espoolainen leikattu ja kotiutunut!
+11
ritu
haaho
mammamuumi
Shaman
Tyrannosaurus
Tepa43
Tangotar-70
bulleriina
sinny
tigertytto
espoolainen
15 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: espoolainen leikattu ja kotiutunut!
Onpa kiva lukea teidän syömisistä. Minä söin kiltisti ohjeiden mukaan kaksi ensimmäistä viikkoa, mutta sitten aloin käyttää maalaisjärkeä. Olen tehnyt monenlaisia ruokia, jotta lapseni elämä ja ruokailu pysyisi normaalina. Omat ruokani olen soseuttanut tai pureskellut tosi hyvin. Pari kertaa on tullut ähky, kun söin kalkkunanakin nähtävästi liian suurena paloina. Pisti kävelemään huoneistoa ympäri n. 10 min. Nälän tunne ei jäänyt leikkauspöydälle, mutta se tunne muuttui. Nyt tulee sellainen "tyhjä" olo vatsaan ja silloin pitää saada ruokaa. Nyt olen uskaltanut jo nauttia graavatusta siiasta. Pystyn syömään kerralla ja hitaasti noin puolet näkkileivänpalasesta ja sen päälle laitan pari ohutta siikasiivua ja tietenkin leipärasvaa. Ai, että on hyvää! Edelleen tykkään laittaa ruokaa ja leipoa, johon tämä sairasloma antaakin nyt hyvän mahdollisuuden. Hiukan arveluttaa töihin palaaminen 8.3. ja se miten ihmeessä rytmitän ruokailuni. En voi syödä töissä joka toinen tunti n. 30 minuutin aikaa. Juomapuolen hoidan 1/2 litran vesipullon avulla. Sen voi pitää työpöydällä ja nappailla vettä siitä huomaamattomasti. Kun kaksi kertaa juo se tyhjäksi työpäivän aikana, niin eiköhän siitä kerry iltaan mennessä tarvittava nestemäärä, kun huomioi vielä illalla kotona nautitut nesteet (lähinnä maidon).
Atolli54- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 27.10.2009
Vs: espoolainen leikattu ja kotiutunut!
leipomisesta tuli mieleeni eiliset sämpylät kun tein..................
Totta kai söin heti lämpimänä yhden ja se tuli syötyy aika nopeesti meinas tulla paha olo, mut onneksi vaan meinas..........
vanhassa elämässä meni ainakin 5 sämpylää, mut nyt meni jus ja jus yksi ja sekin pisti vähän henkee haukkomaan...............yhtä hyvää oli kun ennenkin............
toivon että jatkossakin tulee menemään yksi kerrallaan eikä viittä!
TSEMPPIIIIIIIIII KAIKILLE
Totta kai söin heti lämpimänä yhden ja se tuli syötyy aika nopeesti meinas tulla paha olo, mut onneksi vaan meinas..........
vanhassa elämässä meni ainakin 5 sämpylää, mut nyt meni jus ja jus yksi ja sekin pisti vähän henkee haukkomaan...............yhtä hyvää oli kun ennenkin............
toivon että jatkossakin tulee menemään yksi kerrallaan eikä viittä!
TSEMPPIIIIIIIIII KAIKILLE
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» 7.9.09 leikattu
» Leikattu 11.6. ja kotona
» 6.9.2010 leikattu...
» LEIKATTU SATKS 15.12
» Leikattu 29.08.2011
» Leikattu 11.6. ja kotona