Huomenna 14.5 leikkaus!
+2
meevin
Tuulikki35
6 posters
Huomenna 14.5 leikkaus!
Iiiiih, alkaa jännittää! Hyvällä tavalla kuitenkin, innolla odotan uutta kevyempää elämääni!
tuulikki
tuulikki
Tuulikki35- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 25.06.2012
Vs: Huomenna 14.5 leikkaus!
Onnea matkaan, perässä rämmitään (toivottavasti perille asti)
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Onnea Tuuliki35, toivottavasti saat nukuttua ja huomenna sit ainakin nukut, kun nukuttavat, kerrothan sitten miten sinulla meni ja miten alat toipua.
Merja- Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 29.01.2013
Tsemppiä leikkaukseen!
Dreamer- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 01.03.2012
Lykkyä hirveesti! Hyvin se menee.
Memmu86- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 13.05.2013
Hei Tuulikki!
Tsemppiä kovasti leikkuriin, hyvin se menee! Keskityt leikkuun jälkeen tutustumaan pikkumahasi toiveisiin ja tulette hyviksi kavereiksi!!
Tsemppiä kovasti leikkuriin, hyvin se menee! Keskityt leikkuun jälkeen tutustumaan pikkumahasi toiveisiin ja tulette hyviksi kavereiksi!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Hei taas!
Nyt leikkaus takana ja kotona ollaan opettelemassa uuteen elämään. Itse leikkaus sujui suunnitellusti mutta olin yllättynyt kovista kivuista!
Nyt kun leikkauksesta on 3 päivää voin jo hieman kävellä. Nukkuminen on hankalaa kipujen ja kiristävien tikkien kanssa. Ruokailu alkaa pikkuhiljaa sujua paremmin. Tänään meni jo yksi näkkäri lounaaksi. Tästä se lähtee...
Nyt leikkaus takana ja kotona ollaan opettelemassa uuteen elämään. Itse leikkaus sujui suunnitellusti mutta olin yllättynyt kovista kivuista!
Nyt kun leikkauksesta on 3 päivää voin jo hieman kävellä. Nukkuminen on hankalaa kipujen ja kiristävien tikkien kanssa. Ruokailu alkaa pikkuhiljaa sujua paremmin. Tänään meni jo yksi näkkäri lounaaksi. Tästä se lähtee...
Tuulikki35- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 25.06.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa