja ritu Ti Syys 28, 2010 2:14 pm

Voimia dietille, saa sitä syödä mitä vaan kun kalorit ei ylitä 600 itse eneilin kinkulla ja pusseilla söin yleensä 2pussia ja 300-400g kinkkua eikä ollut koko neljään viikkoon nälkä.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

ENEILY!!!! Empty Vs: ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja Wee2be Ti Syys 28, 2010 3:32 pm

Mulle sanottiin 800 kaloria rajaksi.. :O Onko tossakin eri käytäntöjä?
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

ENEILY!!!! Empty Vs: ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja dunbar Ti Syys 28, 2010 3:53 pm

800kcal on raja. Tosin se on yksilöllistä. Mulla 900kcal:sta ei ketoosi lähtenyt pois. Tosin olen palannnut ruotuun ja 800kcal on raja tällä hetkellä. Välillä söin 1200kcal ja silloin oli koko ajan nälkä. Paino tosin laski, mutta armoton nälkä teki sen kalorimäärän pitämisen vaikeaksi. Tuntuu hassulle, mutta kun ketoosi tilan saa päälle, ei nälkää todellakaan ole.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ENEILY!!!! Empty Vs: ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja MRA123 Ti Syys 28, 2010 4:08 pm

Tsemppiä matkaan teille eneilijät, mulla huomenna luojan kiitos loppuu ene kun leikkauspöytä kutsuu, olen eneilly tavallisilla ruoka-aineilla ja olen vannonut etten ennen joulua koske vihanneksiin, en minkään mallisiin... tulee meinaan sen verran korvista jo. :))
Oli ihana käydä eilen kaupassa kun tajusin ettei tarvinnut enää ostaa jumalatonta rehukuormaa vaan eilen ja tän päivän "eväät" vaan.
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ENEILY!!!! Empty Vs: ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ti Syys 28, 2010 5:38 pm

Minäkin aloittelen täällä kevennystä leikkaus on marraskuun puolella, hirmusti tsemppiä kaikille!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENEILY!!!! Empty Vs: ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja Ranskis Ti Syys 28, 2010 5:42 pm

Moikka!
Nyt tarttee apua! Kertokaa te, jotka ootte jo eneilly, mitä teen: Koska kroppani on nyt ketoosissa (viikko enee takana) ja ruokahalu tiessään, onko kauheen tarkkaa, että "ruokailu"välit on tasaseen pitkin päivää? Siis tarkotan, että kun ruokahalua ei ole, ei tee mieli/muista syödä ees enesoppia. Päänsärkyä silti ajoittain. Voisko pääkipu tulla siitä, että "syömis"rytmi ei oo tasanen? Juon kyllä mielestäni riittävästi.
Oon niin älyttömän kipuherkkä, etten halua päänsärkyä kärsiä yhtään, enkä voi lääkkeitäkään siihen kokoajan vetää, pelkään särkylääkeriippuvuutta.
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENEILY!!!! Empty Vs: ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ti Syys 28, 2010 5:48 pm

Mä oon nuin monta atkinsonia vetäny et tiedän ettei mulla ainakaan auta ku vetää kipulääkettä siihen särkyyn toinen vaihtoehto on maata sängyssä ketoosi-aika.... =( Tsemppiä eneilyyn, mulla pelottaa kauheesti vaan periksi en aijo antaa....
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENEILY!!!! Empty Vs: ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja MRA123 Ti Syys 28, 2010 5:52 pm

Kaippa sen voi tehdä niinkuin itselleen on parasta, mulla kyllä käy äkkiä huonosti jos en syö tasaisin väliajoin, vaikkei nälkää olekaan, tuota samaa päänsärkyä ja huonoa oloa on tullut...
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

ENEILY!!!! Empty Vs: ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja Ranskis Ti Syys 28, 2010 5:55 pm

Kaippa mun täytyy vaan sitkeesti kytätä kelloo sitten, ja syödä, vaikkei tee mieli. Yllättävän vaikeesti menee muuten alas noi äklön makeet esanssimansikkaliemet, vaikka koittais olla nopeekin ettei maistais mitään. Tiedän, että kaikki 5 pussia pitää syödä päivän aikana, mutta koska ei ole ollu maittia, yhdistin esim. eilenillalla 2 pussia suklaanmakua ja vedin ne kerralla telkkua kattellessa. Ei ehkä viisasta, mutta ainakin meni alas.
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENEILY!!!! Empty Vs: ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ke Syys 29, 2010 12:42 am

Mä yritän tässä samalla opetella syömään riittävän hitaasti se kun on kuulemma osattava leikkauksen jälkeen tai sit on kipeeenä sanos ravterp... oysissa
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENEILY!!!! Empty Vs: ENEILY!!!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa