Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sarlam esittäytyy/leikkaus huomenna Helsingissä

+8
Tepa43
onni
minä
Floora
Tyrannosaurus
Rullukka
miranta
Sarlam
12 posters

Siirry alas

Sarlam esittäytyy/leikkaus huomenna Helsingissä Empty Sarlam esittäytyy/leikkaus huomenna Helsingissä

Viesti kirjoittaja Sarlam Su Maalis 21, 2010 9:33 pm

Hei!

Olen 41 vuotias nainen Tampereelta. Olen menossa huomenna leikkaukseen Helsinkiin Lauttasaaren Tervyestaloon. Tämä palsta on ollut aivan uskomattoman mielenkiintoinen ja olenkin saanut täältä paljon tietoa asiaan liittyen. Päädyin menemään yksityiselle, koska hoitoon pääsy on nopeampaa ja leikkaava kirurgi on erittäin kokenut Norjalainen professori (perustanut mm. laihdutusklinikan Osloon). Leikkaus on toki hintava, mutta laskin, että tupakoitsijalla menee täsmälleen sama raha 10 vuodessa, jos polttaa askin päivässä. Joten en ole koskaan tupakoinut, niin tässä on minun panostukseni kyseiselle summalle...ja terveys on aina ensisijainen asia...
BMI on nyt 41 ja innolla odotan jatkossa sen laskua...nyt hieman jännittää, mutta jännitys on kyllä positiivista jännitystä!!

Sarlam

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 04.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sarlam esittäytyy/leikkaus huomenna Helsingissä Empty Vs: Sarlam esittäytyy/leikkaus huomenna Helsingissä

Viesti kirjoittaja miranta Su Maalis 21, 2010 10:32 pm

Hei ja tervetuloa joukkoon. Onnea leikkaukseen.Tule sit kertomaan kuulumisia kunhan jaksat.
miranta
miranta

Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 07.03.2010

Sarlam esittäytyy/leikkaus huomenna Helsingissä Empty Vs: Sarlam esittäytyy/leikkaus huomenna Helsingissä

Viesti kirjoittaja Rullukka Ma Maalis 22, 2010 12:02 am

Mukava tutustua Sarlam ja onnea leikkaukseen!

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Ma Maalis 22, 2010 12:33 am

Tsemppiä huomiseen ja leikkauksesta toipumiseen!! Tuu kertoo kuulumisia kun pystyt. Täällä ollaan hengessä mukana.
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009

Viesti kirjoittaja Floora Ma Maalis 22, 2010 1:51 am

Tsemppiä ja onnea leikkaukseen!! Itse kävin myös yksityisellä leikkauksessa (ODL) ja kaikki meni hyvin. Leikattiin 17.3 ja kotiin tulin perjantaina. Sai se sairaala ainakin paljon positiivista palautetta!!!

Floora

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 16.02.2010

Viesti kirjoittaja minä Ma Maalis 22, 2010 10:17 pm

Onnea toimenpiteeseen.
Kun jaksat laittaisitko viestiä hintahaarukasta. Toimenpide, sairaalapäivät ja jälkiseuranta x4 on kaiketi se 12.000 paljonkohan on kertynyt siihen päälle ennen toimenpidettä? Otettiinko labrat etc. terveystalossa?
Olen kyllä kanssa miettinyt sitä paikkaa soittanutkin sinne kerran.

Kiitos
minä
minä

Registration date : 22.03.2010

Viesti kirjoittaja onni Ti Maalis 23, 2010 2:56 am

Terveystalossa oli ainakin minun kohdalla todella hyvä palvelu. Verikokeiden ja alustavien tutkimusten osalta tehtiin vain tarpeelliset (ei esimerkiksi skopiaa rutiinisti kaikille). Ja ko. kokeet ja tutkimukset voi myös tehdä esim. työterveyshuollossa jos se vain ne kattaa.

Hinta 12500, sisältää leikkauksen, kaksi yötä sairaalassa ja 4 kertaa käynnin ravitsemusterapeutin luona leikkauksen jälkeen.

Suosittelen ehdottomasti. Ravitsemusterapeuttina Lauttasaaren Terveystalossa on Anette Palssa.

onni

Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 04.03.2010

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Maalis 23, 2010 4:38 pm

Tsemppiiiiiiiii ja onnee leikkaukseen!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja minä Ti Maalis 23, 2010 6:23 pm

Onnea ja kiitos vastauksesta. = ))
minä
minä

Registration date : 22.03.2010

Viesti kirjoittaja douniainen Ti Maalis 23, 2010 11:44 pm

Onnea nyt jo leikatulle ja uuden elämäsi alulle! <3

douniainen

Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 08.02.2010

Viesti kirjoittaja Sarlam Ma Maalis 29, 2010 3:36 pm

Hei!

Leikkaus on ohi ja kotona ollaan. Pientä sisäistä verenvuotoa (tihkua) tuli suoleen ja veriarvot putosivat hieman. Sain verta ja vuoto korjaantui itsestään (tilastojen mukaan näin käy n. 10 %:lle). Nyt olo on todella hyvä ja ruokailukin sujuu mainiosti. Leikkauksen kokonaishinta oli 12 000 € (sis. 4x ravitsemusterapeutin jälkiseurannan). Ennen leikkausta otettavat kokeet ja lääkärin vastaanotot menivät työterveyshuollon kautta, joka meillä on myös Terveystalossa. Palvelu terveystalossa on täyden kympin arvoista!! Henkilökunta on erittäin ammattitaitoista ja ystävällistä. Samoin leikkaava lääkäri (Carl-Fredric Schou, Norja) oli aivan mielettömän hyvä! Terveystalosta olen saanut jo kaksi puhelua kotiutumisen jälkeen, eli haluavat kuulla kuulumisia ja miten toipuminen on edistynyt.

Jos olet harkitsemassa leikkausta yksityisesti suosittelen lämpimästi Terveystaloa!

Sarlam

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ma Maalis 29, 2010 3:42 pm

Onnee sarlam!

Ota nyt iisisti ja toivu...ihana kesä odottaa sua!

Tsemppiiiiiiiiiii
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja Onnekas13 Ma Maalis 29, 2010 9:09 pm

Onnea Sarlam ja hyvää kevättä ja pääsiäisen aikaa !
Onnekas13
Onnekas13

Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009

Viesti kirjoittaja Onnekas45 Ke Maalis 31, 2010 4:36 pm

Hei Onnekas13

No, nyt vasta huomasin, että oletkin jo leikattu! Minulla menee vielä vähän opetteluun näiden sivujen kanssa. Hienoa, että olet päässyt jo paremmalle puolelle. Minä kävin myös yksityisellä viime talvena. samalla kirurgilla, joka leikkaa ninut sitten julkisella puolella. Olisi ottananut heti pian minut leikkaukseen, koska kaikki kriteerit puoltavat. En saanut rahoitusta järjestettyä, joten nyt sitten Oys.ia odotellaan. Nyt on sen verran hankala tilanne taloudellisesti, ettei se ollut mahdollista. Minä uskon, että yksityisellä puolella on hyvä palvelu ja kaikki ok. Minulta leikattiin selkä viime kesänä Oys. se sujui hyvin ja sentäs tässä nyt kävellään. Kovasti odotan että pääsisin tämän toisenkin asian kanssa eteenpäin.
Toivon sinulle mukavia päiviä, Hyvää pääsiäistä ja seuraan kuulumisiasi.
T: Onnekas45

Onnekas45

Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 60
Registration date : 30.03.2010

Viesti kirjoittaja AnnikaK Ti Huhti 13, 2010 6:48 am

kuinka kauan koko prosessi kesti helsingin terveystalolla? olen harkinnut kyseistä paikkaa.. tarviiko koko 12500€ maksaa heti?

Olen jo alustavasti Anette Palssan kanssa ollut yhteydessä :)

AnnikaK

Viestien lukumäärä : 67
Ikä : 36
Registration date : 13.04.2010

Viesti kirjoittaja Sarlam To Huhti 15, 2010 8:23 pm

Hei AnnikaK!

Kävin Anetten vastaanotolla tammikuun lopussa tänä vuonna. Ennen leikkausta kävin myös kirurgin ja sairaanhoitajan vastaanotolla. Leikkaus oli 22.3. eli prosessi on nopea. Leikkaushinta pitää maksaa heti kokonaisuudessaan.
Leikkauksesta on nyt n. 3 viikkoa ja paino on pudonnut jo 6,5 kg!! Olo on mahtava!! Minua pitkään vaivannut palleatyrä korjaantui myös leikkauksen myötä ja närästykset loppuivat kuin seinään. Samoin en kuorsaa öisin enää lainkaan (miehen kertomaa :))

Tsemppiä sinulle hurjasti!!!!

Sarlam

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa