KOMPLIKAATIOT
+17
Nipazu
Poutapilvi
2FatToFly
Wee2be
Nancy
muuminmamman4
joku80
Kimby
Laihduttava
ritu
hylje
Bulla65
tigertytto
MRA123
Elämä edessä
Ranskis
maalu
21 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: KOMPLIKAATIOT
Otan osaa suruusi trancy : (
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Voimia Tancy:)
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Osanottoni suruusi Tancy. Menetin oman äitini 2,5 vuotta sitten ja se oli kyllä kova paikka - äiti on aina äiti. Isäni menetin jo parikymppisenä, joten "orpona" täällä tätä matkaani taivallan...
Ihan kamalaa ajatella tuota sun sairaskertomustasi, vaikka aina sanotaan, ettei saisi sääliä ketään, väkisinkin tuli olo, että voi sua raukkaa miten ole joutunut kärsimään :(. Ja 14 reikää mahassa ja vielä iso avoleikkaushaavakin...voih! Ei tuollainen ole kyllä tullut mieleenikään, jotenkin olen ajatellut, että jos leikataan tähystyksellä niin sitten leikataan ja olen henkisesti valmistautunut vain muutamaan pieneen tähystysreikään...että ei tehdä mitään avoleikkausta jos kerran on päätetty tähystyksellä tehdä, mutta tottakai tehdään, jos on henki kyseessä ja muuta vaihtoehtoa ei ole.
Tsemppiä sulle hautajaisiin, pikaista paranemista sulle ja kaikkea hyvää muutenkin.
Ihan kamalaa ajatella tuota sun sairaskertomustasi, vaikka aina sanotaan, ettei saisi sääliä ketään, väkisinkin tuli olo, että voi sua raukkaa miten ole joutunut kärsimään :(. Ja 14 reikää mahassa ja vielä iso avoleikkaushaavakin...voih! Ei tuollainen ole kyllä tullut mieleenikään, jotenkin olen ajatellut, että jos leikataan tähystyksellä niin sitten leikataan ja olen henkisesti valmistautunut vain muutamaan pieneen tähystysreikään...että ei tehdä mitään avoleikkausta jos kerran on päätetty tähystyksellä tehdä, mutta tottakai tehdään, jos on henki kyseessä ja muuta vaihtoehtoa ei ole.
Tsemppiä sulle hautajaisiin, pikaista paranemista sulle ja kaikkea hyvää muutenkin.
Viimeinen muokkaaja, Bulla65 pvm Pe Syys 24, 2010 6:56 pm, muokattu 1 kertaa
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Voimia Tancy päiviisi ♥
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Bulla65, ei näissä leikkauksissa tiedä etukäteen kuinkamonta haavaa loppujenlopuksi mahassa on vaikka orjentuu siihen normaaliin viiteen koska aikamonissa tapauksissa joudutaan uudelleen leikkuupöydälle ja kun leikkaukset lisääntyy niin ongelmatkin lisääntyy, itselläni 10 pistohaavaa ja kaksi 20cm mittaista avohaavaa kolmesta leikkauksesta saaliina mutta onneksi nyt toistaiseksi kaikki on hyvin.
Tulipa tuossa vielä mieleen että leikkaus altistaa sappikiville ja ne yleensä joudutaan leikkaamaan vielä jos ei sappea leikata samalla pois, mulle tuo leikkaus tuli 4kk päästa ohituksesta.
Tulipa tuossa vielä mieleen että leikkaus altistaa sappikiville ja ne yleensä joudutaan leikkaamaan vielä jos ei sappea leikata samalla pois, mulle tuo leikkaus tuli 4kk päästa ohituksesta.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
No oulussa ei ainakaan yhtä aikaa leikata sappea samalla pois mulla löyty ne kivet uä ssä... Ja edelleen kuulemma on tilastoitu et 2% leikatuista on komplikaatioita sanoi nukkumatti 17.9
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Mitä kuuluu Maalu?
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa