Leikkausaika taskussa JEEEE!
+2
eräpena
Helka
6 posters
Leikkausaika taskussa JEEEE!
Tänään oli sitten RT:n ja kirurgin tapaamiset ja sain leikkausajan, olen leikkuupöydällä jo kuukauden kuluttua eli 19.9.!
Kaikki tutkimukset olivat ok, ei edes rasvaa maksassa ja paino ei ollut noussut yhtään sitten viime huhtikuussa loppuneen ene-ryhmän. Kirurgin mukaan olen hoitanut valmistautumisprosessin erittäin hyvin ja kaikki vaikuttaa muutenkin olevan kunnossa leikkausta ajatellen. Ene pitäisi aloittaa mahdollisimman pian, RT sanoi että jonkun laskukaavan mukaan painoa pitäisi pudottaa 7kg ennen leikkausta mutta koska mulla on pudotusta alla jo niin paljon (30kg), vähän vähempikin saattaisi riittää, 5kg olisi jo tosi hyvä. Mulle tehdään GBP, kirurgin perustelu tälle on suuri lähtöpaino (157kg), tämä oli siis paino viime elokuussa kun aloitin koko projektin.
Jännittää, innostuttaa ja vähän hirvittääkin nyt kun päivä on tiedossa, vuosi tähän meni mutta loppupeleissä aika on mennyt tosi nopeasti. Ja olen jo niin pitkällä tässä projektissa, 30kg on jo historiaa ja nyt vaan sitten loppujen liikakilojen kimppuun!
Kaikki tutkimukset olivat ok, ei edes rasvaa maksassa ja paino ei ollut noussut yhtään sitten viime huhtikuussa loppuneen ene-ryhmän. Kirurgin mukaan olen hoitanut valmistautumisprosessin erittäin hyvin ja kaikki vaikuttaa muutenkin olevan kunnossa leikkausta ajatellen. Ene pitäisi aloittaa mahdollisimman pian, RT sanoi että jonkun laskukaavan mukaan painoa pitäisi pudottaa 7kg ennen leikkausta mutta koska mulla on pudotusta alla jo niin paljon (30kg), vähän vähempikin saattaisi riittää, 5kg olisi jo tosi hyvä. Mulle tehdään GBP, kirurgin perustelu tälle on suuri lähtöpaino (157kg), tämä oli siis paino viime elokuussa kun aloitin koko projektin.
Jännittää, innostuttaa ja vähän hirvittääkin nyt kun päivä on tiedossa, vuosi tähän meni mutta loppupeleissä aika on mennyt tosi nopeasti. Ja olen jo niin pitkällä tässä projektissa, 30kg on jo historiaa ja nyt vaan sitten loppujen liikakilojen kimppuun!
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Vs: Leikkausaika taskussa JEEEE!
Mahtavaa Helka, onnittelut!!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
onneksi olkoon!!!!!!!!!!!mahtavaa!!!
Emppu81- Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 42
Registration date : 14.08.2011
Helka ihanaa!!!!!!!!!!!!! Saankin sitten ensi käden tietoa sinulta, että miten meni, jos itse sitten seurailen n.kuukautta myöhemmin perässä Peijaksessa varmaan sinutkin leikataan, kun paikkakuntana sulla pääkaupunkiseutu?!
Aries- Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 11.05.2011
Mahtavaa! Ja upea pudotus sulla ennen leikkausta!
TuhkaTriinu- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 05.06.2011
Aries, juu Peijaksessa leikataan! Siellä ei näytä olevan juurikaan jonoja, leikkausajan näyttää saavan kirurgin näyttäessä vihreätä valoa noin kuukauden päähän.
Ja ilman muuta minulta saa ensikäden tietoa miten homma etenee!
Ja ilman muuta minulta saa ensikäden tietoa miten homma etenee!
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa