Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Viimeinen läskikesä!?

+5
bulleriina
tigertytto
bombur
Laihduttava
joku80
9 posters

Siirry alas

Viimeinen läskikesä!? Empty Viimeinen läskikesä!?

Viesti kirjoittaja joku80 Ma Heinä 12, 2010 1:49 am

Huikaisevaa ajatella, että tämä kesä voi olla viimeinen kesäni näin lihavana! Että ensi kesänä voisin jo valita joitain sellaisiakin vaatteita joita oikeasti haluan pitää eikä vain sellaisia joista sattuu löytymään sopiva koko. :D

Syksyllä leikkaus Oysissa. Odotan innolla ja välillä hieman pelokkaana. Onko muita Oysiin syksyllä (mahd.lokakuussa) leikkaukseen tulevia?

Joku80

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeinen läskikesä!? Empty Vs: Viimeinen läskikesä!?

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ma Heinä 12, 2010 4:26 am

Ihan sama olo täällä! Tänään olin huvipuistossa ja ne turvajutut oli joissain laitteissa tosi tiukkoja....kaikkiin en uskaltanu edes sen takia mennä. Ja monta kertaa päivän aikana ehdin miettiä, että mitenköhän isoilta ne laitteet ens kesänä tuntuu....jos siis kaikki menee niin kuin toivon ja leikkaukseen pääsen!

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Viesti kirjoittaja joku80 Ma Heinä 12, 2010 9:45 pm

Mä en edes uskalla mennä moniinkaan huvipuiston laitteisiin, koska pelottaa kestääkö ne. Oikeasti en ole edes NIIN lihava, etteikö ne kestäisi, mutta jotenki vaan jänskättää. Ja tukala niissä on muutenkin olla, kun ei mahdu kunnolla olemaan.

Haaveilen seuraavasta kesästä... :)

joku80

Viesti kirjoittaja bombur Ti Heinä 13, 2010 2:21 am

Olin myös tänään huvipuistossa ja siellä vain katselin penkillä kun siskoni pojat meni laitteesta laitteeseen. Itse olisin mennyt myös niin mielelläni, mutta en voinut kun en niihin useampiin mahdu. Niinpä sitten oli tyydyttävä jätsikioskin tarjontaan...
Ja nämä helteetkin on aika tukalia. Kauhulla ajattelen kun muutaman päivän päästä loma loppuu ja pitäsi palata asiakaspalvelutyöhöni. On niin kiva palvella asiakkaita naama hiestä kiiltävänä, jalat turvonneina.
Todella toivon että ensi kesänä olisi asiat toisin. Voisi nauttia ihan oikeesti kesästä, keveässä kesämekossa.
bombur
bombur

Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 22.06.2010

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Heinä 13, 2010 4:09 am

Tuli mieleeni tuosta bomburin jutusta ja kohdasta "jalat turvoksissa" että onko täällä ketään joka olisi kärsinyt turvotuksista ja leikkauksen jälkeen olisi huomannut että turvotukset loppuisivat??

Mä kärsin kamalasta turvotuksesta ja siksi olenkin syönyt lääkärin määräämänä jo monta vuotta nesteenpoisto lääkettä(amidrit mite) joka aamu.Syön minä vaikka ihan pikkuisen jotain suolaista niin mulle tulee ihan kamala turvotus : ( ja nyt näillä helteillä tämä vasta kamalaa onkin.Tästä vaivasta haluaisi todellakin eroon ja olisi ihanaa jos tämäkin piina loppuisi kun laihtuu.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja bulleriina Ti Heinä 13, 2010 1:41 pm

Moi!

Yllättävää kyllä, näilläkään helteillä eivät sormet ole turvonneet. Samoin jalat mahtuvat kenkiin koko päivän. Ilman kysymystäsi en olisi edes huomannut taas yhtä myönteistä leikkaukseen liittyvää juttua.

Kiitos tigertyttö!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja Tantta Ti Heinä 13, 2010 4:05 pm

Mulla oli aina kovasti turvotusta jaloissa, nilkat kuin tukit iltaisin. Vuosikausia olen pitanyt lentosukkia sen takia. Lasix 40mg olen kayttanyt tahan aika-ajoin jonkun vuoden. Nyt ei turvota enaa, en tullut panneeksi merkille missa vaiheessa se turvotus lakkasi, mutta lakannut se on. Nailla kovimmilla helteillakaan en huomannut kuin ihan pienta paksuuntumista nilkoissa illalla. Enaa en kayta Lasixia enka lentosukkia. Jessus kun on ihanaa!!!
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Heinä 13, 2010 4:51 pm

Wauuuuuuu...ihanaaa...jospas täää turpoaminen loppuis mullakin : )
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja T55 Ti Heinä 13, 2010 7:06 pm

Toivottavasti minullakin viimeinen läskikesä sillä leikkaus on syyskuussa.

T55

Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 17.02.2009

Viesti kirjoittaja joku80 Ke Heinä 14, 2010 2:34 am

Joo, tuo turvotus(kin) on tosi tympeää. Jalat on kuin tukit ja sormet makkarat, läskireidet hiostaa... yök! Toivottavasti ens kesänä helpompaa.

joku80

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Heinä 14, 2010 1:02 pm

Moi kaikille,

Mä puhun koko ajan mun kavereille että ensi kesänä sitten.... meen ja teen kaikkee mahdollista, ja näin tapahtuukin jos aikataulut nyt pitävät paikkaansa. Tää on ihan hassua siltä osin että kuvittelen jotenkin nyt olevani jollain tosi pitkällä sairaslomalla ja leikkauksen jälkeen elämä isolla E:llä palaa kuvioihin. Näin humoristisesti ajatellen olenhan diagnosoitu sairaanloisen lihavaksi, eikös siinä ole syytä kerrakseen olla tekemättä mitään, heh :) Tottahan toki puuhailen mutta täytyy kyllä myöntää että paljon vähemmän kuin koskaan ennen elämässäni, nyt vaan alkaa kiloja olla niiiiin paljon ettei enää edes hampaat irvessä jaksa...
Tää helle kyllä alkaa ottaa voimille kans, oli läski tai ei. Toivottavasti pian helpottaa....... hyvää kesää kaikille!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja 2Shy To Heinä 15, 2010 6:53 pm

Juuri tänään totesin ihan samaa, eli viimeistä läskikesää kärsitään.

7 viikkoa leikkauksen jälkeen on lähtenyt 15 kiloa ja olokin on kohentunut huomattavasti. Entisen ahdistuksen tilalla on nyt iloinen odotuksen tunne. Eilen mahtuivat jalkaan kivat kesähousut, jotka olivat odottaneet kaapissa aikoja parempia neljä vuotta..

Hyvää kesää kaikille leikkausta odottaville ja meille, jotka nyt päästään nautiskelemaan leikkauksen hedelmistä.
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa