Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

nyt se on tehty!

4 posters

Siirry alas

nyt se on tehty! Empty nyt se on tehty!

Viesti kirjoittaja mamma-77 Pe Toukokuu 15, 2009 2:36 am

Noniin, toissapäivänä oli sit mun leikkaus, kyllä mua jännitti sitten NIIIIIN kovaa,pillittelin kokoajan pari päivää ennen, ja vielä leikkausaamuna hoitsullekkin. Ja tänään ku tulin kotiin pillitin äijälle et mitä mä oon menny tekeen ku en pystyny leikkiin ja nosteleen muksuja ja vähä höntti olo muutenkin...Mut eiköhän se siitä?!

mamma-77

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : pohjanmaa
Registration date : 19.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

nyt se on tehty! Empty Vs: nyt se on tehty!

Viesti kirjoittaja Irmeli Pe Toukokuu 15, 2009 4:25 am

Miten ihmeessä pääsit niin pian kotiin? Äläkä nostele niitä ipanoita, ettei ompeleet aukea muuten tulee sulle tupenrapinat No

Irmeli

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Kalaja
Registration date : 08.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

nyt se on tehty! Empty Vs: nyt se on tehty!

Viesti kirjoittaja mamma-77 Pe Toukokuu 15, 2009 3:48 pm

Jaa..kun leikkaus oli ohi ja olin heräämössä pyysin tosi pian että pääsen osastolle (siellä parveke missä voi polttaa Laughing ) niin päöäsin sit osastolle takas. siellä yks hoitsu sanoi että ei ole ikinä nähnyt näin nopeeta "ylösnousemusta" Very Happy leikkauksen jälkeen..seuraavana päivänä lääkäri tuli käymään ja kysyi että enkai vielä kotiin halua, sanoin että ehkä ei tänään mutta huomenna sitten...kyllä on jotenki niin naatti ja saamaton olo, mut eiköhän se siitä.

mamma-77

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : pohjanmaa
Registration date : 19.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

nyt se on tehty! Empty Vs: nyt se on tehty!

Viesti kirjoittaja ihanasti lihava Su Toukokuu 17, 2009 9:52 pm

Hei mamma 77!
Ilmeisesti leikkaus kuitenkin onnistu hyvin kun sut noin nopeasti ulos paiskasivat. Itse pääsin kolmen päivän päästä leikkauksesta eli tänään ja kaikki meni hyin, mutta kuin sää kerkesit tottelemaan kaikkeen. Tarinasta päätellen et saanut osastolla tarpeeks tukea ja toivottavasti muistat kiskoo sitä lientä siel kotona tarpeeks, kun peijaksessa ainakin oli paljon niitä jotka joutu takas tippaan kun olo tuli niin heikoks.
Halaa nyt itees ja hoija ja koko perhe äitii paijaamaan, että pää kerkiää mukaan suureen muutokseen ja ajatelle, että kohta kirmaat lapsesi kanssa entistä suuremmalla tarmolla ja enemmän vuosia. Pidä ittestäs huolta ja ole herkästi sairaalaan yhteyksissä jos höntti olo ei katoa. Kirjoittele kuulumisiasi. Very Happy
"ihanasti"lihava
ihanasti lihava
ihanasti lihava

Viestien lukumäärä : 54
Paikkakunta : kirkkonummi
Registration date : 19.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

nyt se on tehty! Empty Vs: nyt se on tehty!

Viesti kirjoittaja mamma-77 Ma Toukokuu 18, 2009 5:05 pm

No ei kyllä paljon informaatiota tullut sairaalasta, halusivat vaan äkkiä päästä musta eroon (vaikka ei se mitään, en minäkään siellä viihtynyt Razz ) Näin leikkaavan lääkärin "hoitsujen huoneessa" seuraavana päivänä ja kysyin oliko se tulos mun luo käymään, mut se sano vaan et ei hän kyllä ajatellut, että leikkaushan meni hyvin ja et mee kotiin vaan huomenna Laughing ....tavallaan olisin kyl halunnu vähä jutella sen ukon kans ku en ollu sitä edes nähnyt koko sairaalaoloni aikana (minähän nukuin ku se tuli leikkaussaliin). Kirjoittele nyt kuulumisia Leikkaus 14.4.09 että kuinka menee ja miltä tuntuu kun meillä kuitenkin vaan pari päivää leikkaustemme välissä...

mamma-77

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : pohjanmaa
Registration date : 19.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

nyt se on tehty! Empty Vs: nyt se on tehty!

Viesti kirjoittaja ihanasti lihava Ma Toukokuu 18, 2009 7:52 pm

Mamma 77 hyvä kohtalon sisar! Hyvä kun vastailit. Meinaa aika tulla vähän pitkäksi kun ei voi oikein suurempia puuhastella. Kävin meijän pikkukoiran kanssa kävelyllä noin kilometrin löntystelin. Vähän kiristää tuo vattanseutu, mutta hitaasti puuhastellen hommat onnistuu. Sairaalassa nukuin koko ajan puoli-istuvassa asennossa,mutta onneksi omassa sängyssä uni onnistu. Sain hirveen läjän särkylääkkeitä reseptillä ja niitä masupiikkejä ihan tarpeeks, mutta outoa oli se, etten saanut antibiootteja. Minä myös kiskon niitä liemiä, niin että korvista pursuaa. Jäätelö 50ml uppoo parhaiten. yllättäin kerran päiväs pieni palkinto tarttetaan. Tänään meinasin vahingossa haukata tomaaatista kunnon siivun kunnes muistin. Ene jaksolla sai sentään purra. En tiennyt kuinka tärkeää tuo pureminen on. Pureskelen nimittäin öisin hammasta niin, että aamulla oli kaikki ikeniä myöten kipeänä ja päätä särki. Mutta ohjeissa oli et kaks viikkoo liemiä ja niin se sit on tehtävä. Pulloon olen jaksanut puhallella ja särkylääkkeitä tartten vain kerran päiväs, kun huomaan pintahengittäväni. Sapuskaa saan kerralla yllättävän hyvin menemään jopa desin. Miten sinulla?
Nimimerkki on muuten "IHANASTI"lihava Meikkä vaan kirjautui keskellä yötä ja nimimerkkiä kun ei saa vaihettua. Siinä viel onnellisesti väärä kuukaus. Ketuttaa What a Face
ihanasti lihava
ihanasti lihava

Viestien lukumäärä : 54
Paikkakunta : kirkkonummi
Registration date : 19.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

nyt se on tehty! Empty Vs: nyt se on tehty!

Viesti kirjoittaja mamma-77 Ma Toukokuu 18, 2009 11:22 pm

Kyllä on sitten eroja sairaaloiden välillä.Meidän pitää vetää nestemäisiä "ruokia" kuukauden, sit sosetta kuukauden ja vasta sitten "oikeeta" ruokaa.Enkä minä saanut muita reseptejä ku se "vattalääke somac,multitabs, betolvex, calcichew d3 forte ja gramman panadolia särkyyn, siinä kaikki.Enkä mihinkään pulloon oo ikinä puhallellu.
Kyllä noita keittoja uppoo ihan helposti 2desii, varmaan 3.kin,mut en oo koittanut..kun röyhtäilee tai juo liian äkkiä tulee kipeeks tosta missä rintalasta loppuu. Jomottaa kyllä mahaa vieläkin, varsinkin ku kumartuu ottaan esim. sukkia pois tai jotain lattialta. JA SELKÄ on nyt pari päivää ollu ihan tules tosta lapaluitten välistä, mutta mutta..eiköhän se siitä. Ainut mitä nyt pelkään on että suoli menee jotenkin tukkoon/solmuun, niin voi kuulemma käydä tällasen leikkauksen jälkeen, kuulemma TOSI tuskallista ja vaatii leikkauksen.

mamma-77

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : pohjanmaa
Registration date : 19.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

nyt se on tehty! Empty Vs: nyt se on tehty!

Viesti kirjoittaja Ainako pullukka? Ti Toukokuu 19, 2009 2:34 am

Mä kans ihmettelen, että mitä toi pulloon puhaltaminen meinaa? Sleeve edessä ensi viikolla Rolling Eyes.
Ainako pullukka?
Ainako pullukka?

Viestien lukumäärä : 30
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 25.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

nyt se on tehty! Empty Vs: nyt se on tehty!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa