Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

+14
Tötterö
Eija-Stiina
Nanne Napaneera
Lyltsy
PiJoHe
kissus nytkö jo
hansu
maija411
Pallokala
eräpena
Soile
Emppu81
HyeeNa!
kilomies
18 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kilomies Su Tammi 08, 2012 4:49 pm

Kiitos Soile cheers

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Warkaus
Registration date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja Soile Su Tammi 08, 2012 6:00 pm

En tiedä kenelle osoitit nu kysymykset mutta mun ymmärtääkseni kaikilla ylipainoisilla on suurentunut maksa koska viskeraalista rasvaa kertyy sisäelimien ympärille ylipainoisilla ja se on saatava pois siitä näkyvyyttä häiritsemästä. Tupakointi ei käsittääkseni maksaan vaikuta. Mutta tietysti tupakointi voi olla yksi riskitekijä lisää leikkauksessa/nukutuksessa. Itse olen keuhkosairas ja minua ei edes leikattaisi jos vielä tupakoisin. Lopetin kymmenien vuosien tupakoinnin Zampixin avulla vuosi sitten. Oli melkein jopa helppoa. Oikeesti. Ja olin todella riippuvainen, poltin öisinkin, aina kun heräsin oli saatava tupakka heti suuhun. Oli kyllä kamala riesa ja olen ylionnellinen että olen siitä riippuvuudesta päässyt!!! Kannattaa harkita!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kilomies Ti Tammi 10, 2012 8:01 pm

9 päivä ene menossa. Kyllä oli eilen vaikea ilta huhhuh......

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Warkaus
Registration date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja Pallokala Ti Tammi 10, 2012 8:30 pm

Tsemppiä ja itsekuria vaan. Aattele tätä sun elämän viimeisenä laihdutuskuurina!
Kyllä ainakin näläntunteen pitäs alkaa jo katoamaan ja ketoosin tuoda sellasta hyvää oloa.

Ruuanhimohan ei katoa, mutta sitä vastaan taistelet ajatuksen voimin, eikös vaan! Ja tää enehän juuri tuota maksaa pienentää, eli mitä paremmin onnistuu, sen todennäköisimmin olet leikkauskelpoinen!

Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kilomies Ti Tammi 10, 2012 8:47 pm

Juu se on raakapeli bostonissa. Pelkkää nutrilettii ja vettä. Ei nälkä ole muuta kuin henkisellä puolella.

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Warkaus
Registration date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja Soile Ti Tammi 10, 2012 10:26 pm

Täällä kohtalotoveri...vasta toinen päivä menossa eli nälkäkin vielä kun ei ole ketoosi saavutettu mutta eiköhän huomisen jälkeen jo helpota. Nutriletti-pusseja ja vettä mutta mä olen kyllä syönyt raakasalaattia, siis lehtisalaattia, kurkkua, yksi kirsikkatomaatti(/päivä), paprikaa...tietenkin ilman mitään kastikkeita ja pienen annoksen mutta on kiva "syödä ja pureskella" perhee kanssa aterioilla jotain. Eikä noista kaloreita tule, oon aatellu että jos oikeen tekee mieli pureskella jotain niin otan porkkanan. Kyllähän niitä voi kans syödä kohtuudella tietty.
Mut tsemppiä kilomies, kyllä tää sitten kannattaa eli lopussa kiitos seisoo! Ja aatteles, että tää on nyt sitten viimenen dietti! Leikkauksen jälkeen vaan opetellaan syömään pienesti!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kilomies Ti Tammi 10, 2012 11:04 pm

Aah ku ihanaa kun saa tukea ja voimaa täältä sunny

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Warkaus
Registration date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja Soile Ti Tammi 10, 2012 11:11 pm

Kiitos, kiva kun auttaa:) Mua itseä ainakin helppaa kun luen täältä miten muut taistelee samassa tilanteessa! Laughing
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kilomies Ke Tammi 11, 2012 6:49 pm

Leikkaus siirtyi eteenpäin........yhdellä päivällä huhu ku säikähdin Shocked

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Warkaus
Registration date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja Soile Ke Tammi 11, 2012 11:16 pm

No huh...onneksi ei enempää!!!Mulla ainakin sellanen työ (olen psyk.sh-psykoterapeutti) eli vastaanottotyö että pitää ajoissa suunnitella ja tyhjentää työkalenteri ajoista ja tehdä asiakkaille "varasuunnitelma" yms. Olis tosi kurjaa jos suunnitelmat joutuu tekee uusiksi, kun vaikuttaa niin moneen ihmiseen. No päivä sinne tai tänne ei varmaan kellekkään hallaa tee. Miten muuten on mennyt?
Sinnittelyähän tää on päivä kerrallaan, pari kiloo oli painoa lähtenyt...ajattelin nyt aluksi punnita itseni 3 x viikossa kun väkisinhän tässä paino laskee kun syö vaan vlcd-pusseja. Niin kannustaa kun paino tippuu, eihän tätä muuten jaksaisi.
Tsemppii!!! Mitkäs maut sulla uppoo???
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kilomies Ke Tammi 11, 2012 11:53 pm

Tässä tää menee hammasta purren. Tomaatti sössö YÖÄK!!!
Kana ok suklaa ok ja mikäs toi oli mm.. joku bluberry hiinä ja hiinä.
Ei tää kyllä helppoa ole. Nälkä ei ole muutakun päässä.

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Warkaus
Registration date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja maija411 To Tammi 12, 2012 12:53 am

Molemmille kauheesti tsemppiä ja jaksamista. Elämä on vasta alkamassa Smile Mä joskus myös nutriletilla kokeillut muhun ei uponnu mikään maku. Onneks mulle suositeltiin lekurin toimesta VHH diettii ja sitä kautta tutustuin myös noihin Easy Diet pusseihin. Niissä on makuvaihtoehtoi vaikka kuinka monta ja niit voi maustaa esim. tomaatilla ja sipulilla yms mausteilla joissa ei paljoo kalorei oo, sillä' vihanneksii TYKSin ohjeen mukaan saa syyä noin ½kg päivässä pussien lisäks. Eli 2 keittoo, 1 jälkiruokamössö ja viel tiukas paikassa 3 kiisselii. Ja sit se ½ kg vihanneksii sekä zero colaa. Toi lotra siks että tuntuu monille toi ENE ruoka olevan vieras What a Face
maija411
maija411

Viestien lukumäärä : 180
Paikkakunta : Raisio
Registration date : 21.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja Soile To Tammi 12, 2012 1:01 am

Kiitos Maija vinkeistäSmile Juu...kyl se helppaa vähän kun saa nakerrella salaattia ja juoda kalorittomia juomia...pitäskin käydä ostamsa vaikka tota zeroa...jos vaik viikonlopuksi törsäisi. Piristäähän se varmaan ja tulee makuelämyksiäSmile Porkkana kait on sallittua kans?
Mulla vähän hölmösti tavallaan että en oo tavannu ravitsemusterapeuttia kun kerran, silloin kun teki sen kartoituksen että "kelpaan" leikkaukseen....Puhelimitse ollaan vaan oltu yhteyksissä. Se on vähän tää kun on itse ammatti-ihminen niin ajatellaan että kyl se tietää...vaikka onhan tää ihan ainutlaatuinen asia.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kilomies To Tammi 12, 2012 1:42 am

Mulle ei maistu enään edes vihannekset ja jos syön ni alkaa vaan ärsyttämään enempi. Mielummin juon noi litkut ja loput vettä ja kahvia. Mulla on näin helpompaa.

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Warkaus
Registration date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja maija411 To Tammi 12, 2012 2:43 am

Heippa En tie menikö yksityiseen viestiks vai mihin tuuppasin vastauksen.
Siis TYKSin ENE Ohjeet:

- Kaikki päivän ateriat korvataan ENE valmisteilla paketin ohjeiden mukaan.

- ENE ateriat nautitaan yksi kerrallaan säännöllisin väliajoin.

- Valmisteita voi maustaa energiaa sisältämättömillä mausteilla kuten yrtit, pippurit, paprika, valkosipuli, inkivääri, kaneli, muskotti, kaardemumma, pikakahvijauhe yms.

- Energiaa sisältämättömiä juomia ( vesi, mineraalivedet, kalorittomat kevytlimut, kahvi ja tee ilman sokeria) on juotava 2 litraa päivässä. Määrään ei lasketa valmisteiden valmistukseen käytettyjä vesiä. Alkoholia ei ENE dieetin aikana saa käyttää.

-Vähän energiaa sisältäviä vihanneksia ja juureksia (tomaatti, kurkku, salaatti, porkkana, retiisi, paprika, kaalit, maustevihannekset (persilija, tilli, ruohosipuli, basilika yms) pinaatti, nokkonen, sienet, parsa, kurpitsat, raparperi ja varsiselleri ( jota mä käytän vain keittojen mausteena)). Voi nauttia kohtuullisesti 400-500g päivässä (100-200kalorii). Niitä voi käyttää myös keittojen maustamiseen. Marjat ja hedelmät ei kuulu dieettiin.

- Dieetin aikana voi esiintyä palelua, ihin muivumista, pahanhajuista hengitystä ja hiustenlähtöä. Oireet väistyvät dieetin loppumisen jälkeen.

Sit tossa on jotain miten ennen ja jälkeen dieetin syödään kevyemmin jne.





maija411
maija411

Viestien lukumäärä : 180
Paikkakunta : Raisio
Registration date : 21.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja Soile To Tammi 12, 2012 3:05 am

Kiitos Maija että jaksoit kirjoittaa noit ohjeita, tulee vähän lisää vaihtoehtoja omaankin diettiin:)Ja tärkeetä tosiaan muistaa juoda riittävästi. Itse olen juonut pelkkää vettä ja teetä mutta seuraavalla kauppareissulla ostan vaihtelua itselleni:) Itsellä vähän ollut palelua välillä mutta nyt on kyllä hiki kun tulin koiran lenkiltä ja päivän toisilta lumitöiltä! Isäntä on iltavuorossa...

Ja kolmas päivä kohta takana, onhan niitä vielä edessä reippaasti mut eikhän tämä sisulla mene!!!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja Soile Pe Tammi 13, 2012 12:21 am

Tänään veti suonta jalasta, mikä on mulle kyllä muutenkin tyypillistä mutta yleensä 1 magneesiumtabletti päivässä riittää, nyt tarvin lisäksi suolaa. Johtunee siitä etten ole syönyt kun näitä "makeita" vlcd-juomia. Suolaiset-ruokaiset tökkii niin pahasti. Mutta kohta 4.pvä takana...ja aika monta edessä! Mitenkä ootte vapaista/viikonlopuista selvinneet kun muu perhe tahtoo ns. parempaa ruokaa ja usein myös herkkuja tai jälkiruokaa...Vinkkejä??? Huomenna käyn puntarilla niin se varmasti motivoi osaltaan...
Tsemppii muillekin!!!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja hansu Pe Tammi 13, 2012 2:06 am

Se on tehtävä sokerittomasta Fun-light mehusta mehujäätä... Ei tähän hätään parempaakaan keksi.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kilomies Pe Tammi 13, 2012 3:08 am

Mulla kanssa noita suonenvetoja. Villasukat jalkaan ja pitkät kalsarit ni helpottaa.
Itselläni kun illalla hiukoo niin otan pari palaa merisuolaa heheh auttaa kummasti.
Juu ja tsemppiä kaikille!

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Warkaus
Registration date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja Soile Pe Tammi 13, 2012 4:59 am

Jep...villasukat mulla onkin aina jalassa:) Ollaan vähän hassu pari miehen kanssa kun hää ei voi sietää mitään jalassa jos ei oo ihan pakko. Kesälläkin kuljeksii avojaloin aina kun vain voi. Mutta noi suonenvedot on ihan järkkyjä että ennaltaehkäsee mieluusti. Syön ilmeisesti muutenkin liian suolatonta ruokaa, kun en tykkää siitä mausta, maustan ruokia kyllä muilla mausteilla. Mut tarviihan sitä naatriumia elimistö, mut nuollaan sitten vaikka kädestä, vaikkakin ilman Tequilaa(:
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Pe Tammi 13, 2012 7:01 am

Mä söin hapankaalia ja myrttisen suolakurkkuja oman enen aikana ku suolaa teki mieli ja makean nälkään vesimeloonia... Ja tein liivatteella hyytelöä light mehuista. Ja se 10 palaa purukumia auttoi hengityksen hajuun ja puremisen tarpeeseen... Xylitoli purkkaa siis, limun korvikkeeksi meni light mehua laimennettuna vissyvedellä, jää-palat oli kans kova sana. Laihduttajan kaali- soppa auttoi myöskin jaksamaan asiaa sillä siinä niin pienesti kaloreita, et kyl lähtee nälkä kun tempoo pari lautasellista ja hyvällä pannulla wokkaa ilman rasvaa sallittuja kasviksia maustaa sweet cili kastikkeella ja soija kastikkeella ruokajuomana makea ene pussi, näillä minä elelin....
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja Soile Pe Tammi 13, 2012 1:12 pm

Kiitos hienoista ideoista:)Varsinkin suolakurkut kuulostaa herkulliselta...täytyykin käydä kaupassa..ja coca-cola zeroa ajattelin kans ostaa vl-herkuksi...Xylitol-purkat onkin jo käytössä---onneksi niissä on ihania makuvaihtoehtoja nykyisin, eilen tyttäreni oli bongannut minulle karamelli-karpalo JenkkiäSmile Ai mikä makunautinto pahemmankin keiton päälle! Mulla on yks "ongelma" se, että on eri firmojen noita pusseja ja joitakin kuuluis otta 3 ja joitain 5 päivässä...no mä laitoin ton ongelma-sanan lainausmerkkeihin kun päätin etten siitä tee ongelmaa, jokatapauksessa laihdun vaikkaa menis välillä se viisi pussia. Pääasia että jaksaa ja paino laskee. Tai mulla itseasiassa tärkeintä on se maksan pieneneminen mutta onhan se motivoivaa kun paino tippuu jo tässä vaiheessa!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kilomies Pe Tammi 13, 2012 4:00 pm

Hienoja vinkkejä hei!!

Kiitos.

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Warkaus
Registration date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Pe Tammi 13, 2012 4:14 pm

Mä söin niitä pusseja jotka maistui ja tein ruoaksi kasviksia teettää se työtä mutta niin meni ene ja 8 viikossa lähti miltein 20kg... Leikkaus on niin hyvä palkinto et sillä jaksaa... =) Ja sekoittelin kyllä muuten päivittäin ainakin kolmen firman pusseja =)) Oulussa sai syödä yhden patukan/pvä kunhan kalorit pysyi 800 tai alle sitä sitten käytin "kahvileipänä" pilkoin ihan pieneksi muruksi ja söin hipun kerrallaan, kun muut söi pullaa....

Sit ku alko olla tulosta ja kunnolla keitin itelle joka kolmas ilta suolaisen neljänviljan puuron 1,5dl veteen ja söin sen kaa 1 hapankorpun meetwurstilla.. Tiedän että ei luvallista, mutta palelin tuolloin niin paljon et oli pakko saada jotain "oikeaa" ruokaa välillä,,,,
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja kilomies Pe Tammi 13, 2012 4:53 pm

Mulla tippunut paino 10kg 12päivässä Suspect
Tosin mulla on raakapeli. En syö mitään muuta kuin nyt 4 pussia päivässä ja vettä ja kahvia. Heikotusta ei ole ollenkaan.
On se kerpele kumma jos ei ole maksa pienentynyt kuun loppuun mennessä Twisted Evil

kilomies

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Warkaus
Registration date : 04.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12 - Sivu 2 Empty Vs: Kohta se on :D ja nyt se on tehty 1.2.12

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa