Eneily tuotteet
+3
sinizii
tigertytto
sartsukka
7 posters
Sivu 1 / 1
Eneily tuotteet
Nyt kaivataan vinkkejä maukkaista eneily tuotteista.
Ne ovat kuitenkin aika hintavia niin ei viitsisi turhaan ostaa jos ei maistukkaan.
Ne ovat kuitenkin aika hintavia niin ei viitsisi turhaan ostaa jos ei maistukkaan.
sartsukka- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 04.01.2010
Vs: Eneily tuotteet
Mä tykkään itse henk.koht naturdiet drinkmix nimisestä tuotteesta..alkuun tökki mut kun laittaa sen jääkaappiin ja se on kylmää niin on kyllä tosi hyvää
: )
: )
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tää on vähän vaikea aihe, koska ihmisillä on niin erilainen maku ja kaikenlisäksi ne tuotteet noin pääsääntöisesti ei ole mitään herkkua. Itse kun söin niitä kehui tosi monet miten ne marjanmakuiset pirtelöt on TOOOOSIIII hyviä etenkin ku lisää tuoreita marjoja. Ei ollut. Ei edes melkein hyviä vaan ihan karseita, vieläki ällöttää ku ajattelen. No sitten jonkun aikaa pidin juuri tuosta naturdietin suklaa pirtelöstä kunnolla sheikattuna ja jäisenä, sitten en enää pitänyt. Purjo-perunakeitto(en muista kenen) oli ihan jees jonkun aikaa, myös joku thaisoppa oli ihan okei alkuunsa. Mutta noissahan ongelma on se, että ku ne myydään niin, että yhdessä laatikossa on se 21 samaa makua ja se maksaa sen parikymppiä, ni ei tuu mieleen ostaa sitte viittä eri makua, mutta koska sitten vetää monta päivää sitä samaa joka aterialla ni voi olla varma että oli maku mikä tahansa ni pahaa tekee viimeistään toisen päivän iltana. Ihanne tilannehan olisi, että löytäisi muutaman kaverin, joista jokainen ostaisi eri makuisen boksin ja ne sitten jaettaisiin porukan kesken.:) Mutta eneilyä ei taideta harrastaa kuin pakon edessä...;)
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Ja ravitsemusterapeutin vinkki oli myös, että suolaisiin voi lisätä suolaa, etenkin jos on havaittavissa heikotusta tai suonenvetoa tms, koska niissä tuotteissa on ihan naurettavan vähän suolaa joka voi tuntua pidemmän päälle kropassa.:)
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Moi!
Valitettavasti en löytänyt yhtään alas menevää teollista enetuotetta. Hoidin siis oman eneilyni "tavallisella" ruualla rav.terapeutilta saamiani ohjeita hyväksi käyttäen ja paino putosi 5 vk:ssa 12 kg, eli ihan riittävästi.
Minulle ei kertakaikkiaan uponnut mikään noista valmiista tuotteista ja toisaalta huomasin, että eneily ruualla tuli tosi paljon edullisemmaksi. Eli siis vaihtoehto teollisuusruualle on onneksi olemassa.
Tsemppiä viimeiseen laihdutuskuuriin!!!!
Valitettavasti en löytänyt yhtään alas menevää teollista enetuotetta. Hoidin siis oman eneilyni "tavallisella" ruualla rav.terapeutilta saamiani ohjeita hyväksi käyttäen ja paino putosi 5 vk:ssa 12 kg, eli ihan riittävästi.
Minulle ei kertakaikkiaan uponnut mikään noista valmiista tuotteista ja toisaalta huomasin, että eneily ruualla tuli tosi paljon edullisemmaksi. Eli siis vaihtoehto teollisuusruualle on onneksi olemassa.
Tsemppiä viimeiseen laihdutuskuuriin!!!!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Kerro ihmeessä nämä ravitsemusterapeutin ohjeet meille muillekin. Kiitti.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Mullakin kiinnostaisi se ruualla eneily...
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Löytyyhän se ene-dieetti niukkaenergisiä ruoka-aineita käyttäen näiltäkin sivustoilta, kunhan noilla samoilla hakee. Taatusti laihtuu vähintään neljä kiloa/kk. Ruokailuajat säännöllisiksi kolmen tunnein välein ja maksimissaan 1,5 dl kerrallaan.
alati roculis- Viestien lukumäärä : 77
Registration date : 08.07.2009
Moi!
Löytyy näiltä sivuilta tuolta "Yleistä keskustelua" -osiosta ihan siitä ylhäältä. Kannattaa tutustua!
Löytyy näiltä sivuilta tuolta "Yleistä keskustelua" -osiosta ihan siitä ylhäältä. Kannattaa tutustua!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Hei käykö nämä Naturdiet yms tuotteet Hylavaivaiselle? Saattaa muuten muut joutua sitten kuurin aikana kärsimään, jos ei hyla.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Nyt kun mulla on ene päällä niin tuntuu kuin mulle ei sopisi mikään ene tuote : ( tahtois vaan normaalia kotiruokaa edes pikkuisen : )
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa