PROTEIINIT
+4
XXXLnytM
Tiluski
marja72
turkutuulia
8 posters
Sivu 1 / 1
PROTEIINIT
Tuolla "leikkaus Virossa" -ketjussa ollaan jo näistä proteiineistakin keskusteltu mutta siirsin tämän erikseen. Jospa tähän ihmiset löytäisivät helpommin; meille kaikille leikatuille kun tää proteiini on ensiarvoisen tärkeää.
Kävin eilen Wellmaxissa kyselemässä vaihtoehtoja, täällä Turussa kun on ihan älyttömä hyvä ja ammattitaitoinen myyjä niin tietää saavansa vastauksia. Mulla on ollut vaniljallamaustettua proteiinijauhetta mikä on mun makuuni liian makeaa ja todella keinotekoisen makuista. Ratkaisuksi myyjä ehdotti maustamatonta proteiinijauhetta jota nyt aamulla eka kerran kokeilin. Tottakai se maistuu proteiinille MUTTA ainakin mun makuuni oli siltinkin helpompi juoda. Ehkä voin tämän maustamattoman joukkoon aina vähän sekoittaa sitä maustettua niin pääsisi siitäkin eroon; se kun oli nimittäin aika hintavaa. Tämä maustettu oli huomattavasti edullisempaa Proteiineja annoksessa 23.8g ja jos sekoittaa maitoon; sillä saa vielä vähän lisägrammoja. Toinen proteiinijuoma mitä teen usein on (varmaan kaikille jo tuttukin...) seuraavanlainen: rahkaa purkillinen, vähän piimää/maitoa ja mehukeittoa, makeutusainetta maun mukaan ja leseitä kuituja antamaan. Tätä oon tehnyt jo vuosia ja maistuu vieläkin Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
Kävin eilen Wellmaxissa kyselemässä vaihtoehtoja, täällä Turussa kun on ihan älyttömä hyvä ja ammattitaitoinen myyjä niin tietää saavansa vastauksia. Mulla on ollut vaniljallamaustettua proteiinijauhetta mikä on mun makuuni liian makeaa ja todella keinotekoisen makuista. Ratkaisuksi myyjä ehdotti maustamatonta proteiinijauhetta jota nyt aamulla eka kerran kokeilin. Tottakai se maistuu proteiinille MUTTA ainakin mun makuuni oli siltinkin helpompi juoda. Ehkä voin tämän maustamattoman joukkoon aina vähän sekoittaa sitä maustettua niin pääsisi siitäkin eroon; se kun oli nimittäin aika hintavaa. Tämä maustettu oli huomattavasti edullisempaa Proteiineja annoksessa 23.8g ja jos sekoittaa maitoon; sillä saa vielä vähän lisägrammoja. Toinen proteiinijuoma mitä teen usein on (varmaan kaikille jo tuttukin...) seuraavanlainen: rahkaa purkillinen, vähän piimää/maitoa ja mehukeittoa, makeutusainetta maun mukaan ja leseitä kuituja antamaan. Tätä oon tehnyt jo vuosia ja maistuu vieläkin Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Vs: PROTEIINIT
Mulla käytössä Fastin Hera 80 jota saa useaa eri makua. Itsellä nyt ananaksenmaku. Iso pussi(800g) maksaa Prismassa 19.90e. Sitä sekoitetaan 1dl jauhetta 3-4dl nestettä ja yhdessä desissä on 30g proteiinia. 100g jauhetta on kaloreita 415. Mun ravitsemusterapeutti oli sitä mieltä että valmiste on hyvä ja sanoi että ainakin 60g proteiinia pitää syödä päivässä joten minä kiltisti juon kaksi 3dl satsia päivässä. En millään saisi syötyä kaikkea proteiinia ainakaan tässä vaiheessa joten turvaudun näihin valmisteisiin.
marja72- Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 52
Registration date : 10.10.2009
Terve!
Mä taas oon parhaimmaksi todenut yö-proteiinin (pahvi-pussista)
Se on Finnmaxin valmistama ja ostin sen alan kaupasta.Hinta oli siin 20 luokkaa.
Syön proteiini pitoista ruokaa, mutta se ei aina riitä..
Proteiinin vähyyden huomasin kun lihakset yms paikat oivat aina kipeät varsinkin liikunan jälkeen monta päivää, ei siis mitenkään kivaa..
Tän yöproteiinin kun keksin niin kivut jäivät heti pois.
Sitä otetaan ½dl 2dl nestettä just ennen nukkumaan menoa ja protskua siinä on 20,8g ja se on ainakin mulla paikannut sen vajeen mikä jää päivisin syömättä
Mä taas oon parhaimmaksi todenut yö-proteiinin (pahvi-pussista)
Se on Finnmaxin valmistama ja ostin sen alan kaupasta.Hinta oli siin 20 luokkaa.
Syön proteiini pitoista ruokaa, mutta se ei aina riitä..
Proteiinin vähyyden huomasin kun lihakset yms paikat oivat aina kipeät varsinkin liikunan jälkeen monta päivää, ei siis mitenkään kivaa..
Tän yöproteiinin kun keksin niin kivut jäivät heti pois.
Sitä otetaan ½dl 2dl nestettä just ennen nukkumaan menoa ja protskua siinä on 20,8g ja se on ainakin mulla paikannut sen vajeen mikä jää päivisin syömättä
Tiluski- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 26.10.2008
Proteiineja tulee syödä gramma-tai toinen per ihannepaino kilo.
XXXLnytM- Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 26.02.2010
Mä käytän Nutriwayn proteiinia ja olen todella tyytyväinen. Toimii myös palautusjuomana urheilun jälkeen.
Noissa proteiinivalmisteissa on todella suuria eroja proteiinipitoisuuksissa. Parhaimmissa proteiinipitoisuus on yli 80%, joten kannattaa lukea niitä purkkeja tarkkaan.
Noissa proteiinivalmisteissa on todella suuria eroja proteiinipitoisuuksissa. Parhaimmissa proteiinipitoisuus on yli 80%, joten kannattaa lukea niitä purkkeja tarkkaan.
Tangotar-70- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008
Heissan!
oon vähän tällanen ujo taustalta seuraaja, mut nyt täytyy kyllä kirjottaa... :)
olen sen verran saanut jo aikaiseksi että on proteiinipulveripussi kaapissa ja kerran yritin mehuun sekoitettuna juoda, mutta se oli sen verran inhan makuista ettei ole toistaa kertaa tahtonut kokeilla...
mutta oisko mitään kivoja "reseptejä" teillä mihin sitä voi sekottaa ja nauttia ilman irvistyksiä? turkutuulialla olikin jo pari ehdotusta, mutta onko vielä jotain?
käytössä on soijaproteiinijauhetta kun maha ei kestä yhtään laktoosia ja tuota ei ole tullut ainakaan vielä vastaan mitenkään maustettuna...
oon vähän tällanen ujo taustalta seuraaja, mut nyt täytyy kyllä kirjottaa... :)
olen sen verran saanut jo aikaiseksi että on proteiinipulveripussi kaapissa ja kerran yritin mehuun sekoitettuna juoda, mutta se oli sen verran inhan makuista ettei ole toistaa kertaa tahtonut kokeilla...
mutta oisko mitään kivoja "reseptejä" teillä mihin sitä voi sekottaa ja nauttia ilman irvistyksiä? turkutuulialla olikin jo pari ehdotusta, mutta onko vielä jotain?
käytössä on soijaproteiinijauhetta kun maha ei kestä yhtään laktoosia ja tuota ei ole tullut ainakaan vielä vastaan mitenkään maustettuna...
NalleMax- Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 41
Registration date : 09.01.2009
moi, mulla rupes tökkii noi protsku jauheet.
joku kirjotti et K-marketista saa prdejuomaa , jos se"joku"lukee tän
niin kertoisitko tarkemmin hinnasta ym.
joku kirjotti et K-marketista saa prdejuomaa , jos se"joku"lukee tän
niin kertoisitko tarkemmin hinnasta ym.
luke64- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009
Luke,
olen tosiaan ostanut tuota protskujuomaa K-marketista, on muistaakseni Leaderin kamaa. Juoma on 0,5 l:n pullossa, ja maksaa n. 2,50 €. Ei mitään hirveän edullista - mutta huomattavasti paremman makuista kuin protskujauheet. Pullollisessa on muistaakseni n. 160 kcl ja 40 g proteiinia.
olen tosiaan ostanut tuota protskujuomaa K-marketista, on muistaakseni Leaderin kamaa. Juoma on 0,5 l:n pullossa, ja maksaa n. 2,50 €. Ei mitään hirveän edullista - mutta huomattavasti paremman makuista kuin protskujauheet. Pullollisessa on muistaakseni n. 160 kcl ja 40 g proteiinia.
Nipazu- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 08.08.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa