Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Apua tarvitaan tietoa

+3
Bulla65
Maiski
susanna68
7 posters

Siirry alas

Apua tarvitaan tietoa Empty Apua tarvitaan tietoa

Viesti kirjoittaja susanna68 Ke Kesä 15, 2011 4:35 pm

Hei leikkaus on nyt sitten ohi, itse leikkaus meni hyvin ja heräsin todella helpottuneena heräämössä, mutta sitten tuli toisena päivänä kova kuume ja olo oli kurja ainakin noin 3 päivää. kun kuume lähti alkoi olo pikku hiljaa parantua, mutta tahti on hiljaista. nyt pääsin kuitenkin kotiin ja yli vuoden odotus on ohi.
Sairaalassa sanoivat ettei multitabsiin ja kalkkiin saa enää resaepttiä koska siitä ei hyödy mitään?! kuinka niin korvauksia ei saisi kun niitähän on melkein pakko syödä, jottei olisi kipuja. onko todella näin ollut teilläkin ? mitä vitamiineja tms. syötte? Sairaalasta antoivat mukaan 1 mg ParA-Tabsin tuntuu vain liian voimakkaalta otin illalla yhden ja oli puolivalve yö uni, ei mitenkään mukava. En ole varma johtuiko lääkkeestä vain muista sairaalan aineista, nyt on tunne että jotain lääkettä pitäisi syödä , mutta en tiedä mitä? mitä te olette syöneet ja kuinka kauan ssärkyihin leikkauksen jälkeen ?
Nyt tuntuu vain kaikki taas kerran oudolta , kroppa ja mieli. Ei kotona jaksa tehdä mitään, vatsassa nipistelee ja ihmettelee vain että mitä ihmettä söisi. affraid Suspect

susanna68

Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : varsinaissuomi
Registration date : 30.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua tarvitaan tietoa Empty Vs: Apua tarvitaan tietoa

Viesti kirjoittaja Maiski Ke Kesä 15, 2011 4:42 pm

Hei, minulla vk leikkauksesta. sain reseptin neurobion B, kalsium ja Dvitamiinille matkaan, kipulääkkeeksi kielellä sulanvan panadolin, mielestäni aika mietoa, vatsakipuihin en ole sitä tarvinnut, minulla oli enemmän riesana päänsärky (migreenikkö olen)
Itse olen syönyt knorrin lämminkuppi-keittoja, saarioisten savuporoa, juustokeittoja jne, turkkilainen jugu on marjakiisselin kanssa hyvää ja suolaisen makuisena vielä parempaa. maitorahka maistuu myös.
Tsemppiä ja paranemista Very Happy
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua tarvitaan tietoa Empty Vs: Apua tarvitaan tietoa

Viesti kirjoittaja susanna68 Ke Kesä 15, 2011 4:54 pm

Hei kiitokset vastauksesta. oletko jo hakenut vitamiinisi apteekista ja oletko saanut niihin alennuksen. Tyksin lääkäri väitti ettei reseptillä noihin vitamiineihin saa mitään alennusta, kun eivät kerta ole lääkkeitä mutta eikös tässä tapauksessa voi melkein sellaiseksi katsoa.
Hyvää jatkoa ja parannu Smile

susanna68

Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : varsinaissuomi
Registration date : 30.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua tarvitaan tietoa Empty Vs: Apua tarvitaan tietoa

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Kesä 15, 2011 5:29 pm

Eipä noihin vitamiineihin ja kalkkiin toisaan saa mitää Kela-korvausta, valitettavasti.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua tarvitaan tietoa Empty Vs: Apua tarvitaan tietoa

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ke Kesä 15, 2011 9:57 pm

Susanna!
Ota nyt rauhallisesti ja lepää. Anna kehosi ja mielesi tottua uuteen systeemiin ajan kanssa. Pureskele tosi hyvin kaikki, mitä syöt. Minä pureskelin jopa viilin, jotta sylkeä erittyi hyvin ruuan mukaan, siitä maha tykkää! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua tarvitaan tietoa Empty Vs: Apua tarvitaan tietoa

Viesti kirjoittaja ritu Ke Kesä 15, 2011 11:08 pm

Vitamiineihin ei saa kelan korvausta vaan kannattaa ostaa ilman reseptiä mutta kalkkiin saa ainakin minä olen saanut mulla kalsibos-d.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua tarvitaan tietoa Empty Vs: Apua tarvitaan tietoa

Viesti kirjoittaja saimaannorppa Ke Kesä 15, 2011 11:53 pm

Kyllä nimenomaan kalkkiin pitäisi saada kelakorvaus, koska on kyse osteoporoosin estosta, minulla luustohaurauden vuoksi reseptillä ja kelakorvauksella Calcichew minttu.

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua tarvitaan tietoa Empty Vs: Apua tarvitaan tietoa

Viesti kirjoittaja susanna68 Pe Kesä 17, 2011 5:55 pm

Hei
kiitos maiski vinkistä hain apteekista suussa sulavaa panadolin tapaista särkylääkettä ja tuntuu että sen käyttäminen on ollut hyvä.

Otan kyllä osastolle vielä yhteyttä ja kysyn tuosta kalkki tabletti asiasta, eihän nämä tabletit nnyt niin kalliita ole mutta kun niitä saa nyt toistaiseksi syödä useamman niin kunhan selvittelen.
kiitos elämä edessä, joka päivä on parempi olla, voimat on vähissä mutta kyllä se tästä, odottavan aika on vaan niin pitkä...aina vain..
Laughing bounce lol! lol!

susanna68

Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : varsinaissuomi
Registration date : 30.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua tarvitaan tietoa Empty Vs: Apua tarvitaan tietoa

Viesti kirjoittaja dunbar Ma Kesä 20, 2011 1:39 am

Calcichew D forte 1000mg saa ainakin reseptillä halvemmalla. Mulle määrättiin niitä kaksi päivässä, joten aika usein saa ostaa apteekista. B-vitamiini oli kalliimpi reseptillä, joten sen ostin ilman sitä. Multitabsista en muista.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Apua tarvitaan tietoa Empty Vs: Apua tarvitaan tietoa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa