Hatanpäälle leikkaukseen
+5
huanita
sateenkaarenpäässä
MRA123
muuminmamman4
ihanainen
9 posters
Hatanpäälle leikkaukseen
*Heips
Nyt sitten on päivä tiedossa. 26.10 ja osoitteena Hatanpää vaikkakin Taysiin jonoteltiin melkein vuoden verran.
Vähänkö nyt sitten alkoi asiat pyöriin päässä.
Pipsa leikkaa ja tuntui kyllä tosi kivalle lekurille.
Ene alkaa ensi tiistaina ja elämän viimeinen Ene sitten, sen jälkeen ei ikinä enää tarvi eneillä. Yököttää jo valmiiksi. Mutta ken leikkiin ryhtyy jne... Painoa siis pudoteltu keväästä 18kg ja nyt tämä loppurutistus.
Onko joku tulossa kanssani samaan aikaan leikkaukseen???
Noh, tässä sitten jännityksestä soikeena odottelen mitä tuleman pitää.
Nyt sitten on päivä tiedossa. 26.10 ja osoitteena Hatanpää vaikkakin Taysiin jonoteltiin melkein vuoden verran.
Vähänkö nyt sitten alkoi asiat pyöriin päässä.
Pipsa leikkaa ja tuntui kyllä tosi kivalle lekurille.
Ene alkaa ensi tiistaina ja elämän viimeinen Ene sitten, sen jälkeen ei ikinä enää tarvi eneillä. Yököttää jo valmiiksi. Mutta ken leikkiin ryhtyy jne... Painoa siis pudoteltu keväästä 18kg ja nyt tämä loppurutistus.
Onko joku tulossa kanssani samaan aikaan leikkaukseen???
Noh, tässä sitten jännityksestä soikeena odottelen mitä tuleman pitää.
ihanainen- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 24.02.2010
Vs: Hatanpäälle leikkaukseen
Moikka ihanainen!
Pipsa on todella kiva lekuri =) Minut leikattiin 7/9 ja Pipsa se mua leikkeli :) Kiva tohtori kaikella tavalla! Pipsa kertokin että se leikkaa eri puolella Suomea! Onnea tulevalle leikkaukselle!
Pipsa on todella kiva lekuri =) Minut leikattiin 7/9 ja Pipsa se mua leikkeli :) Kiva tohtori kaikella tavalla! Pipsa kertokin että se leikkaa eri puolella Suomea! Onnea tulevalle leikkaukselle!
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Hei Ihanainen, vihdoinkin sait ajan!
Tervetuloa todellakin tähän ENEn inhottavaan maailmaan, mulla pyörähti tänään neljäs eli viimeinen viikko, luojalle kiitos. Olen eneillyt tavallisilla ruoka-aineilla mut kyllä rehut jo niiiiiin tökkii et kävin äsken ostamassa jotain pusseja... saas nähdä kuinka mun käy, saanko menemään kurkusta alas....
Muutenkin mulla vierähti iso kivi sydämeltä kun tänään oli esikäynti Taysissa ja kaikki ok, viikon päästä tähän aikaan voipi olla tokkurainen olo :)) ja se uusi masu, huimaa mutta ihanaa!!!
Ja sit huippu uutinen; -11kg lähteny!! JUHUUU!!!
Tervetuloa todellakin tähän ENEn inhottavaan maailmaan, mulla pyörähti tänään neljäs eli viimeinen viikko, luojalle kiitos. Olen eneillyt tavallisilla ruoka-aineilla mut kyllä rehut jo niiiiiin tökkii et kävin äsken ostamassa jotain pusseja... saas nähdä kuinka mun käy, saanko menemään kurkusta alas....
Muutenkin mulla vierähti iso kivi sydämeltä kun tänään oli esikäynti Taysissa ja kaikki ok, viikon päästä tähän aikaan voipi olla tokkurainen olo :)) ja se uusi masu, huimaa mutta ihanaa!!!
Ja sit huippu uutinen; -11kg lähteny!! JUHUUU!!!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Hyvää ENEilyä kohti uutta ja parempaa oloa.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Hei
Mikä tämä ene on? Mulle ei sellaisesta ole puhuttu vaikka sain jo leikkausajankin =O
Mikä tämä ene on? Mulle ei sellaisesta ole puhuttu vaikka sain jo leikkausajankin =O
huanita- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 04.09.2010
huanita: terveystalo ei edellytä eneilyä (eli niukka energistä ruokavaliota ennen leikkuuta esim. nutrilett pusseilla tai ruokavaliolla - pienentää maksan ympärillä olevaa rasvaa ja auttaa sopeutumaan leikkauksen jälkeiseen aikaan).
Mä eneilen silti kaksi viikkoa. Painon putoaminen on aina hyväksi ennen leikkuuta - auttaa myös saavuttamaan hyviä tuloksia jälkeenpäin.
Normi eneily aika kai 4 viikkoa ennen leikkausta.
Mä eneilen silti kaksi viikkoa. Painon putoaminen on aina hyväksi ennen leikkuuta - auttaa myös saavuttamaan hyviä tuloksia jälkeenpäin.
Normi eneily aika kai 4 viikkoa ennen leikkausta.
Olinpas minä hölmö :( Täällähän on oma keskustelunsakin aiheesta. En tajua, miten en sitä huomannut vaikka etsiskelinkin tietoa, mikä se ihmeen ene on.
Mulle sanottiin kyllä, ettei olisi haittaa, vaikka muutaman kilon pudottaisinkin viimeisen neljän viikon aikana. Päätinkin jo, että yritän ainakin. Eli nyt->eneketjuun perehtymään :)
Mulle sanottiin kyllä, ettei olisi haittaa, vaikka muutaman kilon pudottaisinkin viimeisen neljän viikon aikana. Päätinkin jo, että yritän ainakin. Eli nyt->eneketjuun perehtymään :)
huanita- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 04.09.2010
Hei kaikille,
minut leikattiin Hatanpäällä 21.9. eli muutaman päivän olen nyt ollut kotona. Sama Pipsa leikkasi minutkin ja oli tosi herttainen lääkäri, samoin osastolla olo meni helposti, etenkin valvontaosastolla oli tosi turvallista. - Painoni putosi eneilyn aikana 10 kg, nyt on paino torstaista pudonnut kilon verran. Ruokaa ei tee mieli ollenkaan niin kuin ennen ja annetuilla ohjeilla on aina täysi olo. Sokerilääkkeet sain jättää saman tien pois, nyt pitää vain mittailla arvoja ja seurata, pysyvätkö ne edelleen kunnollisina.
minut leikattiin Hatanpäällä 21.9. eli muutaman päivän olen nyt ollut kotona. Sama Pipsa leikkasi minutkin ja oli tosi herttainen lääkäri, samoin osastolla olo meni helposti, etenkin valvontaosastolla oli tosi turvallista. - Painoni putosi eneilyn aikana 10 kg, nyt on paino torstaista pudonnut kilon verran. Ruokaa ei tee mieli ollenkaan niin kuin ennen ja annetuilla ohjeilla on aina täysi olo. Sokerilääkkeet sain jättää saman tien pois, nyt pitää vain mittailla arvoja ja seurata, pysyvätkö ne edelleen kunnollisina.
Annaliina- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 26.08.2010
Hei Annaliina!
Ompa mukava kuulla, että että noin nopeasti sitä pääsee "tolpilleen" sitten leikkauksen jälkeen! Se antaa minullekin näkymää tulevaisuutta varten. Onnittelut uudesta masusta!
Ompa mukava kuulla, että että noin nopeasti sitä pääsee "tolpilleen" sitten leikkauksen jälkeen! Se antaa minullekin näkymää tulevaisuutta varten. Onnittelut uudesta masusta!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Onko tietoa olisiko joku tulossa 26.10. hatanpäälle leikkaukseen?? En tiedä leikkaavatko yhden vai kaksi päivän aikana.
Alkaa jo jännittää kun aika lähenee. Tänään kävin labroissa ja ensi maanantaina lääkärin vastaanotolle vielä. Eneilty on niin että palelen jo sisuskaluja myöten. Villasukkia ja villapaitaa tule käytettyä, aiemmin oli aina suorastaan kuuma enkä muista koska olisin lisävaatteita tarvinnut. Taitaa LÄSKI palaa =) =) =)
Alkaa jo jännittää kun aika lähenee. Tänään kävin labroissa ja ensi maanantaina lääkärin vastaanotolle vielä. Eneilty on niin että palelen jo sisuskaluja myöten. Villasukkia ja villapaitaa tule käytettyä, aiemmin oli aina suorastaan kuuma enkä muista koska olisin lisävaatteita tarvinnut. Taitaa LÄSKI palaa =) =) =)
ihanainen- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 24.02.2010
[b]Heippa, minä eneilin 6 viikkoo ja painoa tippu 12kg nyt oon kuukauden sillain että paino ei saa nousta mutta tippua kylläkin. vartoon aikaa mahalaukun tähystykseen, sinne 3 kuukauden jono, tosin lappu tuli jo pari kuukautta sitten. eiköhön tää tästä. hatanpäälle oon menossa. TSEMPPIÄ KAIKILLE=)
satu72- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 07.10.2008
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa