Matkailu leikkauksen jälkeen
3 posters
Matkailu leikkauksen jälkeen
Löytyisikö jo leikatuilta ihmisiltä kokemuksia matkailusta leikkausen jälkeen?
Oletteko saaneet jotain ohjeistusta maitkailuun? Hieman itseäni mietityttää muun maailman erillainen bakteerikanta, voiko se aiheuttaa jotain erikoisuuksia?
Itse olen lähdössä parin viikon päästä etelä-eurooppaan ja silloin on leikkauksesta kulunut noin 10 viikkoa ja uskalsin matkan jo varata kun ei ole tarvetta ryypiskellä tai muuttaa ruokailutottumuksia takaisin huonompaan suuntaan :) Omasta ja ruoan puhtaudesta, sekä nesteen tarpeellisesta saannista kun pitää huolen (+rokotteet) niin eiköhän maailmallakin pärjää !
Oletteko saaneet jotain ohjeistusta maitkailuun? Hieman itseäni mietityttää muun maailman erillainen bakteerikanta, voiko se aiheuttaa jotain erikoisuuksia?
Itse olen lähdössä parin viikon päästä etelä-eurooppaan ja silloin on leikkauksesta kulunut noin 10 viikkoa ja uskalsin matkan jo varata kun ei ole tarvetta ryypiskellä tai muuttaa ruokailutottumuksia takaisin huonompaan suuntaan :) Omasta ja ruoan puhtaudesta, sekä nesteen tarpeellisesta saannista kun pitää huolen (+rokotteet) niin eiköhän maailmallakin pärjää !
Veli Maha- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 20.12.2009
Vs: Matkailu leikkauksen jälkeen
Eiköhän se mee ihan hyvin, mutta juo pullotettua vettä älä hanavettä!
Ja ruuan kanssa järkipäässä niin eiköhän se siitä!
Hyvää matkaa ............nauti!!!
Ja ruuan kanssa järkipäässä niin eiköhän se siitä!
Hyvää matkaa ............nauti!!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Vs: Matkailu leikkauksen jälkeen
En usko, etta siina matkailussa on mitaan sen kummempaa vaaraa tai ongelmaa. Pahempaa taitaa olla tuo vulkaanotuhkan mahdollisuus...
Oikein hyvaa matkaa vaan!
Oikein hyvaa matkaa vaan!
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa