NÄLKÄ!
+12
Rovatar
joku80
Bulla65
Ranskis
Matias
Poutapilvi
T55
Heluna
MRA123
Ulde
Laihduttava
bombur
16 posters
Sivu 1 / 2 • 1, 2
NÄLKÄ!
Leikkausajankohta on syyskuun puolessa välissä, joten viime viikon olin kevennetyllä ruokavaliolla ja se meni suht koht hyvin. Painoa lähti kolmisen kiloa ja mieli oli iloinen ja luottavainen.
Nyt olen sit maanantaista lähtien eneillyt ja tänään on ollut ihan hirvee nälkä!! Maanantai meni tietty ihan hyvin, ei mitään ongelmia. Eilen tiistaina alkoi illalla päänsärky. Siihen otin buranan ja se kyllä sitten helpotti. Juonut olen kyllä mielestäni tosi hyvin. Nälkä vaan kurnii ja mieli tekis syödä vaikka mitä. Jotenkin nyt tuntuu että en IKINÄ selviä näistä neljästä viikosta jotka pitäis eneillä!!! Tuntuu niin jotenkin iäisyydeltä olla neljä viikkoa syömättä kunnon ruokaa. Tiedän että monet joutuu oleen kymmenkin viikkoa, jopa enemmän. Kauhulla ajattelen sitä mahdollisuutta. Ja hattua nosta korkealle niille ihmisille jotka sen on käynyt läpi! Nyt vaan tuntuu niin vaikeelta! Toivottavasti se tästä jotenkin helpottaa. Luovuta en! =) Tsemppiä kaikille eneilijöille!!!!!
Nyt olen sit maanantaista lähtien eneillyt ja tänään on ollut ihan hirvee nälkä!! Maanantai meni tietty ihan hyvin, ei mitään ongelmia. Eilen tiistaina alkoi illalla päänsärky. Siihen otin buranan ja se kyllä sitten helpotti. Juonut olen kyllä mielestäni tosi hyvin. Nälkä vaan kurnii ja mieli tekis syödä vaikka mitä. Jotenkin nyt tuntuu että en IKINÄ selviä näistä neljästä viikosta jotka pitäis eneillä!!! Tuntuu niin jotenkin iäisyydeltä olla neljä viikkoa syömättä kunnon ruokaa. Tiedän että monet joutuu oleen kymmenkin viikkoa, jopa enemmän. Kauhulla ajattelen sitä mahdollisuutta. Ja hattua nosta korkealle niille ihmisille jotka sen on käynyt läpi! Nyt vaan tuntuu niin vaikeelta! Toivottavasti se tästä jotenkin helpottaa. Luovuta en! =) Tsemppiä kaikille eneilijöille!!!!!
bombur- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 22.06.2010
Vs: NÄLKÄ!
Tsemppiä, kolmas päivä on aina se pahin! Huomenna on varmasti jo hiukan helpompi päivä ja kun vielä pari päivää sinnittelet, huomaat nälän olevan tipotiessään =).
Mulla itselläni eneily alkaa vasta syyskuun puolessavälissä ja kauhulla sitä odottelen. Miteköhän siitä selviän?!?
Ulde- Viestien lukumäärä : 160
Registration date : 21.01.2010
Tää päivä on se pahin!
Huomenna tai ylihuomenna viimeistään helpottaa kun elimistö menee ketoositilaan, sitten huomaat että on helpompi olla.
Mä kun eneilin niin mulla oli koko sen viisi viikkoo sellainen olo -että tässä sitä nyt ollaan mutta mitään en oikein uskalla tehdä-ettei vaan tule kauhea nälkä tai syömishimo-
Se oli sellasta odottelua ja "kuulostelua", ei oikein tienny et miten päin olis....
Tsemppiä sulle! Kyllä se aika siitä menee vaikka tuntuukin nyt hankalalta.
Huomenna tai ylihuomenna viimeistään helpottaa kun elimistö menee ketoositilaan, sitten huomaat että on helpompi olla.
Mä kun eneilin niin mulla oli koko sen viisi viikkoo sellainen olo -että tässä sitä nyt ollaan mutta mitään en oikein uskalla tehdä-ettei vaan tule kauhea nälkä tai syömishimo-
Se oli sellasta odottelua ja "kuulostelua", ei oikein tienny et miten päin olis....
Tsemppiä sulle! Kyllä se aika siitä menee vaikka tuntuukin nyt hankalalta.
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Nälkä täälläkin!
Aloitin taas vesitreenin eilen ja paikat kipiät. kolme kertaa viikossa pitäis käydä=) Ruokavaliolla viimeviikolla tippui 2kg ja tänään kävin vaa-alla ja paino noussut sen kaksi. Blääh kai se on pakko alkaa eneilee niillä pusseilla jotka kaapissa odottelee. Mutta on tää kidutusta kun joutuu perheelle tekemään ns.kunnon ruokaa ja itse puputan /juon jotain jauholitkua. Välillä meinaa usko loppua, aapuva!!! Olen muuten huomannut että hikoilen saunassa enemmän, ennen ei tehny muuta kuin nahkaa kuumotti. Johtuu varmaan tuosta veden juonnista jota litkin koko ajan. Notta tällaista tällä kertaa.
Heluna
Aloitin taas vesitreenin eilen ja paikat kipiät. kolme kertaa viikossa pitäis käydä=) Ruokavaliolla viimeviikolla tippui 2kg ja tänään kävin vaa-alla ja paino noussut sen kaksi. Blääh kai se on pakko alkaa eneilee niillä pusseilla jotka kaapissa odottelee. Mutta on tää kidutusta kun joutuu perheelle tekemään ns.kunnon ruokaa ja itse puputan /juon jotain jauholitkua. Välillä meinaa usko loppua, aapuva!!! Olen muuten huomannut että hikoilen saunassa enemmän, ennen ei tehny muuta kuin nahkaa kuumotti. Johtuu varmaan tuosta veden juonnista jota litkin koko ajan. Notta tällaista tällä kertaa.
Heluna
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Ei oo yhtään parempi päivä!!!! Nälkä on ja jos ei oo niin tekee mieli vaikka mitä ruokaa!
Kiloja on onneks karissut neljä. Niin että edes jotain positiivista. =)
Kävin just ostamassa Lidlistä nutrilettejä kun olivat siellä ''tarjouksessa''. No säästi siinä vähän reilun kaks euroo lootalta kun vertasin Citymarketin hintoihin.
Nyt on kaapit täys pussukoita. =)
Kun vaan nyt olo helpottuis..... Kiitos kaikille tsemppauksesta!
Kiloja on onneks karissut neljä. Niin että edes jotain positiivista. =)
Kävin just ostamassa Lidlistä nutrilettejä kun olivat siellä ''tarjouksessa''. No säästi siinä vähän reilun kaks euroo lootalta kun vertasin Citymarketin hintoihin.
Nyt on kaapit täys pussukoita. =)
Kun vaan nyt olo helpottuis..... Kiitos kaikille tsemppauksesta!
Onko kukaan kokeillut tuota suolihuuhtelua ennen eneilyä? Olen kuullut noiden luontaispuolen ihmisten sellaistakin harrastavan. Selittävät sitä sillä, ettei keho rupea ottamaan vanhasta kuona-aineista uudestaan ravinteita. Ja suolistohuuhtelu vaikuttaa myös siihen, ettei tulisi päänsärkyä.
Minulla meneillään viides enepäivä ja kokoajan pitää olla valppaana ettei sorru edes ajatukseen oikeasta ruuasta.Neljä viikkoa pitäisi jaksaa.
T55- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 17.02.2009
Suolihuuhtelua tuli aikoinaan harrastettua paastojen yhteydessä. Täysin tarpeetonta kidutusta täytyy sanoa, ainakin jos maha toimii suht normaalisti. Ensinnäksin se glauber-suola maistui aivan HIRVEÄLLE ja toisekseen, se veden aiheuttama paine suolessa (siis peräruiske) sai mahan kramppaamaan. Hyötyähän siitä ei sen kummemin ole, koska se vaan putsaa röörit ei sinäänsä auta painonpudotuksessa.
Mulle ENEilyssä apuna on toiminut hyvin kurkku. Sitä, kun saa syödä runsaastikkin. Olen tehnyt etikkakurkkuja (viipaloi kurkut ja kaada päälle 1-2 korkillista väkiviinietikkaa ja suolaa maun mukaan + makeutusainetta tilkka + tilliä, jos tahtoo), ihan kurkkua Herbamaren tai suolan kanssa. Ja yksi mitä viimeksi tein oli paistetut vihannekset: kesäkurpitsaa, paprikaa, herkkusieniä. Tuntui kuin olisi syönyt oikeaa ruokaa, kun sai lämmintä purtavaa.
Tsemppiä!!!
Mulle ENEilyssä apuna on toiminut hyvin kurkku. Sitä, kun saa syödä runsaastikkin. Olen tehnyt etikkakurkkuja (viipaloi kurkut ja kaada päälle 1-2 korkillista väkiviinietikkaa ja suolaa maun mukaan + makeutusainetta tilkka + tilliä, jos tahtoo), ihan kurkkua Herbamaren tai suolan kanssa. Ja yksi mitä viimeksi tein oli paistetut vihannekset: kesäkurpitsaa, paprikaa, herkkusieniä. Tuntui kuin olisi syönyt oikeaa ruokaa, kun sai lämmintä purtavaa.
Tsemppiä!!!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Nälkä on ainut ystävä, miten siitä pääsis eroon, siinäpä kysymys. Juomalla vettä . . . maha kurnii , ,,odottaa ruokaa. Odotan hartaasti että saisin Oulusta viestiä! Painoa on 146 kg ja BMI on jotakin lähellä 50.
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
tuo oli tavallaan kiva kuulla, eli taidan sitten unohtaa itse suolihuuhtelun. Ja aloittaa suoraaan eneilyn.
Moikka! Olen menosa ens kuussa sairaalan järjestämälle ene-dieetille ja jo nyt kauhistelen sitä nälän tunnetta, josta kerrotte. Aikasemmin, kun eneilin omatoimisesti, sain niin JÄRISYTTÄVÄN päänsäryn moneksi päiväksi, että perhesopu oli tosi tiukalla. Samalla oli tosi nälkäkin, mutta se päänsärky...voi pojjaat! Kuinka te muut ootte sen kestäneet tai vallan välttäneet?
Toinen asia joka hirvittää, on se nälän tunne. Kuinka kauan se on teillä kestänyt ja kuinka sen ootte kestänneet? Lukemani perusteella se ei olekaan ehdoton totuus, että nälkää ei enää tunne parin päivän päästä. Eikö roppa meekään ketoosiin? Häiritteekö sitä ketoosiinmenoo, jos syö esin tuoretta kurkkua?
Entäs, kun muu perhe grillailee ja paistaa ruokaa sisällä, kuinka pystytte sen kestään ilman murhia? Tunnen itseni sevverran hyvin, että tiedän senkin vaihtoehdon olevan lähellä...
Toinen asia joka hirvittää, on se nälän tunne. Kuinka kauan se on teillä kestänyt ja kuinka sen ootte kestänneet? Lukemani perusteella se ei olekaan ehdoton totuus, että nälkää ei enää tunne parin päivän päästä. Eikö roppa meekään ketoosiin? Häiritteekö sitä ketoosiinmenoo, jos syö esin tuoretta kurkkua?
Entäs, kun muu perhe grillailee ja paistaa ruokaa sisällä, kuinka pystytte sen kestään ilman murhia? Tunnen itseni sevverran hyvin, että tiedän senkin vaihtoehdon olevan lähellä...
Ranskis- Viestien lukumäärä : 112
Kyllä se kovaa tahtoa ja päättäväisyyttä vaatii. Alku meni ainakin minulla motivaation ansioista ok. Karmeat päänsäryt tajusin vasta muutaman eneilyn jälkeen hoitaa ihan reippaasti Buranalla. Muutaman päivän napisin Buranaa ja se auttoi. Vettä kanssa pitää muistaa juoda, sekin vähyys voi laukaista päänsäryn.
Ei kurkku/kesäkurpitsa/paprika/ herkkusienet yms. vihannekset ketosia pura niin kauan kuin kalorimäärä pysyy alle 800 kcal. Pusseista tulee n. 500 kcal ja vihanneksia voi siis syödä 100-200 kcal edestä.
Grillauksen ratkaisin sillä, että grillasin itselleni vihannesvartaan. Käytin grillausöljyä (sprayttavaa mustassa pullossa, jota saa kaikista ruokakaupoista) laitoin vähän makua antamaan ja laskin kalorit siitä.
Nykyäänkin, kun kova nälkä iskee juon ison lasillisen vettä ensin ja sen jälkeen sitten mietin ruokaa. Vie kummasti pahimman nälän hetkeksi ja sitten kerkeääkin syömään jo "sopivan" määrän ahmimisen sijaan.
Jos pystyt valitsemaan ene aloitusajan, niin suosittelisin aloittamaan ke-to. Silloin mulla ainakin ne pahimmat päänsäryt ovat ajoittuneet viikonlopulle jolloin voi nukkua rauhassa ja sanoa perheelle, että hus hus äiti on pahalla päällä.
Tsemppiä!!
Ei kurkku/kesäkurpitsa/paprika/ herkkusienet yms. vihannekset ketosia pura niin kauan kuin kalorimäärä pysyy alle 800 kcal. Pusseista tulee n. 500 kcal ja vihanneksia voi siis syödä 100-200 kcal edestä.
Grillauksen ratkaisin sillä, että grillasin itselleni vihannesvartaan. Käytin grillausöljyä (sprayttavaa mustassa pullossa, jota saa kaikista ruokakaupoista) laitoin vähän makua antamaan ja laskin kalorit siitä.
Nykyäänkin, kun kova nälkä iskee juon ison lasillisen vettä ensin ja sen jälkeen sitten mietin ruokaa. Vie kummasti pahimman nälän hetkeksi ja sitten kerkeääkin syömään jo "sopivan" määrän ahmimisen sijaan.
Jos pystyt valitsemaan ene aloitusajan, niin suosittelisin aloittamaan ke-to. Silloin mulla ainakin ne pahimmat päänsäryt ovat ajoittuneet viikonlopulle jolloin voi nukkua rauhassa ja sanoa perheelle, että hus hus äiti on pahalla päällä.
Tsemppiä!!
Hei Ranskis,
Mä olen ainakin ottanut ihan reilusti särkylääkettä päänsärkyyn. Tässä on ihan tarpeeksi vaikeeta muutenkin.... nälkä on edelleen ja tänään on lisäksi ollut jotenkin kuvottava olo. Siihen on ehkä osasyynä eilinen; en pystynyt juomaan tarpeeksi kun menin U2:sen konserttiin enkä kokoaikaa halunnut viettää vessajonossa. Se ilta menikin ihan hyvin, mutta tänään se on kostautunut. Pää oli aamulla kipeä, ihan kuin olis juonut viinaa koko illan.... Ja kun meni toi ruoka (pussi-) rytmikin vähän sekasin, niin nyt ei oo kovin hyvä olo. Heräsin tosi myöhään verrattuna mun normaaliin rytmiin.
Iltapäivällä tein itselleni kasvisvokkia. Paistoin paprikaa, kesäkurpitsaa, sipulia, porkkanaa ja herkkusieniä. Maistui tosi hyvälle, varsinkin kun laitoin siihen lisäks vielä kynnen valkosipulia. En tiedä oliko se toi valkosipuli vai mikä mutta siitäkin tuli myöhemmin huono olo ja maha meni ihan sekasin, ripulilla tuli istuttua muutaman kerran.... :(
Nyt kun kello on jo yheksän illalla, mulla on vielä kaks pussia syömättä. Ei hyvä juttu! Näköjään, ainakin mulla pitää olla aika tarkat noi syömäajat, muuten menee ihan systeemit sekasin.
No, huomenna sitten taas paluu normaaliin rytmiin. Jospa tää olo paranis. Sitten olis vielä KOLME viikkoa jäljellä. Puuuuh.....
Mä olen ainakin ottanut ihan reilusti särkylääkettä päänsärkyyn. Tässä on ihan tarpeeksi vaikeeta muutenkin.... nälkä on edelleen ja tänään on lisäksi ollut jotenkin kuvottava olo. Siihen on ehkä osasyynä eilinen; en pystynyt juomaan tarpeeksi kun menin U2:sen konserttiin enkä kokoaikaa halunnut viettää vessajonossa. Se ilta menikin ihan hyvin, mutta tänään se on kostautunut. Pää oli aamulla kipeä, ihan kuin olis juonut viinaa koko illan.... Ja kun meni toi ruoka (pussi-) rytmikin vähän sekasin, niin nyt ei oo kovin hyvä olo. Heräsin tosi myöhään verrattuna mun normaaliin rytmiin.
Iltapäivällä tein itselleni kasvisvokkia. Paistoin paprikaa, kesäkurpitsaa, sipulia, porkkanaa ja herkkusieniä. Maistui tosi hyvälle, varsinkin kun laitoin siihen lisäks vielä kynnen valkosipulia. En tiedä oliko se toi valkosipuli vai mikä mutta siitäkin tuli myöhemmin huono olo ja maha meni ihan sekasin, ripulilla tuli istuttua muutaman kerran.... :(
Nyt kun kello on jo yheksän illalla, mulla on vielä kaks pussia syömättä. Ei hyvä juttu! Näköjään, ainakin mulla pitää olla aika tarkat noi syömäajat, muuten menee ihan systeemit sekasin.
No, huomenna sitten taas paluu normaaliin rytmiin. Jospa tää olo paranis. Sitten olis vielä KOLME viikkoa jäljellä. Puuuuh.....
Moikka bombur! Sympatiat on täysin puolellas, kun kerrrot kuulumisia! Toivottavasti multakin löytyy sisua riittävästi, kun oma eneily alkaa. Täytyy muistaa noi buranat napsia sitten kun se jytinä alkaa. Vedenjuontiinkin tarttee panostaa, sillä se on tuntunu unohtuvan heti, kun helteet on hellittäny.
Toivottavasti saat rytmistä heti uudestaan kii, ettei kaikki tähänastinen kärvistely ole ollu turhaa ja ala alusta taas...Motivaatioohan kyllä riittää!
Toivottavasti saat rytmistä heti uudestaan kii, ettei kaikki tähänastinen kärvistely ole ollu turhaa ja ala alusta taas...Motivaatioohan kyllä riittää!
Ranskis- Viestien lukumäärä : 112
Tänään ollut hieman parempi päivä. Mutta vaan hieman.... Aamu ja vielä iltapäiväkin menee ihan hyvin, mutta annas olla kun ilta koittaa, alkaa maha kurnia ja murista. Ja tänään on ollut kyllä toi pinnakin aika kireällä. Kuinka ihmeessä tästä selviäääää................
Taistele Bombur taistele!! Hienoa, että olet selvinnyt tähän asti, selviät kyllä eteenpäinkin. Nälkä on varmasti kamala :( - otan osaa, mutta toivotaan, että muiden kertomat kokemukset eneilystä pitävät paikkansa sen suhteen, että näläntunne helpottuu pian...tsemppiä!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Oletkos Bombur kokeillut juoda paaaaljoooon vissyä??? Hiilihapollista kun on ja eri makujakin vaikka muille jakaa. Meinaan vaan että vissyä kun juo niin tulee kylläisempi olo, hiilihappo tekee täyteläisen olon, ainakin mulla....
Aioin itse hankkia tulevaa eneä varten kuulkaa ihan kemiallista asetta, nukahtamislääkettä, mua kun ei pirullakaan saa ENEn aikaa nukkumaan kun on niiiiin virkeä että. Ajattelin sen tuovan edes lohtua kun voi illasta ajoissa mennä nukkumaan "napin" kera, jää vähemmälle tuo kärvistely... kokeiltu on jo viimeksi, ei toki joka ilta mutta niinä pahimipina, auttoi kummasti. :))
Kaikki keinot on sallittuja kun ei ole pitemmästä ajasta kyse, mun mielestä :)
Aioin itse hankkia tulevaa eneä varten kuulkaa ihan kemiallista asetta, nukahtamislääkettä, mua kun ei pirullakaan saa ENEn aikaa nukkumaan kun on niiiiin virkeä että. Ajattelin sen tuovan edes lohtua kun voi illasta ajoissa mennä nukkumaan "napin" kera, jää vähemmälle tuo kärvistely... kokeiltu on jo viimeksi, ei toki joka ilta mutta niinä pahimipina, auttoi kummasti. :))
Kaikki keinot on sallittuja kun ei ole pitemmästä ajasta kyse, mun mielestä :)
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Moi Bombur! Täällä toinen nälkäinen eneilijä. Rasittavaa, kun pitää tehdä lapsille oikea ruoka eikä saa edes maistaa. Sisulla vaan etiäpäin! Ajattelin tehdä itselleni aamukamman, konkreettisena ihmisenä näen päivien vähenevän ja leikkausajan lähestyvän... :)
Ps. Saako enellä syödä purkkaa? Juoda light-juomia?
Ps. Saako enellä syödä purkkaa? Juoda light-juomia?
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Purkkaa saa syödä kunhan on xylitolia etkä syö montaa pakettia päivässä ja katsot paljonko kaloreita tulee syötyä purkan muodossa.
Joo olen kokeillut vissyä ja limua. Ja ihan totta, ne helpottaa vähän.
Tohon purkkajuttuun, mulla ainakin lukee ohjeissa että maksimissaa kymmenen tyynyä xylitol purkkaa voi päivässä syödä. Se on ihan hyvä juttu koska henki haisee.....
Aamukampa kuulosti hyvältä idealta. Taidanpa tänään väsätä sellaisen. Kiitti vinkistä ;)
Perjantaina muuten hoitaja soitteli ja kyseli että olenkos ollut ultrassa. No enpä oo ollut. Se on jotenkin kuulemma unohtunut. Huomenna tai ylihuomenna pitäis tulla postissa kirje jossa on aika ultraan ja lääkärille, sekä vielä verikokeisiin ohje. Ja olikohan siinä vielä jotain muuta... en nyt muista. No, sit sen näkee kun kirje luukusta kolahtaa. Eikun niin, leikkauspäivä vahvistui, eli se on nyt sit 14.9.
Päivä kerrallaan tässä on vaan otettava. Mutta aikamoista taistelua tämä on. Pakko myöntää että tää on ollut vaikeampaa kuin ennalta ajattelin. Odotan vaan sitä päivää kun nälän tunne loppuu.....tuleekohan mulle sitä ikinä :(
Tohon purkkajuttuun, mulla ainakin lukee ohjeissa että maksimissaa kymmenen tyynyä xylitol purkkaa voi päivässä syödä. Se on ihan hyvä juttu koska henki haisee.....
Aamukampa kuulosti hyvältä idealta. Taidanpa tänään väsätä sellaisen. Kiitti vinkistä ;)
Perjantaina muuten hoitaja soitteli ja kyseli että olenkos ollut ultrassa. No enpä oo ollut. Se on jotenkin kuulemma unohtunut. Huomenna tai ylihuomenna pitäis tulla postissa kirje jossa on aika ultraan ja lääkärille, sekä vielä verikokeisiin ohje. Ja olikohan siinä vielä jotain muuta... en nyt muista. No, sit sen näkee kun kirje luukusta kolahtaa. Eikun niin, leikkauspäivä vahvistui, eli se on nyt sit 14.9.
Päivä kerrallaan tässä on vaan otettava. Mutta aikamoista taistelua tämä on. Pakko myöntää että tää on ollut vaikeampaa kuin ennalta ajattelin. Odotan vaan sitä päivää kun nälän tunne loppuu.....tuleekohan mulle sitä ikinä :(
Mistä niin pitkä kampa vai ostaakko pinkka A4 ruutupaperia. . . Leikkauspäivä taitaa karata niin kauas,ettei sitä enää kannata odottaa. Liikaa on kuulemma kiloja ja niitä pitäisi saada jollakin opilla pois. Sisätauti lääkäri sanoi ettei muuten taida olla Ouluun asiaa. . . ainakaan leikkaukseen. Voi kele kun rupesi ottamaan turmelukseen! Oma syyhän se on kun on näin lihava.
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Kiitos vinkeistä MRA123 ja Poutapilvi! Nyt purkan ja vissyn ostoon. ;)
Matias: tsemppiä, toivotaan että pääset leikkaukseen! Ja ihan paperista aattelin kamman väsätä, hih. :)
Matias: tsemppiä, toivotaan että pääset leikkaukseen! Ja ihan paperista aattelin kamman väsätä, hih. :)
Matias....minä en meinaa malttaa pysyä rauhassa kun joka päivä odottaa että jospa tänään postipoika toisi sen kirjeen kirurgi/anestesialääk. juttusille.Silloin vasta rauhoitun kun olen tietoinen että leikkuu on siitä hyvin pian.
Huomenna alan kokeilemaan enekuuria näin harjoituksena ainakin viikon verran.
Soitin keskussairaalaan ravitsemusterapeutille ja sain torstaille ajan:aiheena eneily ja leikkauksen jälkeinen syöminen.
Huomenna alan kokeilemaan enekuuria näin harjoituksena ainakin viikon verran.
Soitin keskussairaalaan ravitsemusterapeutille ja sain torstaille ajan:aiheena eneily ja leikkauksen jälkeinen syöminen.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Rovatar: sullahan homma etenee hienosti! Mulla samainen käynti perjantaina ravitsemusterapeutilla, mutta Oysissa. Tuleeko kukaan täältä sinne?
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa