Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pääsisinkö leikkaukseen?

4 posters

Siirry alas

Pääsisinkö leikkaukseen? Empty Pääsisinkö leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja j-a-d-e Ma Loka 11, 2010 6:11 pm

Heippa.

Eli olisin kysynyt teiltä...uskallanko edes kysyä lääkäriltä mahdollisuuksista päästä laihdutusleikkaukseen. Painoindeksini on 40. Minulla on ollut raskausdiabetes,mutta ei siis kunnollista. Minulla on neurologinen sairaus(Arnold Chiari), eli päänsärky,selkäkipu ja kivut yleensä ovat osa arkeani ja painoni ei oloa yhtään helpota. Minulla on myös astma. Olen 25-vuotias kahden lapsen äiti. Olen koittanut seurata painonvartioiden ohjeita, käyttänyt allia, sekä reductilia. Myös atkinssia olen kokeillut(toimikin ihan hyvin -10kg,mutta tulivat takaisin heti kun söi HIEMANKIN enemmän hiilihydraattia. Tuntuu että en jaksa näiden kipujen ja painoni kanssa, haluaisin olla hyvä äiti ja virkeä...mutta en jaksa ja en onnistu painon pudotuksessa. Asun melko lähellä Vaasaa, eli siellä kai leikattaisiin. Pelkään vain edes kysyä lääkäriltä mahdollisuutta leikkaukseen pääsystä jos heti lytätään...=( Ja yksityiselle ei kyllä varaa..
Eli mitä te luulisitte?
Millaisia jonot nykyään?

j-a-d-e

Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 38
Paikkakunta : Isokyrö
Registration date : 11.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pääsisinkö leikkaukseen? Empty Vs: Pääsisinkö leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ma Loka 11, 2010 6:20 pm

Tervetuloa mukaan tänne juttelemaan.

Nyt ehdottomasti varaat ajan omaan terveyskeskukseen lääkärille ja käyt juttelemassa asiasta. Sieltä saat mahdollisesti lähetteen eteenpäin Vaasaan. Ja jos tuolla käynnillä ei tärppää, yritä saada sen verran rahaa kasaan, että kävisit vaikka Victorzonilla yksityisesti sen ensimmäisen käynnin, niin hän voisi laittaa sinut julkiselle puolelle leikattavaksi silti.

Itse kävin juuri tänä aamuna esikäynnillä Vaasassa, itse leikkaus on ensi viikolla. Ja käynti oli todella miellyttävä, sain oikein hyvää ja ymmärtävää palvelua. Joten hyvillä mielin olen sinne menossa osaaviin käsiin ensi viikolla :-)

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pääsisinkö leikkaukseen? Empty Vs: Pääsisinkö leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ma Loka 11, 2010 6:22 pm

Ai niin, unohtui sanoa, että Vaasaan ei tällä hetkellä ole käytännössä jonoa lainkaan. Eli kun mä lähetteen saatuani soitin ja kyselin sieltä alustavia aikoja, sain leikkausajan heti 4 viikon päähän. Eli siis ensimmäisen mahdollisen, että ehdin sen vaadittavan 4 viikon enejakson suorittaa ennen leikkausta.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Pääsisinkö leikkaukseen? Empty Vs: Pääsisinkö leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Lovely Ti Loka 12, 2010 3:31 am

Joo Vaasa vetää kyllä, mutta esim. Seinäjoella joutuu odottamaan älyttömän kauan gastroskopiaan:(
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 24.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pääsisinkö leikkaukseen? Empty Vs: Pääsisinkö leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ti Loka 12, 2010 1:40 pm

Moikka jade!
Ei muuta kun menet tohtorin puheille! Sulla on sen verran noita lisäsairauksia joten en usko että on vaikeuksia päästä leikkuuseen! JA tosiaan Vaasaan ei ole jonoa juuri ollenkaan! Vaasassa leikataan kaikista eniten koko Suomesta! Hyvä sairaala on!! Minulla jäi todella hyvät muistot Vaasan sairaalasta, ihana henkilökunta ja ovat todella osaavia! Hyvää hoitoa sain!!
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pääsisinkö leikkaukseen? Empty Vs: Pääsisinkö leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa