Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ruoka-apua tarvitaan

5 posters

Siirry alas

Ruoka-apua tarvitaan Empty Ruoka-apua tarvitaan

Viesti kirjoittaja papukaija Ti Helmi 09, 2010 6:53 pm

hei. Nyt tarviin konkreettista apua. Leikkaus oli siis 1.2 ja nyt olen totutellut syömään kotona. Viikonloppu meni ihan hyvin mutta sittten kun kaikki lähtivät töihin ja kouluun niin minulle tuli niin huono olo. Hiki valui,oksenisin ja ripuloin. Tätä kesti 2 tuntia vaihtelevalla voimakkuudella. Olen varmaan syönyt ja juonut liikaa sokeripitoisia tuotteita. MUTTA mitä sitä sitten oikein voi nyt syödä kun ei oikein kaupassakaan jaksa etsiä. Eli kaikein eniten tarviin välipala tuotteita. Valmiita. Voiko esim kaupan mustikkakeittoa juoda entä maustetut jougurtit. Näitä molempia sain sairaalassa. Pitääkö kotona tehdyt esim kiisselit sokeroida jollain keinotekoisella, millä?
Olen nyt juonut vettä mutta mitkä mehut olisivat hyviä.
Jos voitte kertoa ihan tuotteiden merkeillä että olis helppo lähettää jälkikasvu kauppaan.
Vastauksia odotellen Very Happy
papukaija
papukaija

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : salo
Registration date : 08.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoka-apua tarvitaan Empty Vs: Ruoka-apua tarvitaan

Viesti kirjoittaja mammamuumi Ke Helmi 10, 2010 1:31 am

Itse tein alussa pirtelöitä (mansikoita,banaania ja soijamaitoa tai Valion laktoositonta maitojuomaa), join Fun light mehua (litran pullosta saa 10 litraa mehua). Maustettuja jogurtteja meni ihan kiitettävästi samoin käytin myös kaupan mehukeittoja. Itsetehdyt kiisselit yms. kannattaa makeuttaa kaupasta saatavilla keinotekoisilla makeutusaineilla.(hermesetas, canderell yms.).
Aamuisin tein lasten Nalle minuuttivelliä. Samoin join Nutrilettin ready-to-drink juomaa (valmis sekoitus 330ml) sekä Nutrilettin Hunger control smoothie´ta makuna tasty tropical. Noita Nutriletteja löytyy yleensä kauppojen luontaistuotteiden luota.

mammamuumi

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 58
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoka-apua tarvitaan Empty Vs: Ruoka-apua tarvitaan

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Helmi 10, 2010 8:11 am

Mulla oli yks ripuli päivä kotona ja kävin lääkärissä vaitamassa haavalappua joka oli treeni haavan päällä(semmonen suihkun kestävä) niiin kysäsin tosta ripulista...........terkkarilääkäri sanoi, että jopa 3päivän ripulit ilman kuumetta on ihan normaaleja näin suuren leikkauksen jälkeen!
Onneksi mulla loi vaan ton yhden päivän..........

Muista syödä ja juoda H i t a a s t i , se ainakin mulla vaikuttaa tuleeko huono olo!

TSEMMPIIIIIIIIIIIIIIIIII
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoka-apua tarvitaan Empty Vs: Ruoka-apua tarvitaan

Viesti kirjoittaja Tantta To Helmi 11, 2010 2:00 am

Ma soin ens alkuun niita lasten hedelmasoseita, makeuttamatonta jugurttia keinotekoisesti makeutetun hillon kanssa, rahkaa yms helppoa nieltavaa.
Suhteellisen pian aloin kylla kokeilla ihan oikeita ruokia, perunamuussia ja kalaa ensi hataan. Hyvin ensin lautasella soseuttaen ja viela suussa mussutellen. Puurot , vellit ja keitot on hyvia. Raejuusto kay aika pian.
Mun ongelma talla eraa on se, etta ma en muista syoda hitaasti.
Ja tanaan tuli eka dumping syndrome-kohtaus ja ihan omaa syyta ja johtui liian sokeripitoisesta syomisesta. Oireet oli juuri niinkuin sinullakin papukaija.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoka-apua tarvitaan Empty Vs: Ruoka-apua tarvitaan

Viesti kirjoittaja tigertytto To Helmi 11, 2010 4:02 am

tämä onkin hyvä kun te kokeneet konkarit kerrotte täällä mitä olette alkuuun syöneet.eni
Itse kopioin teidän kertomuitsellksistanne ruoka aineet ja tein niistä muistion I love you
Mulla kun on tämä muisti puoli todella huono auto-onnettomuuden takia.

KIITOS teille vinkeistä.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoka-apua tarvitaan Empty Vs: Ruoka-apua tarvitaan

Viesti kirjoittaja papukaija To Helmi 11, 2010 3:50 pm

Mä arvasin että täältä saan neuvoja. Kiitos Teille.
Nyt on makeutusaineet ostettu ja pitää ruveta katsoo miten niitä oikein käytetään.
Olen nyt juonut vettä 1,5 l / pv. Minulle on ainkin helpompi saada vesi alas kun juon sitä puolen litran pullosta jossa on urheilujuomakorkki.
toi oli myös hyvä ajatus juoda niita hunger controll -juomia. Ne on aika hyviä, join niitä osaksi kun olin ene -dieetillä.
Olen tässä lauantaista asti syönyt jauhelihakeittoa soseutettuna 2 kertaa päivässä ja sen on aika hyvää kun on kotitekoista. Eilen tein kalakeiton mutta se ei ollut soseutettuna niin hyvää.
Nyt on 11 päivää leikkauksesta ja 4,5 kg mennyt.
Terveisin papukaija
papukaija
papukaija

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : salo
Registration date : 08.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoka-apua tarvitaan Empty Vs: Ruoka-apua tarvitaan

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Helmi 11, 2010 4:47 pm

Tuli mieleen......että koulu/maitonäkkäri meni kans pian leikkuun jälkeen alas laitoin siihen mätitahnaa niin sai suolasen himon pois ja kokonainen näkkäri meni alas pienin paloin ja ihan mössöksi suussa pureskeltuna! NAM NAM

Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoka-apua tarvitaan Empty Vs: Ruoka-apua tarvitaan

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa