Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kohta leikkaukseen!

3 posters

Siirry alas

kohta leikkaukseen! Empty kohta leikkaukseen!

Viesti kirjoittaja sweetp Ke Joulu 10, 2008 6:15 am

Hei, olen palstalla uusi, ja olen menossa 16.12.08 mahalaukun pienennysleikkaukseen (gastric sleeve), Pulssiin, Turkuun.
Olen täältä lukenut, miten jotkut on ehkä vuodenkin odottanut leikkausta,mutta mut ne otti sinne heti, leikkauspäivä sovittiin heti ekalla käynnillä, kahden kuukauden päähän (aikasemminkin olisi ottanut, muttakun oli täyttä)... Nopeeta toimintaa..
Olen 24 ja 130/164cm.

Nyt kauhistuttaa se, etten ole saanut edes sitä 5 kg laihdutettua, minkä lääkäri pyysi (sanoi, että jos pystyn, niin laihduta) kuinka tärkeää painonpudotus ennen leikkausta on?
Kuinka kauan suunnilleen leikkaus kestää? tunnin, kaksi? Sleep
Miten tarkat dietti ohjeet saitte mukaanne lähtiessä, vai pitääkö itse perehtyä alusta pitäen?
Miksi ei saa hiilihapollisia juomia juoda? tykkään tosi paljon vissystä.. Miten alkoholi, olenhan nuori ja sinkku tongue ja haluan pitää hauskaa, kuinka kauan kannattaa olla ottamatta?? ja voiko laskea niin, että syö kevyesi päivän, ja illalla maistelee alkomahoolia?

Paljon on kysymyksiä, kun alkaa jo jännittämään leikkaus affraid
Ja varmaan vielä kyselen kun mieleen tulee jotain.
sweetp
sweetp

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : ...
Registration date : 10.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

kohta leikkaukseen! Empty Vs: kohta leikkaukseen!

Viesti kirjoittaja Sanna77 Ke Joulu 10, 2008 1:45 pm

Minä soittelin myös pulssiin. Sinne kuulema pääsee tosi nopeesti. Kyselin kustannuksia sanoivat että tuo toimenpide maksaa 9890€. Omaksi harmikseni en saa mistään tuollaisia rahoja kasaan.
Yksi ihminen siellä sanoi että osamaksullakin voi maksaa ja kun sitä aloin harkita sanoi toinen että se ei käykkään. Nyt sitten yritän päästä kunnallisesti leikkaukseen

Sanna77

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : Raasepori
Registration date : 27.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

kohta leikkaukseen! Empty Vs: kohta leikkaukseen!

Viesti kirjoittaja TYLLERÖ Ma Joulu 15, 2008 12:28 pm

TSEMPPIÄ HUOMISEEN LEIKKAUKSEEN.... Very Happy
KAIKKI MENEE VARMASTI HYVIN JA UUSI ELÄMÄSI VOI ALKAA.
EIPÄ VOIS PAREMPAA JOULULAHJAA SAADAKKAAN! santa
SAAT VARMASTI HYVÄT OHJEET UUSIN SYÖMIS JA JUOMIS TAPOIHIN SAIRAALASTA. HIILHAPPO JUOMIEN KUPLAT TÄYTTÄVÄT PIKKIRIIKKISEN VATSALAUKUN NIIN, ETTÄ TULEE IKÄVÄN ÄHKY OLO PENESTKN MÄÄRÄSTÄ JA JUMA TUNTUU VÄKISIN TYÖNTYVÄN TAKAISIN YLÖS. SIKSI NIITÄ ON HYVÄ IHAN ALUKSI VÄLTTÄÄ.ALKOHOLI SAATTAA HUMAHTAA PÄÄHÄN HELPOMMIN KUIN ENNEN ELI VAROVAISUUTTA SEN KANSSA ETTEI HAUSKANPITO SIIRRY RAVINTOLAN VESSANPÖNTÖN JA SINUN VÄLISEKSI INTIIMI KESKUSTELUKSI. JA KUN VATALAUKKU ON LEIKATTU NIIN PIDÄ NYT JOKUNEN TIPATON VIIKKO. NYRKKISÄÄNTÖNÄ SE, ETTÄ MITÄ TAHANSA SUUHUS PISTÄT ON ANNOSTEN OLTAVA SUORASTAAN NAURETTAVAN PIENIÄ.PIENIÄ LUSIKALLISIA JA PIENIÄ SIEMAUKSIA JA KAIKKI ON PURESKELTAVA SUUSSA HIENOKSI.MUT LEIKATTIIN PARI KUUKAUTTA SITTEN JA OLEN ELÄMÄNI KUNNOSSA PYSTYN SYÖMÄÄN JA JUOMAAN HYVIN JA KUPPILASSAKIN OLEN JO KÄYNYT. bounce
TERVEISIN TYLLERÖ
TYLLERÖ
TYLLERÖ

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Etelä-Suomi ei ihan paikkakunta, mutta rajataan nyt tämän verran...
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

kohta leikkaukseen! Empty Vs: kohta leikkaukseen!

Viesti kirjoittaja sweetp Ma Joulu 15, 2008 7:56 pm

Kiitos,kiitos. Todella hyvä joululahja, tosiaan! Cool
Kiitos vastauksista myös. Ihme kyllä jännitys ei ole kovin kova, luulen että jopa saan yönkin nukuttua Wink ,nooh, ehkä se tulee huomeenna just ennen leikkausta...
Joo, tottakai pidän kunnon tauon,ennen kun alkoholia juon, ja sittenkin varovasti.
No, mä tuun sitten leikkauksen jälkeen tänne ilmottaan miltä tuntuu.

Kaveri antokin jo vinkin että kaikki kipulääkkeet kannattaa vaan ottaa, se kun oli tähystyksellä umpisuolileikkauksessa ja kuulemma nyt tietää miltä puukotuksen uhreista tuntuu
lol!
sweetp
sweetp

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : ...
Registration date : 10.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

kohta leikkaukseen! Empty Vs: kohta leikkaukseen!

Viesti kirjoittaja TYLLERÖ Ti Joulu 16, 2008 6:27 pm

Moikka!
Hyvä ettet turhia jännitellyt. Itse kun siihen sorruin ennen leikkausta.Joskus on vaan vaikea uskoa, että osaavia ammattilaisia löytyy jopa lääkäreistä. Suspect Anna kuulua itsestäs kun kotiudut ja yritän vastailla omien kokemusten perusteella, jos kysymyksiä tulee. Ihan aluks mulla tuntu, et kaikki ruoka etoo ja suurin osa juomistakin ja niiden hajut. pale Kotiin päästyä tilanne vähän helpotti ja kun antibiotti kuuri loppui, elämä palas uomilleen. cheers Pieni hankaluus oli myös hyväksyä se, että ruuan kanssa ei yhtä aikaa juoda. Ja kun se juominen just on tosi tärkeeetä. Mulla onkin nykyään aina repussa mukana juomapullo ja joku hedelmä. Jossian shoppailemassakin kun on, niin aika menee siivillä ja sit yht äkkiä huomaa et kädet tärisee ja huippaa, kun on syömis väli venynyt liiaksi. Eikä sitä viiti nykyään mennä kahvilaan huikopalaa ostamaan, kun saa tyyliin 1/4 sämpylää syötyä kerrallaan. Vaan säästyypä rahaa shoppailla lisää! Tää uus elämä on ihan loistavaa, sittenpähän näet! bounce Terveisin Tyllerö
TYLLERÖ
TYLLERÖ

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Etelä-Suomi ei ihan paikkakunta, mutta rajataan nyt tämän verran...
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

kohta leikkaukseen! Empty Vs: kohta leikkaukseen!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa