Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jumi keskustelun jatko

2 posters

Siirry alas

Jumi keskustelun jatko Empty Jumi keskustelun jatko

Viesti kirjoittaja ihanasti lihava To Kesä 25, 2009 1:59 am

Hei onnellinen !
Siirsin tuon jumi keskustelun tänne kun tuossa edellisessä paikassa oli ilmeisesti tarkotus kerätä noita saavutettuja painonpudotuksia. http://karppaus.info/laske/bmr.php tässä osoite joissa voit tarkastaa tuon peruskulutuksen ja miinustaa sitten sen 500 niin pitäs painon tippua kilon viikossa. Omani näillä runsailla lihoilla on 2050kcal, mutta tuo 1500kcal vaatii jo työtä. ja tuossa lämmössä pitäis varmaan kiskooo 2-3l nestettä perään. Ravitsemusterapeutti sano myös mun ruokapäiväkirjan mukaa, että pitäis vähentää hiilihydraatteja, jotta jaksaisin syödä tarpeeks proteiineja, ettei lihakset häviä.
Minä myös inhoon kaloreiden laskemista ja ajattelin kattoo semmosen perussetin tekemällä peruspäivästäni ruokapäiväkirjan sapuskat laskien. Vielä yhet vinkin ne tuol naapurisivul antovat, eli mittanauha käyttöön.
Tsemppiä!
ihanasti lihava
ihanasti lihava

Viestien lukumäärä : 54
Paikkakunta : kirkkonummi
Registration date : 19.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jumi keskustelun jatko Empty Kiitos ihanasti lihava

Viesti kirjoittaja onnellinen Ma Kesä 29, 2009 12:42 am

linkistä jonka annoit .Selvensi ja helpotti asioiden (koloreiden) ymmärtämistä. Olen tosiaan inhonnut noita kaloreiden laskua etten inholtani ole koskaan perehtynyt niinin. tuossa näyttäs olevan aika selvasti noi taulukot ja tarpeet. jospa minä näin "vanhoilla päivilläni" jaksaisin alkaa kiinostua "laskuopista". Joo olen itsekkin huomannut ettei puntari anna täyttä kuvaa tapahtumista, herkemmin sen huomaa vaateista, kuten esim. eilen mahtu yhdet suorat housut joita en ole raskinut heittää menemään ja ovat lojuneet hengarissa yli viisi vuotta ja nyt olivat sitten kuin muotoihin leikatut.
Toinen totuus on sitten myös tullut varmaksi jos et syö niin et laihdukkaan. Hassulta kuullosta mutta on totta.
Kun aloin pakottamaan itseäni syömaan taas niin puhtarikin reakoi siihen miinustamalla. toivottavasti jaksan tukistaa itseäni tässa syömisessä ja jatkaa samaa rataa.

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : Jerusalem
Registration date : 03.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jumi keskustelun jatko Empty Vs: Jumi keskustelun jatko

Viesti kirjoittaja ihanasti lihava Ma Kesä 29, 2009 4:50 am

Heippa onnellinen!
Ja taas säästy yhdet housuostokset.Hinoa!!!!!!!!!!!!!!!!
Koska itse olen hiukan hurahtanut tuohon kaloreiden laskemiseen, niin olenpa saanut uuden vinkin järjrttömän helposta kalorilaskurista, joka sopii tälläiselle laiskahkolle kirjanpitäjälle! www.kalorilaskuri.fi. Nämä helteet tosin vaikeuttavat tuota syömistä.
Onnellisia opettelun päiviä toivoo toinen opiskelija
ihanasti lihava
ihanasti lihava

Viestien lukumäärä : 54
Paikkakunta : kirkkonummi
Registration date : 19.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jumi keskustelun jatko Empty Vs: Jumi keskustelun jatko

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa