Ultrassa käyty
+2
Tyrannosaurus
miranta
6 posters
Sivu 1 / 1
Ultrassa käyty
No niin tuli käytyä ultrassa ja seuraavaa löyty, siis rasvamaksa hieman suurentunut ja jonkinmoisen muutoksen lääkäri kuvista huomasi, lupasi tutkia tarkemmin kuvia. Kaipa sit esikäynnillä ensiviikolla kuulen et mikä se on.
Kaikki muut oli ok.
Kaikki muut oli ok.
miranta- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 07.03.2010
Vs: Ultrassa käyty
Toivottavasti kaikki osottutuu miranta olevan kunnossa! Ettei siis mitään vakavaa. Pidän peukkuja!
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
No eilen tuli käytyä tulotarkastuksessa. Lääkäri päätti että haluaa vielä maksasta magneettitutkimuksen, mutta ei pitäs olla mitään vakavaa ja pystyy leikkaamaan sen samalla kertaa. Anestialääkärin mielestä olen niitä pienempiä jotka leikataan. Paino eilen 96 kg. Ja leikkaus siis 11.5.
Vähän jännittää toi magneettitutkimus kun pitää sinne tötteröön mennä, mut ei kai se auta. Että näin mulla.
Vähän jännittää toi magneettitutkimus kun pitää sinne tötteröön mennä, mut ei kai se auta. Että näin mulla.
Heips Miranta
Kyllä se tötterössä olo ihan kivasti menee..itse olen joutunut käymään jos jonkun näköisessä tötterössä pään kuvauksissa viimeisen vuoden(auto-onnettomuus/aivovamma epäily)ajan..
Kerran mulle meinas iskee paniikki ja kun sulkee silmänsä ja ajattelee kivoja asioita niin hyvin se menee..se kone tärseee silleen kuin olisi laivalla niin kuvittelin että olen laivassa *hymy*hymiö...
Kyllä se tötterössä olo ihan kivasti menee..itse olen joutunut käymään jos jonkun näköisessä tötterössä pään kuvauksissa viimeisen vuoden(auto-onnettomuus/aivovamma epäily)ajan..
Kerran mulle meinas iskee paniikki ja kun sulkee silmänsä ja ajattelee kivoja asioita niin hyvin se menee..se kone tärseee silleen kuin olisi laivalla niin kuvittelin että olen laivassa *hymy*hymiö...
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tsemppii sulle..........pidän peukkuja, jota kaikki olis hyvin!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Kiitos tsempeistä ja vähän mietityttää että mikähän se loppujenlopuks sit on siellä maksassa.
Moikka Miranta,
Pidän peukkuja, että kaikki on hyvin! Vaan oli siellä maksassa mitä hyvänsä niin ajattele miten hienoa on, että se tutkitaan ja leikataan pois nyt samalla!! Se olisi ehkä jäänyt huomaamatta jopa pitkäksikin ajaksi ilman laihdutusleikkaukseen liittyviä tutkimuksia ja nyt saat asian hoitoon ja mielen rauhalliseksi yksillä sairaslomilla ja tikeillä ja kivuilla.
Oon hengessä mukana ja tsemppaan! Ja kun kerran samalta paikkakunnalta ollaan, niin vertaistuki, kuunteleva korva yms. on lähempänä kuin luuletkaan jos/kun sille tarvetta tulee =)
Pidän peukkuja, että kaikki on hyvin! Vaan oli siellä maksassa mitä hyvänsä niin ajattele miten hienoa on, että se tutkitaan ja leikataan pois nyt samalla!! Se olisi ehkä jäänyt huomaamatta jopa pitkäksikin ajaksi ilman laihdutusleikkaukseen liittyviä tutkimuksia ja nyt saat asian hoitoon ja mielen rauhalliseksi yksillä sairaslomilla ja tikeillä ja kivuilla.
Oon hengessä mukana ja tsemppaan! Ja kun kerran samalta paikkakunnalta ollaan, niin vertaistuki, kuunteleva korva yms. on lähempänä kuin luuletkaan jos/kun sille tarvetta tulee =)
Viimeinen muokkaaja, Juuliska pvm To Huhti 29, 2010 7:12 pm, muokattu 1 kertaa
Juuliska- Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 30.01.2010
Mullakin näkyi jotain ylimääräistä, mutta ei kuulemma mitään vakavaa.....ei sitä kyllä kuvattu lisää eikä siitä ole puhuttu jälkeenkään!
Koita olla miettimättä liikaa etukäteen (tiedän ..helppo mun on sanoo)
Se tulee mikä on tullakseen!
Pidän sulle peukkuja, että kaikki on hyvin!
Koita olla miettimättä liikaa etukäteen (tiedän ..helppo mun on sanoo)
Se tulee mikä on tullakseen!
Pidän sulle peukkuja, että kaikki on hyvin!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
miranta pien peukkuja että kaikki ok ja leikkaus menee hyvin !
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Kiitos kaikille. Juuliska, noin mäkin sen olen aatellut et samalla leikataan pois ja loppupeleis oli varmaan hyväkin että se tässä vaiheessa tuli huomattua. Se tuntuu kivalta kun tietää porukkaa jotka myös käy tätä samaa läpi täällä paikkakunnalla.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa