BIB-laihdutuspallo (kokemuksia ihmisiltä joilla se on niin tarvisin)
+3
Tantta
2Shy
Mörri87
7 posters
BIB-laihdutuspallo (kokemuksia ihmisiltä joilla se on niin tarvisin)
Olen tullut siihen päätökseen että haluaisin tuoan laihdutuspallon. Se ei muuttaisi elämää niin paljoa kun leikkaus. Olen vasta 22-vuotias en halua miettiä sitä et en saa juoda 2,5dl esim enempää vettä tai muita juotavia kerralla. Haluan juoda ruoan kanssa maitoa, haluan lenkin jälkeen juoda vettä puoli litraa jos haluan ja kun katselen elokuvia niin haluan juoda limsaa vaikkakin lightia mutta silti. En halua että kun menen ravintolaan niin en saa syötyä annoksesta melki mitään. Joten koen itselleni pallon paremmaksi vaihtoehdoksi. Nyt haluaisin kuulla muiden ihmisten kokemuksia BIB-laihdutuspallosta, koska netistä ei paljon tietoa löydy.
Mörri87- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 20.05.2010
Vs: BIB-laihdutuspallo (kokemuksia ihmisiltä joilla se on niin tarvisin)
Samoin mua kiinnostaa laihdutuspallokokemukset..
Huomasin, että minut Tallinnassa leikannut kirurgi asentaa niitä, hinta on 2000e kaikkineen ja sairaalassaolopäiviä vain 1.
Huomasin, että minut Tallinnassa leikannut kirurgi asentaa niitä, hinta on 2000e kaikkineen ja sairaalassaolopäiviä vain 1.
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
Heippa Morri, mulla ei ole pallokokemusta, mutta ma voin kylla tehda kaiken sen, josta sa sanoit, etta leikattujen pitaa kieltaytya. Voin juoda ruuan kanssa, voin juoda puoli litraa vetta kerralla, just nyt olen juomassa laittikokista. Ravintolassa voin hyvin kayda syomassa. Ei mua enaa leikkaus silla lailla rajoita ja siita on nyt aikaa vahan yli 7 kuukautta.
Se oli se alku vaan leikkauksen jalkeen kun piti kaikkea rajoittaa, pikkuhiljaa sita sitten jokaiselle muodostuu oma tapansa syoda ja juoda.
Mulla on valilla sellainen tunne, etta mun kohdalla on jotain mennyt poieleen kun ma voin syoda ja juoda ihan tarpeeksi, mutta sitten menen puntariin ja, kuten tana aamuna, huomaan, etta paino on pudonnut melkein 54 kiloa. Eli kylla se toimii....
Se mika varsinaisesti minun kohdallani on muttunut, on se, etta mulla ei enaa ole niita kamalia ruuan himoja kuin ennen ja nyt riittaa suklaatakin pari pienta palaa kun ennen meni kerralla Fazerin sinista 300g levy.
En mina sita sano, etta sun pitaisi menna ohitusleikkaukseen, pallo voi toimia varsin hyvin, halusin vaan kertoa, etta ei se ohitusleikkaus valttamatta elamaa pilaa, painvastoin.
Se oli se alku vaan leikkauksen jalkeen kun piti kaikkea rajoittaa, pikkuhiljaa sita sitten jokaiselle muodostuu oma tapansa syoda ja juoda.
Mulla on valilla sellainen tunne, etta mun kohdalla on jotain mennyt poieleen kun ma voin syoda ja juoda ihan tarpeeksi, mutta sitten menen puntariin ja, kuten tana aamuna, huomaan, etta paino on pudonnut melkein 54 kiloa. Eli kylla se toimii....
Se mika varsinaisesti minun kohdallani on muttunut, on se, etta mulla ei enaa ole niita kamalia ruuan himoja kuin ennen ja nyt riittaa suklaatakin pari pienta palaa kun ennen meni kerralla Fazerin sinista 300g levy.
En mina sita sano, etta sun pitaisi menna ohitusleikkaukseen, pallo voi toimia varsin hyvin, halusin vaan kertoa, etta ei se ohitusleikkaus valttamatta elamaa pilaa, painvastoin.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Täällä Kymessä ei terveydenhuollossa kukaan ollu koskaan kuullutkaan siitä BiB-pallosta, sain itse selittää ravintoterapeutille et mikä se on ja miksi haluaisin sellaisen. Täti pyöritteli päätään ja ojensi uuden ruokapäiväkirjan.. Mutta jos sen yleisen terveydenhuollon kautta olisi mahdollista saada, niin oishan se hieno homma! Kun yksityisellä maksaa muistaakseni sen 6 000 ja rapiat. Vai oliko enemmänkin.
Palleroinen- Viestien lukumäärä : 157
Registration date : 21.11.2009
Mä olin 24 kun menin leikkaukseen ja voin sanoa että oli paras ratkaisu ikinä! Ei ole mitään ongelmia esim juomisessa ja syömisessä yhtäaikaa, suurien nestemäärien juomisessa kerralla (no yhdellä kulauksella ei tietenkään mene), neste menee niin nopeasti "läpi" että voi aika vapaasti lipittää, ei se jää sinne vatsaan pyörimään.:) Ravintolassa syön minkä jaksan, mikä rauhallisesti syötynä on käytännössä sama kuin mitä muutkin syö, ehkä vähän vähemmän, mutta koska vatsa on täynnä ni ei sitä jää harmittelemaan että no voi surku ja video ku jäi syömättä.
Muutoksiin tottuu helposti ja oikeastaan ihan huomaamatta, koska aluksi on aika haastavaa ja siitä eteenpäin vain ajautuu uusiin syömistottumus uomiinsa, jotka tuntuu ihan yhtä hyviltä ja arkipäiväisiltä kuin ennen leikkausta olevat. Onhan se myönnettävä, että en nyt intopinkeenä ole menossa esim mihkään buffet paikkoihin, koska en pysty mällystämään niinkuin muut, mutta ei se mun elämää ole pilannut.:D
Kannattaa miettiä tarkasti kaikkia vaihtoehtoja, leikkauksen varjopuoli on ensimmäiset 3kk, jotka voi olla aika vaikeat, mutta sen jälkeen en keksi kyllä mitään negatiivista. Ehkä siihenkin on syynsä, miksi BiB- pallosta ei juuri puhuta.;)
Muutoksiin tottuu helposti ja oikeastaan ihan huomaamatta, koska aluksi on aika haastavaa ja siitä eteenpäin vain ajautuu uusiin syömistottumus uomiinsa, jotka tuntuu ihan yhtä hyviltä ja arkipäiväisiltä kuin ennen leikkausta olevat. Onhan se myönnettävä, että en nyt intopinkeenä ole menossa esim mihkään buffet paikkoihin, koska en pysty mällystämään niinkuin muut, mutta ei se mun elämää ole pilannut.:D
Kannattaa miettiä tarkasti kaikkia vaihtoehtoja, leikkauksen varjopuoli on ensimmäiset 3kk, jotka voi olla aika vaikeat, mutta sen jälkeen en keksi kyllä mitään negatiivista. Ehkä siihenkin on syynsä, miksi BiB- pallosta ei juuri puhuta.;)
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Moron! Laitetaankos mahdollisesti Tampereen seudulla noita palloja? Onkohan se mahdollista saada , jos ei saa enetuotteita alas mutta painoo pitäis saada pois ennen leikkausta? Siis niinku eneilyn vaihtoehtona?
Ranskis- Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010
Moi kaikille,
Kyllä Taysissa on mahdollista sellainen pallo saada, muistaakseni täällä kirjoittaneella Hippa-Heikillä sellainen oli ennen leikkausta. Eneilyn vaihtoehdoksi tuskin saa. Pallon kanssa eletään normaalia elämää ja syödään normaalia ruokaa. Tähystyksessä pallo laitetaan tyhjänä mahalaukkuun ja täytetään suolaliuoksella, puolisen vuotta pallo voi olla, tietämäni mukaan. Kannattaa laittaa vaikka yksityisviestiä Hippa-Heikille, saat parempaa infoa asiasta.
Enen tarkoituksena on saada maksan rasvakerrosta pienentymään sekä ohutsuolen pintaa vähärasvaisemmaksi jotta suolen kiinnitys ruokatorveen käy helpommin eikä "lipsu" pihdeistä- nämä sanat lääkärin suusta. :)
Täällä alkaa jytistä ukkonen siihen malliin että on parempi laittaa kone säppiin ja vetää johdot seinästä, täällä maalla saa aina olla varovainen, yks modeemi jo meni ukkosen takia! :))
Kirjuutellaan!
Kyllä Taysissa on mahdollista sellainen pallo saada, muistaakseni täällä kirjoittaneella Hippa-Heikillä sellainen oli ennen leikkausta. Eneilyn vaihtoehdoksi tuskin saa. Pallon kanssa eletään normaalia elämää ja syödään normaalia ruokaa. Tähystyksessä pallo laitetaan tyhjänä mahalaukkuun ja täytetään suolaliuoksella, puolisen vuotta pallo voi olla, tietämäni mukaan. Kannattaa laittaa vaikka yksityisviestiä Hippa-Heikille, saat parempaa infoa asiasta.
Enen tarkoituksena on saada maksan rasvakerrosta pienentymään sekä ohutsuolen pintaa vähärasvaisemmaksi jotta suolen kiinnitys ruokatorveen käy helpommin eikä "lipsu" pihdeistä- nämä sanat lääkärin suusta. :)
Täällä alkaa jytistä ukkonen siihen malliin että on parempi laittaa kone säppiin ja vetää johdot seinästä, täällä maalla saa aina olla varovainen, yks modeemi jo meni ukkosen takia! :))
Kirjuutellaan!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Similar topics
» Tiina on niin onnellinen :)
» bb laihdutuspallo
» Elli on NIIN onellinen!!!!!!!!!!!
» No jos ei niin...
» no niin leikkaus ohi
» bb laihdutuspallo
» Elli on NIIN onellinen!!!!!!!!!!!