Floora esittäytyy
+9
pioni
Onnekas13
Tantta
Tyrannosaurus
Tangotar-70
Tepa43
bulleriina
tigertytto
Floora
13 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Floora esittäytyy
Leikkaus takana ja hyvin meni! Maksa oli pienentynyt todella pieneksi ja oli "erinomaisesti tilaa" leikata. Leikkauspäivänä olin todella väsyt, mutta sen jälkeen vointi todella hyvä. Ei pahaa oloa eikä muutakaan. Ruokamäärät ei ole suuria, 2 rkl ja maha on täynnä. Tästä se uuden elämän opettelu alkaa.
Floora- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 16.02.2010
Onnea Floora!
tästä se uus elämä alkaa!
Tsemppiiiiiiiiii ja iloista mieltä sulle! Muista syödä hitaasti ja pieniä suupaloja!
tästä se uus elämä alkaa!
Tsemppiiiiiiiiii ja iloista mieltä sulle! Muista syödä hitaasti ja pieniä suupaloja!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Kotielämää uuden mahan kanssa pari päivää takana. Hyvin on mennyt. Ei mitään ongelmia syömisen kanssa. Määrät ovat tosin pieniä, n. 0,5-1 dl kerralla joskus vähän enemmän. Juominen vielä liian vähäistä, täytyykin siihen panostaa. Kipuja ei ole, tosin sairaalassakaan en kaikkia kipulääkkeitä tarvinnut. Lenkillä olen käynyt tänään ja raitisilma teki niin hyvää.
Yritän syödä 2-3 tunnin välein, sauvasekoittimella soseuttanut kotiruokia (ovat niin hyviä) ja tänään haarukalla muussasin uuni seitiä. Jugurttia, pilttiä ja hedelmämössöjä. Virtaa ainakin riittää, ei tahdo nukuttaa. Onneksi mitään rasvaista ja ällö makeaa ei tee mieli, makean nälkään menee yksi sisu-pastilli.
Huomenna uusi päivä ja uudet kävelylenkit. Ihana uusi elämä!
Yritän syödä 2-3 tunnin välein, sauvasekoittimella soseuttanut kotiruokia (ovat niin hyviä) ja tänään haarukalla muussasin uuni seitiä. Jugurttia, pilttiä ja hedelmämössöjä. Virtaa ainakin riittää, ei tahdo nukuttaa. Onneksi mitään rasvaista ja ällö makeaa ei tee mieli, makean nälkään menee yksi sisu-pastilli.
Huomenna uusi päivä ja uudet kävelylenkit. Ihana uusi elämä!
Tsemppiiiii Floora!
Ihana kuulla hyvästä olostasi............samanlaista jatkoa sulle.
kesää odotellessa :)
Ihana kuulla hyvästä olostasi............samanlaista jatkoa sulle.
kesää odotellessa :)
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tervetulloo=)
kertokaa tyhmälle mikä ODL ON?=) Itse menossa tk-lääkärille rukoilemaan leikkausta 7.4. Olisko vinkkejä mitä ne odottaa? Minä varmaan itken, herkkä kun olen. Laittaakohan vaan nappia huuuleen ja sanoo ettei leikkausta=( pelottaa. Tarviin tätä että näen lapseni aikuisina,,(2tyttöö 7,12 ja poika 11kk) noh eikai se auta ku käyn vaikka sadalla lääkärillä että pääsen siihen leikkaukseen.=) tsemppiä ja onnee kaikille
kertokaa tyhmälle mikä ODL ON?=) Itse menossa tk-lääkärille rukoilemaan leikkausta 7.4. Olisko vinkkejä mitä ne odottaa? Minä varmaan itken, herkkä kun olen. Laittaakohan vaan nappia huuuleen ja sanoo ettei leikkausta=( pelottaa. Tarviin tätä että näen lapseni aikuisina,,(2tyttöö 7,12 ja poika 11kk) noh eikai se auta ku käyn vaikka sadalla lääkärillä että pääsen siihen leikkaukseen.=) tsemppiä ja onnee kaikille
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Mukava lukea Floora, että kaikki on sujunut hyvin. Tsemppiä jatkoon!
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Sinulla on hommat hyvällä mallilla.Onnea uuden elämän opetteluun.
pikkuriku- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 21.03.2010
ODL on siis Oulun Diakonissa laitos, "yksityinen sairaala".
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa