Turun alueen leikatut ja leikkaukseen aikovat.
3 posters
Sivu 1 / 1
Turun alueen leikatut ja leikkaukseen aikovat.
Tietääkö kukaan onko Turussa laihdutusleikattujen toimintaa jossakin muodossa?Ajattelin vaan kun meitä näyttäisi olevan aika monta täällä,että olisko kiinnostusta/halua tavata toisiamme ihan kasvotusten,olisi nimittäin mukavaa vaihtaa ajatuksia saman läpikäyneiden kanssa.Ja niillekkin olisi varmaan apua jotka ovat vasta leikkaukseen menossa ja jotka vasta harkitsevat tätä vaihtoehtoa.Mitä mieltä olette,olisiko halukkuutta tähän?
t:Mama XXL
t:Mama XXL
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
Vs: Turun alueen leikatut ja leikkaukseen aikovat.
Mama täällä olis heti yksi ehdokas käsi pystyssä hyvä idea.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
virallinen lihavuusleikattujen yhdists kun olemassa , onkohan turussa alue yhdistystä ?
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Tigertyttö,mukavaa että tapaaminen kiinnostaa,yritetään vielä muitakin saada mukaan
Hylje,yritän selvittää tuota Turun alueen yhdistyksen tilannetta,ilmoittelen sitten kun tiedän enemmän
Hylje,yritän selvittää tuota Turun alueen yhdistyksen tilannetta,ilmoittelen sitten kun tiedän enemmän
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
Nyyyyyyyyyyyhhhhh....tämä ei voi olla edes totta
Olen odottanut kuin kuuta nousevaa tuota 2.2 ensi tiistaita ja nyt...nyt olen kipeä enkä pääsekkään sinne tähystykseen...täää on niiiiiiiiiiiin mun tuuria.
Mahtaakohan uuden ajan saaminen mennä kamalankin pitkälle???oliskos kellään mitään veikkausta asiasta?
Olen odottanut kuin kuuta nousevaa tuota 2.2 ensi tiistaita ja nyt...nyt olen kipeä enkä pääsekkään sinne tähystykseen...täää on niiiiiiiiiiiin mun tuuria.
Mahtaakohan uuden ajan saaminen mennä kamalankin pitkälle???oliskos kellään mitään veikkausta asiasta?
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Similar topics
» Tampereen alueen leikatut
» Turun alueen kahvit
» Turun alueen maaliskuun kahvittelu
» TURUN ALUEEN TAPAHTUMIA 2013
» Turun alueen kahvit
» Turun alueen maaliskuun kahvittelu
» TURUN ALUEEN TAPAHTUMIA 2013
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: