Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

bb laihdutuspallo

2 posters

Siirry alas

bb laihdutuspallo Empty bb laihdutuspallo

Viesti kirjoittaja pullukka102 La Loka 16, 2010 11:25 pm

Hei onko kenelläkään ollut tuota palloa vatsassa ja minkälaisia kokemuksia siitä?
Olen itse kiinnostunut siitä jos ei leikkuuseen asti uskallaudu mennä.

Odotellessa kommentteja...

pullukka102

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 16.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

bb laihdutuspallo Empty Vs: bb laihdutuspallo

Viesti kirjoittaja Rintasir La Loka 16, 2010 11:39 pm

BIB-pallo oli puoli vuotta, ennen leikkausta.

Alussa oli sopeutumisvaikeuksia. Kauheita röyhtäyksiä ja rikinhajuinen hengitys. Melkein kuukausi meni, ennenkuin alkoi maha uskoa, että pallo on ja pysyy. Sitten helpotti. -Auttoi laihtumisessa kyllä. Sama pallo voi olla enintään puoli vuotta. Olen kuullut eräästä, jolla olisi ollut kolme palloa peräkkäin, mutta en ole henk.koht. jutellut hänen kanssaan siitä, kuinka onnistui.

Yhden rouvan tiedän, jolla oli ½ vuotta ennen leikkausta ja painoa lähti 20 kg. Hänellä ei ollut mitään ongelmia.

Kahdesta muusta tiedän, joilta piti ottaa parin viikon päästä pois, kun ei kerta kaikkiaan kestänyt niitä alkuvaikeuksia.

Rintasir
Rintasir

Viestien lukumäärä : 104
Registration date : 14.09.2008

Viesti kirjoittaja pullukka102 Su Loka 17, 2010 8:43 pm

Kiitos kommenteistasi. Oliko ruokavalio tiukka ja pallo teki mahassa täyden olon tunteen, ettei vaan mahtunut sama määrä ruokaa kun aikaisemmin? Minun täytyisi saada 30kg pois, painan yli 100kg ja pelkällä ruokavaliolla en ole onnistunut. Olen menossa juttelemaan lääkärini kanssa tuosta bb pallosta olisiko se mahdollista toteuttaa? Jokaisella on varmaan erilaiset tuntemukset ja eihän sitä voi tietää miten käy omalla kohdalla, sopiiko pallo ongelmitta ja miten jokainen siihen sopeutuu?
Laittakaa lisää kokemuksia jos jollain vain on olen kaikista tiedoista kiitollinen.

pullukka102

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 16.10.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa