Nyt huudetaan "ihanaa"....
4 posters
Nyt huudetaan "ihanaa"....
Ultra ja tähystys takana. Papereissa lukee leikataan. Ravintoterapeuttien ryhmä 29.10 ja marraskuussa leikkaus.... Nyt jännittää.. Ja kaikille joille on ei tullut Älkää Luovuttako... Kolmas kerta se minullakin vasta toden sanoi..... Ihanaa!!!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Vs: Nyt huudetaan "ihanaa"....
Minulla olisi myös se ravitsemusterapeutin ryhmäohjaus 29.10. Oulussa. Kovasti mietin, että kannattaako minun sinne tulla, kun sitten sunnuntaina mentavä jo osastolle ja tuota matkaa on aika paljon sinne Ouluun. Paperissa oli onneksi yhteystietoja myös tänne oman paikkakunnan ravitsemusterapeutille ja ehkä se on kätevämpi hoitaa täällä. Täytyy miettiä vielä, että mitä teen. Koulussa olisi silloin syysloma ja olisihan se mukava tavata muitakin leikkaukseen meneviä.
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
Kannattaa mennä ravitsemusterapeutin ohjaukseen. Oli todella hyvä kokemus, mukava nähdä leikkaukseen meneviä. Vertaistukea parhaimmillaan!
Vaikka itsekin olen tällä foorumilla roikkunut parisen vuotta, silti koin ohjauksen tarpeelliseksi. Aina joku hoksii kysyä sellaista, mitä ei itse ole tullut ajatelleeksi tai muista kysyä.
Vaikka itsekin olen tällä foorumilla roikkunut parisen vuotta, silti koin ohjauksen tarpeelliseksi. Aina joku hoksii kysyä sellaista, mitä ei itse ole tullut ajatelleeksi tai muista kysyä.
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
=) Onnea =)
muuminmamman4- Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 49
Registration date : 18.03.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa