Kotona ollaan jälleen ja pientä tarinaa leikkauksesta...
+4
tigertytto
mammamuumi
Tepa43
Mama XXL
8 posters
Kotona ollaan jälleen ja pientä tarinaa leikkauksesta...
Heissan kaikille,nyt se sleeve leikkaus on tehty ja tänään kotiuiduin tyksistä pari tuntia sitten.Olo on vähän hutera,mutta onhan aika iso operaatio takana.Tästä se lähtee uuden elämän opettelu,eikä totta vie helppoa ole,tulee niin pienistä annoksista täyteen tulen myöhemmin kertoilemaan lisää,nyt täytyy lähteä vähän lepäilemään.TSEMPPIÄ kaikille jotka ovat lähiaikoina leikkaukseen menossa
Menin Tyksiin maanantaina 7.12 aamulla seitsämäksi ja sitten alkoi leikkaukseen valmistutuminen.Vaatteiden vaihdot,korut pois ja sain esilääkityksen.Leikkuriin lähdettiin 9 maissa ja sitten taas valmisteltiin,piuhoja,tippaa tuli aika avuton olo siinä maatessa.Sitten nukkumaija tuli laittoi maskin naamalle ja sanoi että rupea laskemaan 10 alaspäin,taisin päästä 8 saakka kun uni voitti.
Seuraava muistikuva olikin sitten heräämöstä joskus puolen päivän aikaan,olo oli aika sekava ja kipeätäkin vähän teki.Mutta hyviä troppeja sai kipuihin ja osastolle pääsin noin 14.30
Neljä päivää olin osastolla ja eilen kotiuduin.
Menin Tyksiin maanantaina 7.12 aamulla seitsämäksi ja sitten alkoi leikkaukseen valmistutuminen.Vaatteiden vaihdot,korut pois ja sain esilääkityksen.Leikkuriin lähdettiin 9 maissa ja sitten taas valmisteltiin,piuhoja,tippaa tuli aika avuton olo siinä maatessa.Sitten nukkumaija tuli laittoi maskin naamalle ja sanoi että rupea laskemaan 10 alaspäin,taisin päästä 8 saakka kun uni voitti.
Seuraava muistikuva olikin sitten heräämöstä joskus puolen päivän aikaan,olo oli aika sekava ja kipeätäkin vähän teki.Mutta hyviä troppeja sai kipuihin ja osastolle pääsin noin 14.30
Neljä päivää olin osastolla ja eilen kotiuduin.
Viimeinen muokkaaja, Mama XXL pvm Pe Joulu 11, 2009 10:29 pm, muokattu 1 kertaa
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
Vs: Kotona ollaan jälleen ja pientä tarinaa leikkauksesta...
KOITA OTTAA IISISTI!
JA ISOOOOOOSTI ONNEE JATKOOON!
Perästätullaan......T: Tepa 43
JA ISOOOOOOSTI ONNEE JATKOOON!
Perästätullaan......T: Tepa 43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Onnea uuden elämän alkuun.
Itse tulen perästä kun tuo oma leikkaus jälleen kerran sirtyi.
Itse tulen perästä kun tuo oma leikkaus jälleen kerran sirtyi.
mammamuumi- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 59
Registration date : 16.09.2009
ONNEA ONNEA MAMALLE ONNISTUNEESTA LEIKKAUKSESTA
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
onnittelut Mamalle onnistuneesta operaatiosta! Tulet vielä hämmästymään miten nopeasti olet taas kunnossa ja uudet asiat opittuna...
Tirlittan- Viestien lukumäärä : 117
Registration date : 13.09.2009
Onnea onnistuneesta operaatiosta, joulun odotusta !!
toipumisia ja uuden opettelua, tsemppiä!!!
toipumisia ja uuden opettelua, tsemppiä!!!
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Täällä ollaan myös tänään kotiutuneena. Maanantaina leikattiin ja siis tänään kotiin.
marja72- Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 52
Registration date : 10.10.2009
Onnea teille molemmille leikatuille! Tsempii!!!
ja pieni käytännön vinkki, jos ette onnistu välttämään jouluhässäkkää kauppareissujen muodossa,niin ottakaa evästä(pilttipurkki tms.).Liian pitkä väli syömisessä oli takuuvarma huononolon aiheuttaja ainakin minulle alkuaikoina.
ja pieni käytännön vinkki, jos ette onnistu välttämään jouluhässäkkää kauppareissujen muodossa,niin ottakaa evästä(pilttipurkki tms.).Liian pitkä väli syömisessä oli takuuvarma huononolon aiheuttaja ainakin minulle alkuaikoina.
Jemima-61- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 20.10.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa