Leikattujen oma infokortti?
3 posters
Sivu 1 / 1
Leikattujen oma infokortti?
Kuka trietää?
Kuulin että kaikki leikatut saa sellaisen infokortin, jossa kerrottu tästä leikkauksesta
ja se ois hyvä pitää aina mukana jos joutuu vaikka onneettomuuteen niin osataan
hoitaa niinkuin kuuluu.
Onks joku saanu tällaista ja mistä sitä voisi kysyä vai lähetetäänkö se automatisesti kotiin?
Kuulin että kaikki leikatut saa sellaisen infokortin, jossa kerrottu tästä leikkauksesta
ja se ois hyvä pitää aina mukana jos joutuu vaikka onneettomuuteen niin osataan
hoitaa niinkuin kuuluu.
Onks joku saanu tällaista ja mistä sitä voisi kysyä vai lähetetäänkö se automatisesti kotiin?
Matami Mimmi- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 24.09.2013
Vs: Leikattujen oma infokortti?
Minä olen saanut jo tällaisen kortin, vaikka leikkaus on vasta tulossa. Sen antoi sairaanhoitaja kirurgin esikäynnillä käydessä. Siinä ei tosin ole mitään ohjeita hoitohenkilökunnalle, mutta siinä mainitaan, että leikkaus on tehty, vakavat oireet, joiden kanssa pitää mennä lääkäriin ja lisäksi "lääkärintodistus" ravintoloita varten, että saisi pienempiä annoksia tai lasten annoksia.
Heippis- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 19.04.2013
Ookoo
Täytyy kai ruveta soittelemaan ja kyselemään kortin perään.
Täytyy kai ruveta soittelemaan ja kyselemään kortin perään.
Matami Mimmi- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 24.09.2013
Minäkin sain kortin, kun lähdin leikkauksen jälkeen kotiin. Minut leikattiin Eiran sairaalassa. Kerran olen sitä ravintolassa näyttänyt, mutta en silloin siitä saanut hyötyä. Luulen, että se olisi tärkeämpi silloin, jos joutuisin sairaalaan jostain syystä.
-Tuulia-- Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 21.03.2013
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa