Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mix esittäytyy ja kysyy liikunnasta

5 posters

Siirry alas

Mix esittäytyy ja kysyy liikunnasta Empty Mix esittäytyy ja kysyy liikunnasta

Viesti kirjoittaja Mix Ma Huhti 05, 2010 3:24 pm

Mix löysi tämän foorumin kun lekuri ehdotti leikkausta ja siihen sitten sanoin että mikä ettei eli lähete kunnalliselle on laitettu menemään. Ylimääräistä kannettavaa on noin 80 kg ja ennen noita lukemia on jo saatu omin voimin pois parikymmentä kiloa, mutta nyt ollaan oltu jumissa jo pari vuotta. Itsellä on kyllä leikkaus ollut mielessä mutta jo kerran siihen pyrin vuosia sitten ja se meni mönkään kun leikkaukset oli jumissa ja olin liian terve (ylipainohan ei ole edelleenkään sairaus!).
Leikkaus kauhistuttaan jos siihen nyt edes pääsee mutta onneks täältä olen saanut tosi hyvää tietoa ja varmistusta siitä että kyllä kannattaa.
Tällä hetkellä mieltä askarrutta lähes epäkurrentti kysymys (kai välttelen niitä tärkeimpiä vielä). Mitenkäs teidän liikunta? Kauhistuttaa ajatus että en pääse salille/jumppiin pitempään aikaan...kun ne kerrankin olen saannut tavaksi elämääni.
Eli tälläistä nyt ensin.

Mix

Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 04.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mix esittäytyy ja kysyy liikunnasta Empty Vs: Mix esittäytyy ja kysyy liikunnasta

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ma Huhti 05, 2010 5:28 pm

Kyllä tää paino putoo vaikka en pysty kunnolla liikkumaan.
(nilkka sökö.....oon menossa nyt 12.4. nilkka leikkaukseen )

Tsemppiiiiiiiiiiii taipaleellesi! :)
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Mix esittäytyy ja kysyy liikunnasta Empty Vs: Mix esittäytyy ja kysyy liikunnasta

Viesti kirjoittaja ritu Ma Huhti 05, 2010 6:03 pm

Ei painonpudotus liikuntaa tarvitse kyllä se leikatulla putoaa muutenkin, ainakin multa pudonnut enkä liiku ollenkaan (oon ehkä laiska, en vaisinkaan olen ahkera) ja lienkö leikkauksen jälkeen kävellyt vielä kilometriakaan yhteensä ulkona vaikka leikattiin jo Marraskuussa ainut liikunta on kun sohvasta pitää vessaan mennä ja se ei ole kaukana pikkukämpässä.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja Tantta Ma Huhti 05, 2010 11:03 pm

Mun kohdalla kirurgi sanoi ennen leikkausta, etta ainoa mihin han multa haluaa lupauksen, on se, etta leikkauksen jalkeen alan harrastaa jonkinlaista liikuntaa kolme kertaa viikossa tunnin kerrallaan.
Ma kayn kuntosalilla 2-3 kertaa viikossa, ensin hikista salia tunti tai puolitoista ja sitten uimista ja muuta vedessa oleilua vahintaan tunti, sitten sauna ja hoyrysauna. Eli kolme tuntia suurin piirtein menee siella klubilla joka kerta.
Musta se riittaa oikein hyvin. Lihasta jopa on kasvanut aika lailla.
Nailla maarilla liikunta ei yksinaan juurikaan laihduta, kyllahan se on terveydelle tosi hyodyllista, mutta sen osuus painonpudotukseen ei ole kovin suuri. Kyllahan se nopeuttaa aineenvaihduntaa jonkin verran, joten se on hyva.
Olotila on kylla fantastinen tuon raakin jalkeen.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009

Viesti kirjoittaja haaho Ti Huhti 06, 2010 1:30 am

Mix: Leikkauksen jälkeen voi heti aloittaa kävelyn ja parin viikon päästä jatkaa liikuntaa ihan kuten ennenkin. Mä olin huolissani siitä, että saanko juotua tarpeeksi esim. spinnig-tunnilla, mutta huoli oli aivan turha. Hyvin menee.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009

Viesti kirjoittaja Mix Ti Huhti 06, 2010 3:16 pm

Hips,
Kiitos tiedoista. Mä oon tajunnut kans että liikunnalla ei mitenkään laihdu. Mä liikun 5-6 kertaa viikossa vähintään tunnin. Ja siitä on tullut lähes huumetta kun on pitänyt olla liikkumatta viikon niin oon tulisilla hiilillä. Joten tuo tosiaankin alkoi hermostuttamaan että jos en selviäkkään noista hikiliikunnoista leikkauksen jälkeen. Ihanaa tuo asia on saatu pois päivä järjästyksestä ja sitten alan murhetimaan muita. Siis tämä on luontoni asioita murheditaan ja sitten todetaan että olkoon, tulee mitä tulee!

Mix

Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 04.04.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa