Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tänään Oulussa

4 posters

Siirry alas

Tänään Oulussa Empty Tänään Oulussa

Viesti kirjoittaja Rovatar To Toukokuu 20, 2010 3:39 am

Tänään oli Oulussa sisätautipolilla käynti.Hoitaja ja erikoislääkäri.
Lääkäri laittoi suosituksen ja siirron sinne viimeiseen paikkaan ennen leikkausta eli endokrinologisn puolelle.
Siellä siis kirurgin haastattelu.Lääkäri oli aivan ehdottomasti leikkauksen kannalla.Jes!
Lisäksi määräsi Xenolin vielä testattavaksi.En olisi halunnut noita lääkkeitä mutta lääkäri sanoi että niitä kokeillaan koska sillä saadaan papereihin että kaikkea on kokeiltu.
Mutta nuo ovat aivan tuhottoman kalliita !
Kaikki kokeet olivat suunnilleen ok.
Kolestr. hieman koholla ja sellaset arvot jotka ovat yhteydessä nesteisiin.Olen kk sitten aloittanut furesis lääkityksen joten ne tietyt arvot hieman heittelivät.
Onko tuosta Xenolista mitään apua ???? Itse en haluasi sitä syödä.

RUotsin puolella oli 10e halvempi nutrilettia vastaavaa tuotetta.Sama pakkaus koko.Myös Nutriletit olivat huomattavasti halvempia.

Tällä hetkellä (lääkäri kertoi) leikataan 2 laihdutusleikkausta viikossa Oulussa.

Nyt odotan elokuuta jolloin kirugin aika pitäisi tulla syksyksi.
Ja mahdollisesti leikkuu olisi sitten alkutalvesta-joulu.
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Tänään Oulussa Empty Vs: Tänään Oulussa

Viesti kirjoittaja Tantta Pe Toukokuu 21, 2010 6:46 pm

Tatkoitatko Xenical? Mina senkin kokeilin, ei mitaan muuta tulosta ollut kuin jumalaton rasvaripuli aina kun oli vahankin rasvaista syonyt. Luonnoton laake, minusta on kamalaa, etta sita edelleen kasketaan syoda.
Mun mielestani se on laake josta hyotyy vain sen valmistaja.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Viesti kirjoittaja Rovatar Pe Toukokuu 21, 2010 9:46 pm

HEI!
En hae koko Xenicalia.Hyvä että ilmoitit lääkkeen vaikutuksista.
Olin jo alustavasti tietoinen että se aiheuttaisi ongelmia.
Minulla on muutenkin vatsa löysä aina:)
Täällä Rovaniemellä sisätautilääkäri sanoi että sillä lääkkeellä ei todella tee yhtään mitään.Haitaksi vaan.
Oulussa taas lääkäri määräsi ja kun sanoin että en halua mitään lääkettä laihdutusta vauhdittamaan niin kehaisi että pitäisi yrittää sitäkin keinoa .
Ja mielestäni on aivan tyhmää maksaa siitä n.3 e päivä.
Taitaa lääkärit olla lääkefirmojen kanssa sopimus tiettyjen valmisteiden suosittamisesta vaikka ei olisi tarve käyttääkkään.
Minä en kyllä hae.
Rovatar
Rovatar

Viesti kirjoittaja Matias La Toukokuu 22, 2010 3:22 am

Tänään tuli kirje. Pitää mennä ravitsemusneuvojalle. No on kai sekin eteenpäin , olen ilmoittanut että olisin halukas mahan tähystykseen. Noita lääkevahtoehtoja olen kokeillut kokolailla "kaikki". Kalliita ja vaikutus on ollut nolla, tai plussaa vaan painoon. Voi helekkari kun on tympee ootella, sitä tiettyä kirjettä. Joka päivä kun haen postin niin ootan sitä . . . Tulleehan niitä . . . laskuja, muuta sitä ei mulle tuukkaan! Lämpöisiä ilmoja kaikille!
Matias
Matias

Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009

Viesti kirjoittaja Rovatar La Toukokuu 22, 2010 3:48 am

Onkohan tuo Oulun sisätauti ja Gastroenterologinen ja endokrinologinen kirurginen osasto kiinni koko kesän ?
Kun soitin toukokuun alkupäivinä leikkausjono hoitajalle niin se sanoi että elokuun puolessa välissä aletaan lähettämään aikoja kirurgin haastatteluun jälleen.
Se on kaksi kuukautta pitkä aika seisottaa papereita lomien ym takia jos se on todella kiinni.
Matias....tehdäänkö sinulle Oulussa nuo kaikki tutkimukset ?
Vai onko sinulla mahdollisuus teetättää ne ennakkoon muualla ?
Nopeutuu paljon jos on.Ouluun on joka paikkaan kauheet jonot.Tiistaina kun kävin sisätautipuolella niin lääkäri kysy että tehdäänkö uusi ultra Oulussa (vatsassa oikealla iso mäykky, ilmeisesti joku nestepaukura tai maaliskuun umpparileik. jäljiltä sisäinen verenvuoto joka hyytynyt), sanoin että ei missään tapauksessa...laita lähete Rovaniemelle..pääsee nopeampaa.
Rovatar
Rovatar

Viesti kirjoittaja PMM77 Su Toukokuu 23, 2010 6:17 pm

Siitä Xenicalista...
Enpä jättäisi yhden käyttäjän huonojen kokemusten perusteella itse kokeilematta ko. lääkettä. Tiedän (työni puolesta) monia, jotka ovat siitä saaneet todella valtavan hyödyn. Sen lisäksi, että se estää osan syömästäsi rasvasta imeytymästä elimistöösi, se myös samalla opettaa sinua syömään oikein. Samalla hyöty loppuelämäksi. Aivan varmasti saat sen rasvaripulin, jos liian paljon syöt rasvaa.

PMM77

Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 24.01.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa