proteiinit etoo???
+4
Soile
Inka
Lyltsy
paksuleidi
8 posters
Sivu 1 / 1
proteiinit etoo???
Kala, kananmuna, raejuusto, rahka, viili jne... En ymmärrä mistä johtuu, kun mm. nämä ruoka-aineet ovat alkaneet etomaan todella paljon...juuri näitä kun pitäisi syödä...Olen yrittänyt näitä laittaa eri tavoilla, mutta tulos aina sama Jugurtti, liha juusto, broileri ovat melkein ainoita protskuja jotka ei näin tee..Onkos muilla samaa ongelmaa??
Ja tukka lähtee aika rytinällä(eikä sitä alunperinkään paljon ole), siksikin pitäisi saada noi proteiinit ruotuun...ei kai tässä auta kun lähteä ostamaan proteiinijauhetta sekin oksettaa jo pelkkänä ajatuksena...
No mutta kaikesta rutisemisesta huolimatta fiilis on melkosen hyvä Paino putoaa maltilla 13.12 tähän päivään 12 kg...ei vauhti huimaa päätä, mutta pääasia on että tippuu koko ajan alaspäin... Tsemppiä kaikille mussukoille
Ja tukka lähtee aika rytinällä(eikä sitä alunperinkään paljon ole), siksikin pitäisi saada noi proteiinit ruotuun...ei kai tässä auta kun lähteä ostamaan proteiinijauhetta sekin oksettaa jo pelkkänä ajatuksena...
No mutta kaikesta rutisemisesta huolimatta fiilis on melkosen hyvä Paino putoaa maltilla 13.12 tähän päivään 12 kg...ei vauhti huimaa päätä, mutta pääasia on että tippuu koko ajan alaspäin... Tsemppiä kaikille mussukoille
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Vs: proteiinit etoo???
www.tiesydameen.fi/proteiinilaskuri
On paljon muutakin jossa on proteiineja. Syö niitä mitkä maistuu, juustoja on paljon erilaisia, samoin kalaa. Kananmunaakaan ei tarvitse välttämättä syödä sellaisenaan, vaan yhtenä osana ruokaa.
Maito, kerma, piimä, jäätelö, maistuuko nämä? Esim hedelmärahkasta saa paljon maistuvamman kun lisää kermavaahtoa siihen.
Minusta kannattaa pyrkiä ihan tavallisiin ruokiin, mutta valita esim. lounasruokalassa noita proteiineja sisältäviä ruokia. Siemenet ja pähkinät on hyviä täydentäjiä vaikka salaattiin. Ruisleivässäkin on aika paljon proteiinia. Lisäksi esim. tuon proteiinijauheen(mä käytän maustamatonta) voi sekoitttaa esim. jugurttiin tai puuroon. Myös proteiinipatukat tai -juomatvoi olla hyviä lisiä.
Tsemppiä!
On paljon muutakin jossa on proteiineja. Syö niitä mitkä maistuu, juustoja on paljon erilaisia, samoin kalaa. Kananmunaakaan ei tarvitse välttämättä syödä sellaisenaan, vaan yhtenä osana ruokaa.
Maito, kerma, piimä, jäätelö, maistuuko nämä? Esim hedelmärahkasta saa paljon maistuvamman kun lisää kermavaahtoa siihen.
Minusta kannattaa pyrkiä ihan tavallisiin ruokiin, mutta valita esim. lounasruokalassa noita proteiineja sisältäviä ruokia. Siemenet ja pähkinät on hyviä täydentäjiä vaikka salaattiin. Ruisleivässäkin on aika paljon proteiinia. Lisäksi esim. tuon proteiinijauheen(mä käytän maustamatonta) voi sekoitttaa esim. jugurttiin tai puuroon. Myös proteiinipatukat tai -juomatvoi olla hyviä lisiä.
Tsemppiä!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Sinullahan on hieno painonpudotus takana Paksuleidi. Onneksi olkoon. Myös minulla oli proteiinin saannin kanssa vaikeuksia, mutta ajan kanssa sekin tasaantuu ja alkaa maistua paremmin. Tsemppiä. Proteiinia saa myös proteiinipatukoista. Ne voivat auttaa alkuvaiheen yli.
Inka- Viestien lukumäärä : 142
Registration date : 10.06.2011
Hei sellainen tuli vielä mieleeni että esim. perinteinen pannukakku on erinomainen proteiinin lähde, maitoon tehtynä ja vaikka vähän hilloa tai sokeritonta hilloa, avot, tai pannariin voi heittää vaikka tonnikalaa, juustoa ja oliiveja päälle jo tekovaiheessa, johan tulee kiva suolapala
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Kiitos jälleen hyvistä vinkeistä Lyltsy!!! Kiva kun jaksat meitä "vihreitä" edelleen tsempata vaikka olet kuullut samoja kysymyksiä jo varmaan moneen kertaan! Mä yritän laittaa sellasia ruokia mitä muukin perhe voi syödä. Pannukakku on lasten herkkua, että sitä sitten voi kohta alkaa taas tekemään. (Mun leikkauksesta on tiistaina 3-viikkoa niin ei vissiin arvaa ihan vielä?). Ja pirtelö on uponnut myös hyvin ja lapset iloitsee kun saavat samalla!
Itse olen tehnyt myös aika paljon maitoon keitettynä riisi- ja mannapuuroa, ne on mulle maistuneet ja hyviä proteiinilähteitä. Juusto menee itselläni myöskin hyvin.
Itse olen tehnyt myös aika paljon maitoon keitettynä riisi- ja mannapuuroa, ne on mulle maistuneet ja hyviä proteiinilähteitä. Juusto menee itselläni myöskin hyvin.
Soile- Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011
Täytetyt letut ovat myös hyvä vaihtoehto. Itse paistelen ohuet letut ja teen niihin esimerkiksi jauhelihasta täytteen. Ja sitten vielä juustoraastetta päälle, niin proteiiniannos on taattu.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
OOoomommm...tuo oli hyvä vinkki myös ja lapsetkin tykkää täytetyistä ohukaisista;) Kiitos myös Hansu hyvästä vinkistä!!!
kiitos vinkeistä täytyy yrittää tsempata kunnolla ton ruuan monipuolisuuden kanssa, jahka selviän tästä flunssasta kunnolla.
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Mulla taas tökkii juuri noi protsku jauheet..en saa niitä missään muodossa tai maussa alas...ja täälläkin tukka lähtee tosi lujaa vauhtia varmasti puolet lähtenyt jo..tilasin kampaajalleni ajan,laitan permanentin tai jonkun pehmennyksen jos tätä loppu huiskua sais silleen näyttämään hiukan paksummalle
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Mulla proteiinit maittaa aika hyvin lihan ja juuston muodossa ainakin.
Ja NYT tukka ei lähde enää ( 8 kk leikkauksesta) ja sellasta vauvatukkaa puskee tilalle oikein kunnolla.
Ja NYT tukka ei lähde enää ( 8 kk leikkauksesta) ja sellasta vauvatukkaa puskee tilalle oikein kunnolla.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Mä saan proteiinit täyteen seuraavilla ruoka-aineilla;maitopuurot,rahkat,jogurtit,jäätelö,pirtelö,kana,liha,maksa,karjalanpiirakka(ruiskuorinen),juustot(näitä löytyy todella monenlaisia;kovana ja pehmeänä),kermaa(kastikkeisiin ja pataruokiin) ja nyt viimesenä vinkkinä oon saanut pannukakun ja täytetyt ohukaiset!
Tukanlähtöön olen ennaltaehkäisynä käyttänyt Sim-sarjan SYSTEM 4 tuotetta jota laitan päivittäin päänahkaan. On tarkoitettu nimenomaan hiuspohjan hoitoon ja hiusten lähtöön. Pullo maksaa pari kymppiä ja riittää ½-vuotta päivittäinkin käytettynä. Sitä saa kampaamoliikkeistä. Vielä en voi tehosta sanoa pitkällä tähtäyksellä muuta kun että auttaa ainakin kuivan päänahan kutinaan.
Tukanlähtöön olen ennaltaehkäisynä käyttänyt Sim-sarjan SYSTEM 4 tuotetta jota laitan päivittäin päänahkaan. On tarkoitettu nimenomaan hiuspohjan hoitoon ja hiusten lähtöön. Pullo maksaa pari kymppiä ja riittää ½-vuotta päivittäinkin käytettynä. Sitä saa kampaamoliikkeistä. Vielä en voi tehosta sanoa pitkällä tähtäyksellä muuta kun että auttaa ainakin kuivan päänahan kutinaan.
heips paksuleidi ja muut, mulla lähti kanssa tukkaa päästä ja reilusti, mä tein semmosen tempun et blondasin hiukset ja kävin kampaajalla joka leikkas mulle melkeen siilitukan, ei näkyny kaljut kohdat ja muutenki piristi kummasti, ostin myös kampaajalta hiuksiin proteeinisuihketta joka autto tosi hyvin, nyt on sit hiuksia päässä niin paljon et on kampaajakin ihmeissään, eli kyllä ne takas tulee, mut se proteiini on kyllä tärkee ja mä lisäsin vitemiineihin vahva piimaa, pillerit jotka on kyllä tehonnu, ei oo kiva ku hiukset lähtee päästä ja mulla oli melkeen musta tukka ni voitte kuvitella mikä näky oli ku kalju paisto sieltä sun täältä, nyt oon delleen blondi ja tosi lyhyet hiukset pakosta leikattu uus tyyli sopikin niin hyvin et päätin jäädä blondiks vähäks aikaa eli koita saada niitä protskuja sisääs jotenkin, ite tei sen virheen että leikkauksen jälkeen en kiinnittäny niihin huomioita niin paljon ku olis pitäny, vaikka asiasta lekuri sano moneen kertaan, ku ei alkuu oikeen mikään maistunu ja tuntu et vois elää vaikka ilman ruokaa, mut kyllä se siitä muuttu ku aikaa meni, tosin onhan tää vielläkin välillä semmosta hakemista, mut parempaan päin ja mut leikattiin 19.9.2011 tilkassa. siitä proteiinistä ni koita tehdä vaikka joku kylmä leikkele lautanen juustoineen ja eri leikkeleitä, meetvurstia, pähkinöitä ja hapankorppuja toivotaan että saat syötyä niitä protskuja, tuossa moni anto tosi hyviä vinkkejä
haidi66- Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa