Hei kaikille!*Aurinko83* esittäytyy
2 posters
Hei kaikille!*Aurinko83* esittäytyy
Olen 27v, 2 lapsen äiti, Vaasasta ja odottelen leikkaukseen pääsyä. Rav.terap. olisi ollut tänään mutta siirsivät sitä viimetingassa. Vähän petyin kyllä, kun olisin jo halunnut päästä alkuun.. :/ Tarinani on perussettiä, jojoilua painon kanssa ja mielialasyömistä ja 2 raskautta vei asian "käsistä". Olen ollut aina hieman pyöreä ja pehmeä, mutta nyt tilanne on sellainen, että en pidä itsestäni ja häpeän itseäni. Se taas johtaa siihen että en pysty tekeen normaaleita asioita ja vaatteita ei löydy ja en jaksa olla lasten kanssa niinkuin haluaisin. Painoa on sen verran liikaa että kotikonstit on mahdottomia ja uskoa ei löydy.
Kivaa että löysin tälläisen sivun jossa voi keskustella asioista. Onko vaasassa leikkaukseen meneviä tai käyneitä?
Tehdäänkö aina mahalaukuntähystys ennen leikkausta? (Pelottaa letkun nieleminen) ja kuinka nopeasti alkaa asiat rullaan rav.terp. ja lääkärin tapaamisen jälkeen? Minulla on ajat marraskuun alussa..
Voimia kaikille odottajille..
Kivaa että löysin tälläisen sivun jossa voi keskustella asioista. Onko vaasassa leikkaukseen meneviä tai käyneitä?
Tehdäänkö aina mahalaukuntähystys ennen leikkausta? (Pelottaa letkun nieleminen) ja kuinka nopeasti alkaa asiat rullaan rav.terp. ja lääkärin tapaamisen jälkeen? Minulla on ajat marraskuun alussa..
Voimia kaikille odottajille..
*Aurinko83*- Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 28.09.2010
Vs: Hei kaikille!*Aurinko83* esittäytyy
Moikka Aurinko83!
Minulle tehtiin Vaasassa gastric bypass 7/9-2010 joten mun leikkauksesta on nyt 3 viikkoa =) Ja hyvin meni leikkaus, minut leikkas Pipsa :)
Olen ollut todella tyytyväinen! Olen vaan niin kärsimätön! Haluaa heti saada painoo alas ja paljon! ;) !! Letkua minä nielin ennen leikkausta, inhottavaa se nieleminen on mutta kyllä sen kestää kunhan vaan ajattelee syytä miksi se tehdään ;).... Niin ja tervetuloa tänne sivuille =)
Minulle tehtiin Vaasassa gastric bypass 7/9-2010 joten mun leikkauksesta on nyt 3 viikkoa =) Ja hyvin meni leikkaus, minut leikkas Pipsa :)
Olen ollut todella tyytyväinen! Olen vaan niin kärsimätön! Haluaa heti saada painoo alas ja paljon! ;) !! Letkua minä nielin ennen leikkausta, inhottavaa se nieleminen on mutta kyllä sen kestää kunhan vaan ajattelee syytä miksi se tehdään ;).... Niin ja tervetuloa tänne sivuille =)
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
En usko että sulla menee niin kauheen kauan että saat asiat menemään eteenpäin! Minulla meni semmoset 6kk mutta ymmärsin että Vaasassa ei ole yhtään jonoa!
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Kiitos muuminmamman viestistäsi. :) olen kanssa todella kärsimätön luonne.. :D haluisin heti leikkaukseen ja heti kaikki kilot pois :P ei ihan todellisuudessa mene niin.. tiedän. ei voi kun odotella. Hyvää syksyä sinulle ja voimia uusien asioiden opetteluun!
*Aurinko83*- Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 28.09.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa