Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ihanaa aikaa!!!

+3
suski76
Elämä edessä
Tiinzku
7 posters

Siirry alas

Ihanaa aikaa!!! Empty Ihanaa aikaa!!!

Viesti kirjoittaja Tiinzku Ma Kesä 04, 2012 6:22 pm

Hei kaikki!
Täällä menee kaikki leikkauksen jälkeen ihan hyvin...Välillä jumittaa ja sitten taas paino laskee. Nyt on ens maanantaina (11.6.) 3kk kontrolli, eka semmonen leikkauksen jälkeen (leikkaus 23.2.2012). Paino laskenut -12.5 kg leikkauksesta ja -24 kg sitten syyskuun 2011 kun prosessi gbp-leikkaukseen käynnistettiin. Vielä ois tavoitteeseen 15kg. Diabeteslääkkeen sain jättää leikkauspöydälle ja samoin yhden verenpainelääkkeestä ja toisen annoksen olen puolittanut ja otan vain joka toinen päivä... Ihanaa kun saa ostaa uusia kesävaatteita...Kirpputori on mun top 10 listalla nyt, kun ei oikeen viitsi paljoo maksaa "välikoko vaatteista". Kirppikselle tänäaamuna keräsin Great Girls vaatteitani, joita en enää ikinä tarvi Razz , toivotaan että jollekkin kelpaavat.
Tsempataan kaikki yhdessä hoikempaan tulevaisuuteen ja peukkuja kaikille leikkaukseen menijöille ja sen läpikäyneille... Ihanaa myös kun mieheni jaksaa minua kannustaa ja on itsekin laihtunut 10 kg tässä minun siivellä, vaikkei hänellä niin paljon ylipainoa ollutkaan, mutta hyvä näin koska on saanut jättää pois yhden ja vähentää toista verenpainelääkettään.

Kevät terveisin Tiinzku

Tiinzku

Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 58
Registration date : 21.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa aikaa!!! Empty Vs: Ihanaa aikaa!!!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Kesä 04, 2012 8:09 pm

Kiva kuulla Tiinzku!!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja suski76 Ti Kesä 05, 2012 9:13 pm

Heippa...

Mullakin tulee nyt 3 kk. leikkauksestaja eneilyn kanssa lähtenyt 27 kg pois. Mulla vaan se harmi, ettei mun painon pudotus oikeen vielä näe..edes vaatteissa Sad Ollut viimeisenä aikana kokoa 56-58 ja nyt koko 54, joten vanhat vaatteet menee edelleen.Mitään uutta en vielä ole joutunut ostamaan.

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011

Viesti kirjoittaja Lupsu Ti Kesä 05, 2012 10:29 pm

Hyvä että hienosti menee. Minulla painon pudotus nyt noin 40kg. MInut leikattiin viime syskuussa. Silloin käytin vaatekokoa 56 ja juuri ostin uusia vaatteita kokoa 44. Ihanaa kun kaupasta saa vaatteita, muualtakin kuin sieltä säkkiosastolta Smile) tosin minun pitää vielä pudottaa painoa ainakin 20kg..ja sitten alan olemaan aika lähellä normaalipainoa...tätä pituutta kun ei ole luotu niin paljon Smile

Lupsu

Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 15.03.2010

Viesti kirjoittaja suski76 Ti Kesä 05, 2012 11:30 pm

noh..mulla kans tuotapudotettavaa vielä 40 kg..joten eiköhän se tästä Smile

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011

Viesti kirjoittaja hansu Ke Kesä 06, 2012 12:07 am

Älä Suski huoli. Kyllä se vaatekauppa odottelee vielä sinuakin. Ja Juhannuksen alesta lähtee jo pienempää vaatetta mukaan Cool... Ja jossain vaiheessa tulee kirottuakin, kun juuri hommaamasi vaatteet putoavat päältäsi. Minulle meinasi konreettisesti käydä näin juhlavaatteiden kera... Paria kuukautta aiemmin ostamani hame meinasi veljen pojan kastajaisissa tippua päältä Laughing...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010

Viesti kirjoittaja Orkidea Ke Kesä 06, 2012 2:05 am

Täälläkin uusia vaatteita ostellaan ja vanhoja laitetaan eteenpäin! Kengänkoko on myös pienentynyt yhdellä.

Suski76: Vaikka vielä et ole päässyt uusia vaatteita ostelemaan, niin varmasti upea -27kg pudotus jo tuntuu kehossa. Smile Itse ainakin olen huomannut, että jaksan nykyyän enemmän tehdä asioita kuin ennen. Paljon stemppia!!

Paljonkohan tulisi, jos laskettaisiin kaikkien tällä palstalla olleiden pudotetut kilot? Aika huikea määrä varmasti! Smile Sillä jo tämänkin viestinketjun pudotukset on huimia! cheers

Onnea kaikille jo saavutetusta ja voimia & stemppiä jatkoon! Smile

Orkidea
Orkidea

Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011

Viesti kirjoittaja Tiinzku Ke Kesä 13, 2012 6:00 pm

Nyt on sitten 3kk kontrollissa käyty ja kaikki oli hyvin.... 15 viikkoa ja -14 kg leikkauksesta, ihan oli Victorzon tyytyväinen. Ja minä myös Razz
Vielä kun saisin -10kg pois niin olisin tosi tyytyväinen. Sitten ois pudotettu kokonaiset -36kg....
Aurinkoista kesää kaikille ja tsemppiä!!!

Tiinzku

Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 58
Registration date : 21.02.2012

Viesti kirjoittaja Aurora To Kesä 14, 2012 3:11 pm

Mulla leikkauksesta päälle 6kk painoa poissa vuoden sisällä 58 kg.
Tänään sovittelin viime kesänä ostettuja capreja ja mahduin toiseen lahkeeseen Very Happy Tuossa vaiheessa tuli itku Very Happy Lisäksi liikun kun pieni eläin.

Aurora

Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa