Go123-tuotteet
4 posters
Sivu 1 / 1
Go123-tuotteet
Onko kukaan käyttäneet näitä (go123.fi) tuotteita? mulla on iso kasa pusseja tuolta ja mietin että sopivatko eneilyyn, rav.terapeutti ei osannut sanoa kun ei ole tutustunut kyseisiin tuotteisiin.
pohjaton meri- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 25.03.2011
Vs: Go123-tuotteet
Ei sovellu. Kaloreita on hulppeasti liikaa. Yhdessä pussissa on n. 200 kcal ja 5 kpl tekee 1000 kcal kun ENEllä tulisin naisten pysyä alle 700 kcal/päivä.
Homma ei toimi myöskään niin että söisit noita pusseja vähemmän koska hereilläoloajan pitää syödä vähintään 3 tunnin välein jotta aineenvaihdunta pysyisi käynnissä. Eli unohda noi kokonaan.
5 pussia Nutreja tekee 555 kcal ja silloin voi vielä syödä nipun vihanneksia päivän aikana ja silti pysyä alle 700 kcal.
Homma ei toimi myöskään niin että söisit noita pusseja vähemmän koska hereilläoloajan pitää syödä vähintään 3 tunnin välein jotta aineenvaihdunta pysyisi käynnissä. Eli unohda noi kokonaan.
5 pussia Nutreja tekee 555 kcal ja silloin voi vielä syödä nipun vihanneksia päivän aikana ja silti pysyä alle 700 kcal.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Noh, minä en saanut syötyä kuin tuotteita, joita sai syödä vain sen 3/vrk. Muut tulivat ylös...soin välillä myös allevon patukoita (n. 200 kaloria) ainoot, joita sain syötyä. Minun aineenvaihdunta pelasi ok..sillä join paljon vettä tai sokeritonta mehua tai pepsimaxia Neljässä viikossa meni 11 kg
suski76- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 48
Registration date : 04.10.2011
Mää puolitan nuo Nutrifastit, eli sekoitan 2,5 dl vain puoli pussia kerralllaan. Näin saa reilummin nestettä ja tulee 8 ateriaa päivässä. Muutenkin maistuvat ohjeen mukaan tehtyinä liian tujulta mun makuun. Litku menee paremmin alas.
En eneile enää, mutta välkillä korvaan joitain aterioita Nurtifastilla kun en jaksa miettiä mitä söisi.
En eneile enää, mutta välkillä korvaan joitain aterioita Nurtifastilla kun en jaksa miettiä mitä söisi.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa