Leikattujen määrä OYS
3 posters
Sivu 1 / 1
Leikattujen määrä OYS
Suoritin asiassa netti haahuilua ja jossakin sanottiin et Oysissa leikattu kolmessa vuodessa 50 potilasta, lääkäri sanoi minulle viime syksynä että oysissa määrärahat 50 leikkaukseen vuosi ja et ma toimenpide ja pe kotiin jos menee hyvin....
Onko kenelläkään tietoa miten ihmeen vähän näitä oikeasti tehdään julkisella puolella? Pyysin päästä 14vuotta sitten mahapanta leikkaukseen Oyssin sisätauti polilla siihen lääkäri vastasi et tyyli vapaa laihduta tai kuole suahan ei leikata veromarkoilla ... Nyt sentään ei enää kohdeltu kuin pahinta saastaa kun viimeksi siellä kävin.
Miten teillä kokemukset asiassa?
Onko kenelläkään tietoa miten ihmeen vähän näitä oikeasti tehdään julkisella puolella? Pyysin päästä 14vuotta sitten mahapanta leikkaukseen Oyssin sisätauti polilla siihen lääkäri vastasi et tyyli vapaa laihduta tai kuole suahan ei leikata veromarkoilla ... Nyt sentään ei enää kohdeltu kuin pahinta saastaa kun viimeksi siellä kävin.
Miten teillä kokemukset asiassa?
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Vs: Leikattujen määrä OYS
Erittäin asiallista oli kohtelu OYSsissa kun tällä viikolla siellä kävin. En tiedä sitten leikkausmääristä, mutta maanantai on leikkauspäivä ja hoitaja sanoi, että kotiin pääsee yleensä torstaina ja jos oikein hyvässä kunnossa on niin sitten jo keskiviikkona.
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
Toukokuussa kun kävin Oulussa,sanoivat että 2 leikkausta viikko eli se maanantai.
Kesällähän ei tehdä lainkaan.Juhannus-elokuun puoliväli.
Nytkin on kaikki ajat annettu syyslomalle asti.
Minulle ensin sanottiin toukokuussa etä lokuunlle varmaan järjestyy kirurgi/nukkumatti aika,nyt sanottiin(pari viikoa) että syysloman jälkeen.
Eipä ole aikaa tullut.
Nancy ja kissus nytkö jo...kun teille tuli tuo aika niin tuliko se miten hyvissä ajoin enne sitä aikaa.
Kesällähän ei tehdä lainkaan.Juhannus-elokuun puoliväli.
Nytkin on kaikki ajat annettu syyslomalle asti.
Minulle ensin sanottiin toukokuussa etä lokuunlle varmaan järjestyy kirurgi/nukkumatti aika,nyt sanottiin(pari viikoa) että syysloman jälkeen.
Eipä ole aikaa tullut.
Nancy ja kissus nytkö jo...kun teille tuli tuo aika niin tuliko se miten hyvissä ajoin enne sitä aikaa.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Taisin jo jossain mainitakin, että sain peruutusajan, kun soitin sille jononhoitajalle. Viikko oli aikaa sitten näihin loppututkimuksiin ja haastatteluihin. Kirje tuli sitten sopivasti ennen Ouluun lähtöä ja siinä oli hyvin merkittynä ajat ja sisäänkäynnit ym.
Joo...niin olikin...
Pitää taas pirauttaa viikon aikana jonohoitajalle.Klup...uskaltaisi vain.
Tuntuu välillä kun soittelee sinne Ouluun että toisaan väkisin yritän tukkia aikaa kun niin tiheästi soittelen.
Pelkään että jos se jonohoitaja sanoo kohta minulle jotain soittelusta ja kyselyistä.
Pitää taas pirauttaa viikon aikana jonohoitajalle.Klup...uskaltaisi vain.
Tuntuu välillä kun soittelee sinne Ouluun että toisaan väkisin yritän tukkia aikaa kun niin tiheästi soittelen.
Pelkään että jos se jonohoitaja sanoo kohta minulle jotain soittelusta ja kyselyistä.
Soittele ihmeessä! Oikein mukava oli tämä hoitaja, että tuskin se Sinulle mitään pahaa sanoo.
Jonohoitaja kyllä on todella ystävällinen.
Mulle tuli kirje elokuun lopussa mutta mulle on tää tullu muutenkin nyt niin nopeasti, kun olin asennoitunut että tää on 2vuoden päästä edessä. On ihan oikeasti hankalaa kun näin nopeaakin tulee, kun on tämä muukin elämä hoidettavana. Vaan menenhän minä kyllä. Ne leikkaa siis tuplat viimevuoteen nähden.. =)
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Similar topics
» Kirje tuli
» Leikattujen oma infokortti?
» Leikattujen Piknik Lahdessa 4.8.12 klo 12.00 pikku Veskun rannalla
» Leikattujen oma infokortti?
» Leikattujen Piknik Lahdessa 4.8.12 klo 12.00 pikku Veskun rannalla
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa