Peijakseen
+3
TiinaR
Tepa43
mamuska
7 posters
Peijakseen
Heipparallaa!!
Vihdoin jotain asiaa minultakin....
Olen ollut nyt 3kk enellä ja paino tippunut 13kg
Aika on mennyt kuin siivillä, vaikka aloittaessa tuntui aika kaameelta, mutta kärsivällistä asennetta on löytynyt, mitä olen itsekin ihmetellyt!
Tänään oli gastro, se ihana tähystys, joka meni ihanien hoitajien avulla aika helposti.
Pyysin hoitajaa pitämään kädestä ja hän todella rauhoitti siinä läsnäolollaan.
Eikös ole kiva kuulla, ett täällä Helsingissäkin vielä on oikeita hoitajia!
Nyt sitten odotellaan lekurin kantaa leikkaukseen ja jatkosuunnitelmaa.
Tätä palstaa on tullut seurattua joka päivä, niin jaksaa paremmin.
Kiitos vaan meille kaikille
Vihdoin jotain asiaa minultakin....
Olen ollut nyt 3kk enellä ja paino tippunut 13kg
Aika on mennyt kuin siivillä, vaikka aloittaessa tuntui aika kaameelta, mutta kärsivällistä asennetta on löytynyt, mitä olen itsekin ihmetellyt!
Tänään oli gastro, se ihana tähystys, joka meni ihanien hoitajien avulla aika helposti.
Pyysin hoitajaa pitämään kädestä ja hän todella rauhoitti siinä läsnäolollaan.
Eikös ole kiva kuulla, ett täällä Helsingissäkin vielä on oikeita hoitajia!
Nyt sitten odotellaan lekurin kantaa leikkaukseen ja jatkosuunnitelmaa.
Tätä palstaa on tullut seurattua joka päivä, niin jaksaa paremmin.
Kiitos vaan meille kaikille
mamuska- Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.04.2009
Vs: Peijakseen
Moi!
Täälläkö se mun keiju on..................mulla oli joulukuussa Disneyn Keiju suklaakalenteri, jota avasin aloittaen 24 luukusta 24 päivää ennen leikkausta ja sit ku vika luukku oli avattu niin matka 15.12. kohti Poria, jossa leikkaus tehtiin........... ja silloin alkoi mun kadonneen keijun metsästys!
Ps. en syöny yhtään niistä suklaista poika hoiti sen puolen.........en onneksi oo makeen perään suolaset on mun kompastuskiviä!
Tsemppiiiiii ja kantsii ottaa painoo pois niin paljon kun ehdit ennen leikkausta ..toipuminen on aina helpompaa kun sitä painoo on jo pois ja lääkärien on parempi työskennellä "kimpussasi"
Mä sain 23kg pois ennen leikkuuta ja vaikka BMI oli leikkuu hetkellä 37 niin leikkasivat silti.........olin kuulemma pienin GBP leikattava mitä Porissa on ollut näin hoitsut osastolla sano nyt BMI on jotain 32! OOON TYYTYVÄINEN!
vaikka vuoto tulikin ja seuraavana päivänä leikattiin uudestaan! EN KADU!
Täälläkö se mun keiju on..................mulla oli joulukuussa Disneyn Keiju suklaakalenteri, jota avasin aloittaen 24 luukusta 24 päivää ennen leikkausta ja sit ku vika luukku oli avattu niin matka 15.12. kohti Poria, jossa leikkaus tehtiin........... ja silloin alkoi mun kadonneen keijun metsästys!
Ps. en syöny yhtään niistä suklaista poika hoiti sen puolen.........en onneksi oo makeen perään suolaset on mun kompastuskiviä!
Tsemppiiiiii ja kantsii ottaa painoo pois niin paljon kun ehdit ennen leikkausta ..toipuminen on aina helpompaa kun sitä painoo on jo pois ja lääkärien on parempi työskennellä "kimpussasi"
Mä sain 23kg pois ennen leikkuuta ja vaikka BMI oli leikkuu hetkellä 37 niin leikkasivat silti.........olin kuulemma pienin GBP leikattava mitä Porissa on ollut näin hoitsut osastolla sano nyt BMI on jotain 32! OOON TYYTYVÄINEN!
vaikka vuoto tulikin ja seuraavana päivänä leikattiin uudestaan! EN KADU!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Jonoon vihdoinkin!!
Hurraa!!
Lääkäri soitti tänään ja kertoi, ettei estettä leikkaukselle ole ja pääsen vihdoinkin jonoon!
Nyt vaan likoon viimeiset tsemppaukset eneilyyn, niin eiköhän kevät koita minullekin.
Kiitos kaikille palstalaisille menneistä ja tulevista rohkaisuista
Hurraa!!
Lääkäri soitti tänään ja kertoi, ettei estettä leikkaukselle ole ja pääsen vihdoinkin jonoon!
Nyt vaan likoon viimeiset tsemppaukset eneilyyn, niin eiköhän kevät koita minullekin.
Kiitos kaikille palstalaisille menneistä ja tulevista rohkaisuista
Hih Hih Hii... Jännittää jo!
Perjantaina on kirurgin ja rav.terapeutin kans tapaamiset.
Vajaa vuosi siitä, kun sain lähetteen..niin on aika vaan mennyt.
Perjantaina on kirurgin ja rav.terapeutin kans tapaamiset.
Vajaa vuosi siitä, kun sain lähetteen..niin on aika vaan mennyt.
tsemppiiiiiiiiiiii mamuska.............
jatka pudotusta leikkuusseen asti niin pääset tosi nopeesti tavootteesees!
TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIII
jatka pudotusta leikkuusseen asti niin pääset tosi nopeesti tavootteesees!
TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIII
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Ystävät, Antakaa neuvoja!!!
Leikkaus sovittu 15.4 !
Hyvät palstalaiset, antakaa neuvoja ja kokemuksia, että osaisin päättää, kumpi leikkaustapa olisi parempi?
Olen kohta jo 52 vuotias ja ylipainoo 60kg.
Leikkaus sovittu 15.4 !
Hyvät palstalaiset, antakaa neuvoja ja kokemuksia, että osaisin päättää, kumpi leikkaustapa olisi parempi?
Olen kohta jo 52 vuotias ja ylipainoo 60kg.
Pian on sulla tuo leikkaus, tsemppiä! En osaa neuvoja antaa leikkaustavan suhteen, mulle tehdään ohitus. Mulla se leikkaus on 7.4.
Kysy tätä lääkäriltä. Mä olen kova makean syöjä ja siksikin ohitusta suositeltiin mulle. Lisäksi leikkaustapaan vaikuttaa aiemmat mahan alueen leikkaukset ym. Lääkäri kertoo sulle leikkaustapojen erot ja sun on ihan itse tehtävä se päätös. Itse en pitänyt ohitusta kummoisekaan leikkauksena. Ensimmäinen viikko oli opettelua ja hiukan oli myös pahoinvointia. kahden viikon jälkeen olisin ollut valmis jo töihin. Tällä palstalla olen huomannut, että ihmiset ovat tyytyväisiä omaan leikkaustapaansa, oli se sitten sleeve tai ohitus.
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Mamuska. itse on päätös tehtävä jos antavat sinulle mahdollisuuden valita, itse pyysin sleeveä mutta sairaala jossa minut leikattiin niin tehdään ohituksia jos suinkin mahdollista, niin minullekkin tehtiin enkä ole katunut sen jälkeen kun kaikesta selvisin ehkä olisin sleevestä selvinnyt helpommin, en tiiä mutta ainaskin nyt olen tyytyväinen ja varmasti pääsen helpommin tavoitteeseen tällä leikkausmuodolla.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Onkos tietoo mitä kokeita ottavat sairaalassa ennen leikkausta??
Veriryhmän tietysti, mut mitähän muita?
Veriryhmän tietysti, mut mitähän muita?
Veriryhmä muistaakseni määritellään ajoissa ennen leikkauspäivää mutta leikkauspäivänä tehdään ristikoe eli kun ollaan varattu veripussit niin ne "ristataan" sun veren kanssa etukäteen varmistaakseen että ne sopii sulle. En muista mitä muita ne ottaa, omasta leikkauksesta on 7kk.
sirutarleena- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 11.01.2010
Ha Haa!! Enää kolme yötä leikkaukseen!!
Mamuskalle onnea leikkaukseen ! Itelläni se olis 4 viikon päästä jo ohi. Voi tätä eneilyn autuutta, heh.
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa