Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen

+4
Terhikki
Ainako pullukka?
möhrötti
TankkiMami
8 posters

Siirry alas

Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen Empty Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen

Viesti kirjoittaja TankkiMami Su Tammi 25, 2009 11:58 pm

Jos jotakuta kiinnostaa, kirjoitan blogipäiväkirjaa osoitteessa http://valuvirhe.vuodatus.net/ matkastani laihdutusleikkaukseen.

TankkiMami

Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen Empty Vs: Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen

Viesti kirjoittaja möhrötti Ma Tammi 26, 2009 1:58 pm

Pakko oli heti käydä lukasemassa ... hienosti oot asiasta kirjottanu ihan ku olisin lukenu omaa matkaani kohti leikkaust nii samanlaiset oli tuntemukset. Tosi hieno juttu ku jaat asian muitten kans se jotenki helpottaa ku tietää et ei oo yksin asian kans.
Ja hei mäkin olisin nielly vaiks paloletkuu et olisin tähän pisteeseen päässy mut onneks ei tarvinnu ihan siihen ryhtyy. Se tähystys letku on pal pienempi vaiks siltiki tosi inhottava mut onneks homma ei tosissaankaa kestä ku hetken. Kaikkein inhottavin asia hommassa tais olla se tunne itsestä. Musta tuntu et makaan siinnä lavetilla ku emakko röhkien tosi inho tuntemus...
Tsemppiä jatkoon
möhrötti
möhrötti

Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen Empty Vs: Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen

Viesti kirjoittaja Ainako pullukka? To Huhti 09, 2009 10:46 pm

http://minunmatkani.blogspot.com Minä myös päätin pitää blogia matkastani Smile. On nimittäin hirvittävän vaikeaa löytää suomenkielistä blogia/päiväkirjaa aiheesta.
Ainako pullukka?
Ainako pullukka?

Viestien lukumäärä : 30
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 25.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen Empty Vs: Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen

Viesti kirjoittaja Terhikki Su Syys 13, 2009 5:05 am

Kiitos bloggaajille. Sieltä käy ilmi niitä arkipäivän ongelmia mitä ei osaa edes ajatella etukäteen.

Terhikki

Viestien lukumäärä : 39
Paikkakunta : Mäntsälä, Finland
Registration date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen Empty Vs: Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen

Viesti kirjoittaja Wee2be Ke Syys 08, 2010 11:25 pm

wee2be.vuodatus.net GBP-tie normaaliin elämään? on minun blogini, jossa on leikkausjuttuja mutta myös normaalia elämää..
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen Empty Vs: Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen

Viesti kirjoittaja Ann To Syys 09, 2010 12:18 am

Ihanaa, että jaksatte kirjoitella blogia! Ovat hyödyllisiä niin itselle kuin muillekin ja voin kuvitella kuinka mukavaa on sitten jälkeenpäin, kun BMI on 25 Ü, lueskella omia tuntemuksiaan ja kokemuksia. On hyvänä muistuksena ajasta, johon ei halua palata ja toimii myöhempänä motivaattorina! Suomessa on tällä hetkellä vielä niin kovin vähän jaettuja kokemuksia aiheeseen liittyen.

Itse olen lisäksi löytänyt You Tube:sta video blogeja, rapakon toiselta puolen tosin. Yksi hyvä löytyy tästä https://www.youtube.com/user/faithkp
Onhan noita muitakin, mutta tämä tuntui aika asialliselta ja mukavalta. Ja matkaakin on jo kuljettu: ennen leikkausta olevasta ajasta, leikkauksen jälkeiseen aikaan ja sen jälkeiseen raskauteen. Suosittelen vilkaisemaan, jos vaan kiinnostaa ja englannin kieli taittuu.

Ja Wee2be, sulla alkaa h-hetki olemaan käsillä! Kaikkea hyvää ja ole huoleti, Terveystalossa pidetään hyvää huolta. Olin itse siellä leikkauksessa kuukausi takaperin ja kaikinpuolin tyytyväinen kokemukseeni. Hyvää odotusaikaa Ü
Ann
Ann

Viestien lukumäärä : 94
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 02.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen Empty Vs: Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen

Viesti kirjoittaja Laihduttava To Syys 09, 2010 12:24 am

Mun blogi löytyy osoitteesta kivinenpolku.blogspot.com.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen Empty Vs: Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen

Viesti kirjoittaja Pulla To Marras 25, 2010 4:55 pm

TankkiMamin blogia en löytänyt, mutta muihin täytyy tutustua jahka aika joskus antaa myöten.

Pulla

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 14.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen Empty Vs: Blogipäiväkirja- matkalla laihdutusleikkaukseen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa