B12-vitamiini pistoksista...
2 posters
Sivu 1 / 1
B12-vitamiini pistoksista...
Heips!
Onko täällä ketään joka niitä jo saa?
Sain tänään ensimmäisen pistoksen ja pari kertaa ois viel jäljellä viikon sisälle...
Sitä vaan mietin että onko teille tullut verenpaineen pudotusta sen pistoksen jälkeen?
Mulle tuli aika tarkkaan kolmen tunnin päästä siitä pistoksesta sellanen huippaus-tärinäkohtaus ja kun tarkistin verenpaineen joku tunnin päästä siitä, oli se vielä todella alhainen...
Tuli vaan mieleen se anafylaktinen shokki mikä on sivuvaikutuksena (tosin erittäin harvinainen sellainen) siinä... :(
Ahdistelenko nyt ihan turhaan? Huomenna vasta voi soittaa terveysasemalle ja rauhottaa mielen...
Onko täällä ketään joka niitä jo saa?
Sain tänään ensimmäisen pistoksen ja pari kertaa ois viel jäljellä viikon sisälle...
Sitä vaan mietin että onko teille tullut verenpaineen pudotusta sen pistoksen jälkeen?
Mulle tuli aika tarkkaan kolmen tunnin päästä siitä pistoksesta sellanen huippaus-tärinäkohtaus ja kun tarkistin verenpaineen joku tunnin päästä siitä, oli se vielä todella alhainen...
Tuli vaan mieleen se anafylaktinen shokki mikä on sivuvaikutuksena (tosin erittäin harvinainen sellainen) siinä... :(
Ahdistelenko nyt ihan turhaan? Huomenna vasta voi soittaa terveysasemalle ja rauhottaa mielen...
NalleMax- Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 41
Registration date : 09.01.2009
Vs: B12-vitamiini pistoksista...
Vastaanpa tähän nyt itse, että ei tainnu verenpaineen romahdus johtua tosta pistoksesta vaan ihan jostain muusta... Ei meinaan tullut seuraavan pistoksen jälkeen... :D
Eli turhaan olin ahdistuksissani täällä! :)
Eli turhaan olin ahdistuksissani täällä! :)
NalleMax- Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 41
Registration date : 09.01.2009
Vs: B12-vitamiini pistoksista...
Minulle ei vielä pistoksina anneta B12-vitamiinia mutta eilen sain tietää että miulla puutosta on. Laboratorio arvon tulisi olla yli 35 kun minulla se on vain 22. KYS:in lääkäri päätti kirjoittaa minulle reseptin 1g:n tablettiin joita syön puoli vuotta näin ensialkuun ja jos puutosta on vielä senkin jälkeen niin sitten aloitetaan pistokset.
lootus75- Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Registration date : 21.09.2008
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa