Ene-dietti ja hilse
3 posters
Sivu 1 / 1
Ene-dietti ja hilse
Moikka!
Mulla nyt eneilyä takana kolme viikkoa. Muuten on mennyt todella hyvin, mutta ongelmaksi on tullut hilse. Se on todellakin ongelma, kun hiukset ovat mustat. Tuntuu, ettei hilseshampoo auta. Onko teillä muilla ollut vastaavaa? Mikä siis avuksi?? Leikkaukseen vielä vähän yli viikko, 17.3.
Mulla nyt eneilyä takana kolme viikkoa. Muuten on mennyt todella hyvin, mutta ongelmaksi on tullut hilse. Se on todellakin ongelma, kun hiukset ovat mustat. Tuntuu, ettei hilseshampoo auta. Onko teillä muilla ollut vastaavaa? Mikä siis avuksi?? Leikkaukseen vielä vähän yli viikko, 17.3.
Floora- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 16.02.2010
Vs: Ene-dietti ja hilse
Ei ole hilsetta nakynyt, mutta mulla on leikkauksen jalkeen tukka kylla muuttunut. Se oli ennen sellainen Jukolan Jussi tyyppinen karhea harjastukka. Nyt vaikuttaa paljon pehmeammalta ja ihan kuin olis jotain taipuisuutta tulossa. Lisana rikka rokassa, alkaa olla melkoisen harmaa, perati valkoista hiusta on ilmaantunut tosi paljon.
Olisko nama oireita tuosta syomisen vahenemisesta/muuttumisesta?
Olisko nama oireita tuosta syomisen vahenemisesta/muuttumisesta?
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Vs: Ene-dietti ja hilse
MInulle sanoi ravitsemusterapeutti tänään että juuri tämä ravinnon muutos aiheuttaa hetkellisiä muutoksia juuri hiuksissa, hiukset harvenee jne. mutta kasvavat kyllä takaisin eli kaljuksi ei muutu.
maalu- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 16.03.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa