Tampereen alueen leikatut
+9
Sanniina
SandeN73
dunbar
Sarlam
haaho
HippaHeikki
MRA123
suhmura
Tirlittan
13 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Tampereen alueen leikatut
Ehdottaisin tapaamispaikaksi ideaparkkia ja sieltä ravintola Captain Hook tai Martina.
Onko huono idea? jos sopii kaikille niin nyt päivää miettimään.
T:HippaHeikki
Onko huono idea? jos sopii kaikille niin nyt päivää miettimään.
HippaHeikki- Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 55
Registration date : 24.09.2009
Mun puolesta ainakin sopii Ideapark!
Sanniina- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 09.02.2010
Idieapark olisi myös mun mielestä loistava kohtauspaikka
suhmura- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 27.07.2009
Ei muuta kuin kaikki halukkaat ilmoittautumaan ja sitten päivää sopimaan.
Kaikki käy ja tulossa ollaan!
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Innokkaita liittyjiä Tampereen alueen ryhmään olisi mutta pitäisi varmaan nimetä joku vastuuhenkilö asiaa hoitamaan.
Asiasta kiinnostuneet voisivat laittaa postia tälle palstalle.
Tuntuu tota puhetta kaikilla riittävän mutta kukaan ei tee asialle mitään :( :)
No tämmöstä tällä kertaa.
p.s 28.4 leikkaukseen, maanantaina alkaa eneily.
Asiasta kiinnostuneet voisivat laittaa postia tälle palstalle.
Tuntuu tota puhetta kaikilla riittävän mutta kukaan ei tee asialle mitään :( :)
No tämmöstä tällä kertaa.
p.s 28.4 leikkaukseen, maanantaina alkaa eneily.
TSEMPPIIIIII TAMPERELASET!
Koittakaa lyöttäytyä yhteen se varmasti kannattaa!
T: Satakuntalainen! ..........haluun nähä teitäkin joskus!
Koittakaa lyöttäytyä yhteen se varmasti kannattaa!
T: Satakuntalainen! ..........haluun nähä teitäkin joskus!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tirlittan!
Missä olet, et ole pitkään aikaan käynyt täällä? Mitä kuuluu??
MRA123
Missä olet, et ole pitkään aikaan käynyt täällä? Mitä kuuluu??
MRA123
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Tampereen alueen leikatut ja leikkaukseen menijät
Kun kukaan ei ole tehnyt asian eteen mitään, niin minäpä ajattelin yrittää. Olin tossa hereillä viime yönä syystä tai toisesta mikä lie piti hereillä. Tulin ajatelleeksi asioita ja niinpä ajattelin ottaa asiakseni tän homman. Aikoinaan kun tyttö syntyi sydänvikaisena oli muista saman kokeneista perheistä apua. Tää ei nyt ole ihan sama asia, mutta olen itse saanut täältä palstalta apua ja neuvoja. Miksei sitten jo leikatut voisi olla vertaistukena leikkaukseen menijöille. Eikä siittä tapaamisesta ole muillekaan haittaa, saa ainakin vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia.
Elikkä kaikki tapaamisesta kiinnostuneet ottakaa allekirjoittaneeseen yhteyttä yksityisviestillä. Katotaan kuinka paljon on halukkaita ja jos löytyy riittävästi porukkaa niin yritän järjestää tapaamisen.
Elikkä kaikki tapaamisesta kiinnostuneet ottakaa allekirjoittaneeseen yhteyttä yksityisviestillä. Katotaan kuinka paljon on halukkaita ja jos löytyy riittävästi porukkaa niin yritän järjestää tapaamisen.
Eipä näytä Tamperelaisilla ja ympäristö kunnissa asuvilla olevan intoa tapaamiseen. Vain yksi on ilmoittautunut, taidetaan lähtee kaksistaan :)
No sano Norjalainen, odotellaan vielä.
HippaHeikki
No sano Norjalainen, odotellaan vielä.
HippaHeikki
No voi himpsun kimpsu.............
Yks vaan ilmoittautunut!!!!
Mun tarttee varmaan potkasta yhtä Tamperelaista hän sai just ajan kesäkuulle.......ei oo varmaan poikennu tälläsivustolla!!!
TSEMPPPPIIIIIIIIIIIIII parempi kaksin kun yksin........eikö???? :)
Yks vaan ilmoittautunut!!!!
Mun tarttee varmaan potkasta yhtä Tamperelaista hän sai just ajan kesäkuulle.......ei oo varmaan poikennu tälläsivustolla!!!
TSEMPPPPIIIIIIIIIIIIII parempi kaksin kun yksin........eikö???? :)
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Kolme ihmistä mun lisäksi on ilmoittanut halukkuutensa tapaamiseen, kaikki naisia no se on hyvä asia mun kannalta :)
Missäs kaikki Tampereen alueen miespuoliset leikatut luuraa vai onko Tampereella leikattu pelkkiä naisia? Huomatkaa että leikkaukseen menijätkin ovat tervetulleita tapaamiseen.
Odotellaan vielä
Missäs kaikki Tampereen alueen miespuoliset leikatut luuraa vai onko Tampereella leikattu pelkkiä naisia? Huomatkaa että leikkaukseen menijätkin ovat tervetulleita tapaamiseen.
Odotellaan vielä
No tää tulis ilman muuta treffeille, jos sellaiset saadaan aikaiseksi. Ideapark on oikein loistava paikka. Lyödään aika vaan lukkoon!
Marju73- Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 07.01.2010
Dodiin sano, neljä mun lisäksi olisi lähdössä "treffeille", kysymys kuuluukin mennäänkö tällä pikku porukalla vai odotetaanko vielä?
Ajattelin että jos mennään niin onko ens viikonloppu liian pian? silloin ei olisi vielä mitään koulun juhlia. En tiedä mitä ravintoloita tai kahviloita siellä on (käyn niin harvoin) mutta voitais eka tavata jossain ja sitten mennä vaikka kahville (sopii leikatuillekin).
Ajattelin että jos mennään niin onko ens viikonloppu liian pian? silloin ei olisi vielä mitään koulun juhlia. En tiedä mitä ravintoloita tai kahviloita siellä on (käyn niin harvoin) mutta voitais eka tavata jossain ja sitten mennä vaikka kahville (sopii leikatuillekin).
Muutama ei ole vielä vastannut ja alustavasti sovittu päivä ei sopinut kaikille, joten mietintämyssy päähän ja yritetään toiste uudelleen.
Hei kaikki Tampereen ja ympäristökuntien leikatut/leikkaukseen menijät!
Pyydän anteeksi saamattomuuttani tapaamisen järjestämisessä, lupaan ottaa itteäni niskasta kiinni.
Nyt kaikilla pyöriin varmaan kesälomat, niin laitetaan asia jäihin vähäksi aikaa. Lupaan palata asiaan elokuun alussa ja järjestää tapaamisen elokuun loppuun tai heti syyskuun alkuun.
Nyt kaikki kiinnostuneet päivää miettimään ja lisää porukkaa kaivataan jo tähän mennessä tapaamiseen ilmoittautuneiden lisäksi.
Hyvää kesän jatkoja toivotellen HIppaHeikki
Pyydän anteeksi saamattomuuttani tapaamisen järjestämisessä, lupaan ottaa itteäni niskasta kiinni.
Nyt kaikilla pyöriin varmaan kesälomat, niin laitetaan asia jäihin vähäksi aikaa. Lupaan palata asiaan elokuun alussa ja järjestää tapaamisen elokuun loppuun tai heti syyskuun alkuun.
Nyt kaikki kiinnostuneet päivää miettimään ja lisää porukkaa kaivataan jo tähän mennessä tapaamiseen ilmoittautuneiden lisäksi.
Hyvää kesän jatkoja toivotellen HIppaHeikki
Heippa!
Minä haluan kanssa tapaamiseen! Nyt vasta löysin tän keskustelun. En osaa täällä hakea oikeen mitään keskusteluja. Tarvis varmaan enemmän pyöriä ja harjoitella. ;)
Mut on leikattu 26.5.2010.
Mukavaa kesän jatkoa kaikille. :)
Sande
Minä haluan kanssa tapaamiseen! Nyt vasta löysin tän keskustelun. En osaa täällä hakea oikeen mitään keskusteluja. Tarvis varmaan enemmän pyöriä ja harjoitella. ;)
Mut on leikattu 26.5.2010.
Mukavaa kesän jatkoa kaikille. :)
Sande
SandeN73- Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 51
Registration date : 26.02.2010
Moron!
Olen uusi kirjoittaja täällä ja innostuin kovasti, kun huomasin, että täältä Tampereen seudulta on muitakin mukana! Olisin ollut kiinnostunut tästä tapaamisesta myös, mutta olen ymmärtänyt, että se on jo leikatuille, eikä ,niinkuin minä, vasta jonoon pyrkiville.
Olisin kiitollinen, jos TAYSsissa leikatut/leikkaukseen jonottavat kertoisivat enemmän kokemuksistaan, sillä pelkään mokaavani esim. tän tosi tärkeen lääkärin ja ravintoterapeutin haastattelun.
Olen uusi kirjoittaja täällä ja innostuin kovasti, kun huomasin, että täältä Tampereen seudulta on muitakin mukana! Olisin ollut kiinnostunut tästä tapaamisesta myös, mutta olen ymmärtänyt, että se on jo leikatuille, eikä ,niinkuin minä, vasta jonoon pyrkiville.
Olisin kiitollinen, jos TAYSsissa leikatut/leikkaukseen jonottavat kertoisivat enemmän kokemuksistaan, sillä pelkään mokaavani esim. tän tosi tärkeen lääkärin ja ravintoterapeutin haastattelun.
Ranskis- Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010
Tervetuloa Ranskis....
Tuleee heti näin koira ihmisenä mieleen tosta sun nimimerkistä että onko sun nikillä mitään tekemistä ranskanbulldogin kanssa :) ?
Tuleee heti näin koira ihmisenä mieleen tosta sun nimimerkistä että onko sun nikillä mitään tekemistä ranskanbulldogin kanssa :) ?
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Moron!
Kyllä koiraihminen näämmä heti huomaa, mistä on kyse! No joo, mulla on kaksi ranskistyttöä ja kaksi muuta pikkuista koiraa, siksi ei ollu kovin vaikee keksiä nimimerkkiä...
Ja kyllä täytyy tunnustaa, ettei se vanha totuus siitä, että emäntä ja koira muistuttaa toisiaan, ole niin kovin kaukana totuudesta...tosin mun tapauksessa koirat on sievempiä kuin mä!
Kyllä koiraihminen näämmä heti huomaa, mistä on kyse! No joo, mulla on kaksi ranskistyttöä ja kaksi muuta pikkuista koiraa, siksi ei ollu kovin vaikee keksiä nimimerkkiä...
Ja kyllä täytyy tunnustaa, ettei se vanha totuus siitä, että emäntä ja koira muistuttaa toisiaan, ole niin kovin kaukana totuudesta...tosin mun tapauksessa koirat on sievempiä kuin mä!
Ranskis- Viestien lukumäärä : 112
Registration date : 22.06.2010
*hymyilen täällä*
Sama täällä ranskis..mulla on englanninbulldoggi ja mun tytär(6v)sanoi yhtenä päivänä "äitiii..mun mielestä sinä olet meijän alman kanssa saman näköinen kun teillä roikkuu noi posket samalla tavalla" Hahahahahahahahaaaaa...eli kyllä täälläkin emäntä muistuttaa koiraansa : )
Sama täällä ranskis..mulla on englanninbulldoggi ja mun tytär(6v)sanoi yhtenä päivänä "äitiii..mun mielestä sinä olet meijän alman kanssa saman näköinen kun teillä roikkuu noi posket samalla tavalla" Hahahahahahahahaaaaa...eli kyllä täälläkin emäntä muistuttaa koiraansa : )
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Laitetaan tänne vielä sama viesti.
Dodiin HippaHeikki on palannut kesälaitumilta ja palaa asiaan niin kuin lupasi.
Elikkä leikattujen ja leikkaukseen menijöiden treffit, alustavasti on jo sovittu että tavataan ideaparkissa. Minusta paikka on edelleen varteen otettava vaihtoehto.
Ehdottaisin seuraavia päiviä la tai su 28-29.8 la tai su 4-5.9 Kaikki jotka ovat tulossa ottakaa almanakka esiin ja katsokaa mikä päivä sopii. Ilmoittakaa mulle yksityisviestillä (tulee paremmin perille) niin katon niistä sopivan päivän ja alan järjesteleen hommaa.
Ilmoittelen täällä miten homma etenee.
Dodiin HippaHeikki on palannut kesälaitumilta ja palaa asiaan niin kuin lupasi.
Elikkä leikattujen ja leikkaukseen menijöiden treffit, alustavasti on jo sovittu että tavataan ideaparkissa. Minusta paikka on edelleen varteen otettava vaihtoehto.
Ehdottaisin seuraavia päiviä la tai su 28-29.8 la tai su 4-5.9 Kaikki jotka ovat tulossa ottakaa almanakka esiin ja katsokaa mikä päivä sopii. Ilmoittakaa mulle yksityisviestillä (tulee paremmin perille) niin katon niistä sopivan päivän ja alan järjesteleen hommaa.
Ilmoittelen täällä miten homma etenee.
Mulle paras mahdollinen 28.8 koko pvä vapaata töistä. =) Laitoin jo yksityisviestiä.
SandeN73- Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 51
Registration date : 26.02.2010
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Turun alueen leikatut ja leikkaukseen aikovat.
» Tampereen jonotustilanne??
» Tietoa Tampereen alueelta...
» Tampereen jonotustilanne??
» Tietoa Tampereen alueelta...
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa