Ihanaa aikaa!!!
+3
suski76
Elämä edessä
Tiinzku
7 posters
Ihanaa aikaa!!!
Hei kaikki!
Täällä menee kaikki leikkauksen jälkeen ihan hyvin...Välillä jumittaa ja sitten taas paino laskee. Nyt on ens maanantaina (11.6.) 3kk kontrolli, eka semmonen leikkauksen jälkeen (leikkaus 23.2.2012). Paino laskenut -12.5 kg leikkauksesta ja -24 kg sitten syyskuun 2011 kun prosessi gbp-leikkaukseen käynnistettiin. Vielä ois tavoitteeseen 15kg. Diabeteslääkkeen sain jättää leikkauspöydälle ja samoin yhden verenpainelääkkeestä ja toisen annoksen olen puolittanut ja otan vain joka toinen päivä... Ihanaa kun saa ostaa uusia kesävaatteita...Kirpputori on mun top 10 listalla nyt, kun ei oikeen viitsi paljoo maksaa "välikoko vaatteista". Kirppikselle tänäaamuna keräsin Great Girls vaatteitani, joita en enää ikinä tarvi , toivotaan että jollekkin kelpaavat.
Tsempataan kaikki yhdessä hoikempaan tulevaisuuteen ja peukkuja kaikille leikkaukseen menijöille ja sen läpikäyneille... Ihanaa myös kun mieheni jaksaa minua kannustaa ja on itsekin laihtunut 10 kg tässä minun siivellä, vaikkei hänellä niin paljon ylipainoa ollutkaan, mutta hyvä näin koska on saanut jättää pois yhden ja vähentää toista verenpainelääkettään.
Kevät terveisin Tiinzku
Täällä menee kaikki leikkauksen jälkeen ihan hyvin...Välillä jumittaa ja sitten taas paino laskee. Nyt on ens maanantaina (11.6.) 3kk kontrolli, eka semmonen leikkauksen jälkeen (leikkaus 23.2.2012). Paino laskenut -12.5 kg leikkauksesta ja -24 kg sitten syyskuun 2011 kun prosessi gbp-leikkaukseen käynnistettiin. Vielä ois tavoitteeseen 15kg. Diabeteslääkkeen sain jättää leikkauspöydälle ja samoin yhden verenpainelääkkeestä ja toisen annoksen olen puolittanut ja otan vain joka toinen päivä... Ihanaa kun saa ostaa uusia kesävaatteita...Kirpputori on mun top 10 listalla nyt, kun ei oikeen viitsi paljoo maksaa "välikoko vaatteista". Kirppikselle tänäaamuna keräsin Great Girls vaatteitani, joita en enää ikinä tarvi , toivotaan että jollekkin kelpaavat.
Tsempataan kaikki yhdessä hoikempaan tulevaisuuteen ja peukkuja kaikille leikkaukseen menijöille ja sen läpikäyneille... Ihanaa myös kun mieheni jaksaa minua kannustaa ja on itsekin laihtunut 10 kg tässä minun siivellä, vaikkei hänellä niin paljon ylipainoa ollutkaan, mutta hyvä näin koska on saanut jättää pois yhden ja vähentää toista verenpainelääkettään.
Kevät terveisin Tiinzku
Tiinzku- Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 58
Registration date : 21.02.2012
Vs: Ihanaa aikaa!!!
Kiva kuulla Tiinzku!!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Heippa...
Mullakin tulee nyt 3 kk. leikkauksestaja eneilyn kanssa lähtenyt 27 kg pois. Mulla vaan se harmi, ettei mun painon pudotus oikeen vielä näe..edes vaatteissa Ollut viimeisenä aikana kokoa 56-58 ja nyt koko 54, joten vanhat vaatteet menee edelleen.Mitään uutta en vielä ole joutunut ostamaan.
Mullakin tulee nyt 3 kk. leikkauksestaja eneilyn kanssa lähtenyt 27 kg pois. Mulla vaan se harmi, ettei mun painon pudotus oikeen vielä näe..edes vaatteissa Ollut viimeisenä aikana kokoa 56-58 ja nyt koko 54, joten vanhat vaatteet menee edelleen.Mitään uutta en vielä ole joutunut ostamaan.
suski76- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011
Hyvä että hienosti menee. Minulla painon pudotus nyt noin 40kg. MInut leikattiin viime syskuussa. Silloin käytin vaatekokoa 56 ja juuri ostin uusia vaatteita kokoa 44. Ihanaa kun kaupasta saa vaatteita, muualtakin kuin sieltä säkkiosastolta ) tosin minun pitää vielä pudottaa painoa ainakin 20kg..ja sitten alan olemaan aika lähellä normaalipainoa...tätä pituutta kun ei ole luotu niin paljon
Lupsu- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 15.03.2010
noh..mulla kans tuotapudotettavaa vielä 40 kg..joten eiköhän se tästä
suski76- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011
Älä Suski huoli. Kyllä se vaatekauppa odottelee vielä sinuakin. Ja Juhannuksen alesta lähtee jo pienempää vaatetta mukaan ... Ja jossain vaiheessa tulee kirottuakin, kun juuri hommaamasi vaatteet putoavat päältäsi. Minulle meinasi konreettisesti käydä näin juhlavaatteiden kera... Paria kuukautta aiemmin ostamani hame meinasi veljen pojan kastajaisissa tippua päältä ...
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Täälläkin uusia vaatteita ostellaan ja vanhoja laitetaan eteenpäin! Kengänkoko on myös pienentynyt yhdellä.
Suski76: Vaikka vielä et ole päässyt uusia vaatteita ostelemaan, niin varmasti upea -27kg pudotus jo tuntuu kehossa. Itse ainakin olen huomannut, että jaksan nykyyän enemmän tehdä asioita kuin ennen. Paljon stemppia!!
Paljonkohan tulisi, jos laskettaisiin kaikkien tällä palstalla olleiden pudotetut kilot? Aika huikea määrä varmasti! Sillä jo tämänkin viestinketjun pudotukset on huimia!
Onnea kaikille jo saavutetusta ja voimia & stemppiä jatkoon!
Suski76: Vaikka vielä et ole päässyt uusia vaatteita ostelemaan, niin varmasti upea -27kg pudotus jo tuntuu kehossa. Itse ainakin olen huomannut, että jaksan nykyyän enemmän tehdä asioita kuin ennen. Paljon stemppia!!
Paljonkohan tulisi, jos laskettaisiin kaikkien tällä palstalla olleiden pudotetut kilot? Aika huikea määrä varmasti! Sillä jo tämänkin viestinketjun pudotukset on huimia!
Onnea kaikille jo saavutetusta ja voimia & stemppiä jatkoon!
Orkidea- Viestien lukumäärä : 181
Registration date : 26.05.2011
Nyt on sitten 3kk kontrollissa käyty ja kaikki oli hyvin.... 15 viikkoa ja -14 kg leikkauksesta, ihan oli Victorzon tyytyväinen. Ja minä myös
Vielä kun saisin -10kg pois niin olisin tosi tyytyväinen. Sitten ois pudotettu kokonaiset -36kg....
Aurinkoista kesää kaikille ja tsemppiä!!!
Vielä kun saisin -10kg pois niin olisin tosi tyytyväinen. Sitten ois pudotettu kokonaiset -36kg....
Aurinkoista kesää kaikille ja tsemppiä!!!
Tiinzku- Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 58
Registration date : 21.02.2012
Mulla leikkauksesta päälle 6kk painoa poissa vuoden sisällä 58 kg.
Tänään sovittelin viime kesänä ostettuja capreja ja mahduin toiseen lahkeeseen Tuossa vaiheessa tuli itku Lisäksi liikun kun pieni eläin.
Tänään sovittelin viime kesänä ostettuja capreja ja mahduin toiseen lahkeeseen Tuossa vaiheessa tuli itku Lisäksi liikun kun pieni eläin.
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa