Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Riittävän proteiinin saannin vaihtoehdot mahalaukun ohitusleikkauksen jälkeen ?

2 posters

Siirry alas

Riittävän proteiinin saannin vaihtoehdot mahalaukun ohitusleikkauksen jälkeen ? Empty Riittävän proteiinin saannin vaihtoehdot mahalaukun ohitusleikkauksen jälkeen ?

Viesti kirjoittaja arja2204 Su Kesä 13, 2010 12:12 am

Mulla kulunut kaksi kuukautta siitä kun olin mahalaukun ohitusleikkauksessa. Uusi elämä tosiaan alkoi sen myötä. Jee! Tammikuussa 2010 aloitin tämän suuren projektin / elämäntaparemontin. Lähtöpaino huiteli 115 kilon paikkeilla. Tällä hetkellä läskiä lähtenyt 25 kiloa! Ja olo on hyvä ja energinen tosiaan! Ravitsemusterapeutti tosin tulkitsi mun ruokapäiväkirjasta että liian vähän proteiinia on mun ruokavaliossa. Syön päivittäin vähärasvaista jogurttia/viiliä,rahkaa,raejuustoa,lihaa, mutta nähtävästi en riittävästi. Pelkonahan tässä on että läskien myötä alkaa lihaksetkin häviämään/kurtistuun.
Ravitsemusterapeutti neuvoi hankkimaan apteekista saatavia proteiinijuomia ja proteiinijauhetta. Kysynkin siis, että onko muita vaihtoehtoja? Mitenkäs nämä proteiinijauheet mitä bodarit käyttää?? Entäs onko muita vaihtoehtoja?

arja2204

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 20.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Riittävän proteiinin saannin vaihtoehdot mahalaukun ohitusleikkauksen jälkeen ? Empty Vs: Riittävän proteiinin saannin vaihtoehdot mahalaukun ohitusleikkauksen jälkeen ?

Viesti kirjoittaja Tantta Su Kesä 13, 2010 3:25 am

Eikohan se ole just se sama mista ne proteiinit hankkii, kunhan niita tulee tarpeeksi. Mulle mies osti jostain terveyskaupasta sellaista proteiinijuomajauhetta, jota sekotetaan veteen tai maitoon. Se oli just niita mita bodarit kayttaa. Se oli vaniljan makuista. Pari kolme viikkoa ma sita jaksoin sekotella, ja siten lopetin. Ei se pahaa ollut, muta ei vaan tullut sitten sita juotua. Vahan oli hankalaa sekaantumaan, jai klimppeja siihen juomaan ja niista ma en tykannyt.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa