jeeee, new live!!
5 posters
Sivu 1 / 1
jeeee, new live!!
Kävin ihavuusleikkauksessa 11.6 Tallinnassa.
Leikkaus tuli maksamaan minulle 4000E.
Suositteleen Keskussairaalan doc. Andre Trudnikov, joka on aivan loistavaa kirurgi.
Leikkaus tuli maksamaan minulle 4000E.
Suositteleen Keskussairaalan doc. Andre Trudnikov, joka on aivan loistavaa kirurgi.
taki- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 20.06.2010
Vs: jeeee, new live!!
Kiva kun olet tyytyvainen. Hinta oli varsin edullinen. Hyvaa vointia jatkossa!
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Onnea uudesta elämästä!
Millainen reissu oli ja kuinka olet toipunut?
Hyvää vointia!
Millainen reissu oli ja kuinka olet toipunut?
Hyvää vointia!
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
moni varmaan haluaisi tietää mikä leikkaus taki sulle tehty?
skopialla vai avoleikkauksena.?
monia jonossa olevia kiinnostaa varmasti.
Onnea toipumiseen ja uudelle elämälle!!
skopialla vai avoleikkauksena.?
monia jonossa olevia kiinnostaa varmasti.
Onnea toipumiseen ja uudelle elämälle!!
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
jeps, skopialla tehty. Kiitos , toipuminen on ollut varsin nopeaa ja nyt olen jo ihan "normi" kunnossa. hhhmmm tänään vain söin aivan liian paljon,-- ja olo on kyllä sen mukainen..
Muuten se lääkkäri joka teki minulle leikkauksen ottaa mielellään muitakin "maksavia" asiakaita..
Muuten se lääkkäri joka teki minulle leikkauksen ottaa mielellään muitakin "maksavia" asiakaita..
HEI TAKI!
Olisin todella utelias kuulemaan lisää leikkauspaikasta, lääkäristä jne. miten kaikki käytännössä meni?? Tallinna voisi olla minulle ihan mahdollinen vaihtoehto...
t. Merikki
Olisin todella utelias kuulemaan lisää leikkauspaikasta, lääkäristä jne. miten kaikki käytännössä meni?? Tallinna voisi olla minulle ihan mahdollinen vaihtoehto...
t. Merikki
Merikki- Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 52
Registration date : 17.06.2010
Hei Merikki,
käytännössä meni niin, että menin Tallinnan keskusairaalan vastaanottolle ja kysyin laihdutusleikkauksesta. Vastaus oli, että leikkaus on mahd. tehdää ja sai heti perutusajan kirurgille. Doc. järjestänyt asiat niin, että kaikki tutkimukset ennen leikkausta tehti samana päivänä: thorax, verevkokeet, colonskopia, sydänfilmi.. meni 3 tuntia maksoi n.160 e( sain jopa oman hoitajan kaveriksi ja mentii jonoen ohi). sittemin email kautta sovitti leikkauspäivä kun selvisi, että siihen ei ole estettä ja BMI yli 40. Tulin sovittuna päiväna suoraan osastolle klo 8. Ensin leikkaukseen meni minun mies, sitte minä.. Seuravana päviänä kaikki oli ohi.. Lasku maksetaan toimeenpiteen jälkeen kassaan ,- minun oli 3t, mies maksoi 4t.( joutunut olemaan sairaalassa 7pvä). Lääkärin nimi tosiaan Andre Trudnikov, kannattaa googlata..
Toiv. tämä autaa;:))
käytännössä meni niin, että menin Tallinnan keskusairaalan vastaanottolle ja kysyin laihdutusleikkauksesta. Vastaus oli, että leikkaus on mahd. tehdää ja sai heti perutusajan kirurgille. Doc. järjestänyt asiat niin, että kaikki tutkimukset ennen leikkausta tehti samana päivänä: thorax, verevkokeet, colonskopia, sydänfilmi.. meni 3 tuntia maksoi n.160 e( sain jopa oman hoitajan kaveriksi ja mentii jonoen ohi). sittemin email kautta sovitti leikkauspäivä kun selvisi, että siihen ei ole estettä ja BMI yli 40. Tulin sovittuna päiväna suoraan osastolle klo 8. Ensin leikkaukseen meni minun mies, sitte minä.. Seuravana päviänä kaikki oli ohi.. Lasku maksetaan toimeenpiteen jälkeen kassaan ,- minun oli 3t, mies maksoi 4t.( joutunut olemaan sairaalassa 7pvä). Lääkärin nimi tosiaan Andre Trudnikov, kannattaa googlata..
Toiv. tämä autaa;:))
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa