Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...

+3
Laihduttava
Elämä edessä
Marjis
7 posters

Siirry alas

Heippa, Olen Marjis ja olen lihava... Empty Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...

Viesti kirjoittaja Marjis Pe Joulu 03, 2010 7:19 pm

...Olen ollut lihava kohta 20vuotta. Viime helmikuussa munuaislääkäri laittoi lähetteen eteen päin ja tänään kävin sisätautilääkärillä. Hän oli ainakin sitä mieltä että pääsisin leikkaukseen. 13.1. on eka käynti rav.terapeutilla. Aika paljon jänniittää tulevat... En ole kertonut asiasta kuin lähimmille eli aviomiehelleni ja äidilleni. Enkä kerrokkaan ennenkuin saan ajan leikkaukseen. Sen takia on ihana että pääsen tänne kertomaan tuntoja ja kuulemaan muiden tuntemuksia.
Itku meinas tull ku tänään nousin sairaalan vaa´lle, 140kg ja painoindeksi on 51,1. Ehkäpä se sittä vaan lähtee alaspäin...

Foorumi on sen verran tuttu että ole käynnyt lukemassa juttuja täällä välillä ja nyt kun oma homma alko etenemään uskaltauduin rekisteöitymään tänne myös.
Marjis
Marjis

Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 03.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippa, Olen Marjis ja olen lihava... Empty Vs: Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Pe Joulu 03, 2010 7:23 pm

Hei Marjis!
Suuresti tervetuloa!! Laughing
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippa, Olen Marjis ja olen lihava... Empty Vs: Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...

Viesti kirjoittaja Laihduttava Pe Joulu 03, 2010 7:34 pm

Tervetuloa Marjis Smile

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippa, Olen Marjis ja olen lihava... Empty Vs: Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...

Viesti kirjoittaja Rullukka Pe Joulu 03, 2010 10:55 pm

Tervetuloa mukaan Marjis! Very Happy

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 62
Paikkakunta : Savo
Registration date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippa, Olen Marjis ja olen lihava... Empty Vs: Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo La Joulu 04, 2010 12:20 am

Tervetuloa joukkoomme Marjis!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippa, Olen Marjis ja olen lihava... Empty Vs: Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Joulu 04, 2010 12:43 am

Tervetuloa mukaan joukkoon "kutistuvaan" Very Happy
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippa, Olen Marjis ja olen lihava... Empty Vs: Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...

Viesti kirjoittaja Wee2be Ma Joulu 06, 2010 8:21 pm

Hei olen Wee ja myöskin lihava, tervetuloa joukkoomme! Smile
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippa, Olen Marjis ja olen lihava... Empty Vs: Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...

Viesti kirjoittaja Marjis Ke Joulu 14, 2011 2:02 pm

Heippa taas kanssakutistujat Very Happy

En olekkaan pitkään aikaan kirjottanut tänne ja paljon on kerennyt tapahtua Laughing

Jouluaattona tulee 7 kk leikkauksesta ja vointi on mitä mainioin. Paino putoo kokoajan pikkuhiljaa. Nyt ois paino alle 100kg ja siitä mie oon niin onnellinen flower

Ihana tunne kun makeanhimot ja jatkuva syömishimo on hävinnyt. Vaatevarastoa oon aika reillusti joutunu uusimaan, ennen leikkausta koko oli 54-56 ja nyt se on 46-48. Vihdoinkin vaatteita löytyy ihan tavis marketeista ni ei tarvi kaikkea tilata. Farkkuja en ole käyttäni yli 10:neen vuoteen ja nykyään jalassa on melkein pelkästään farkut.

Joulu vähän jänskättää syömisen puolesta kun aina ennen olin pohjaton kaivo laatikkoruuille ja nyt sinne mahaan ei tod. mahu sitä määrää santa Joulusuklaat saa miu puolesta jäädä kauppaan ja lapsillekkin ostettiin lahjaks vaan pienet karkkilaatikot pukinkonttiin, ennen ostettiin kauhea määrä karkkiakin.

Päivääkään en ole katunut leikkausta ja olen onnellisessa asemassa kun mitään komplikaatioita ei tullut. Ainoa mitä leikkauksessa todettiin on se että miulla on kirroosin alku maksassa, se johtuu sairalloisesta lihavuudesta ja voi korjaantua painon laskiessa. Mitenkään se ei muuttanut miu elämää kun en muutenkaan käytä alkoholia.

Verikokeissa kävin jokuaika sitten ja kaikki arvot lukuunottamatta maksa-arvoja oli hyvät. Jopa b12 arvo oli noussut vaikka en saakkaan siihen pistosta. Verenpainelääkkeet jäi syksyllä pois ja paineet on ollu ihan jees sen jälkeen Smile

santa Ihanaa Joulun aikaa kaikille ja paljon tsemppiä eneilijöille ja muillekkin santa
Marjis
Marjis

Viestien lukumäärä : 46
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 03.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Heippa, Olen Marjis ja olen lihava... Empty Vs: Heippa, Olen Marjis ja olen lihava...

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa