Leikattujen ryhmä!
Sivu 1 / 1
Leikattujen ryhmä!
Heippa vaan!
Nyt jos koet tarvetta laihdutusleikkauksen jälkeiselle tuelle.On aika ilmoittautua tuki ryhmään ja ryhmässä ei ole määrättyä kaavaa, vaan me ryhmäläiset pohdimme itse mikä on tärkeintä juuri sinun elämässä leikkauksen jälkeen.On hyvä saada kaikkia kokemuksia, mutta rohkeutta ja iloa tuo tietysti ne positiiviset kokoemukset ja yleensäkin kokemusten vertailu.
Ilm.minulle,mahdollisimman pian!Ryhmään voi tulla tutustumaan vain kerran tai sitten kaikkina 8-kertana.Tule mukaan,ja luodaan jotain uutta elämäämme!
Ryhmä alkaa tammikuussa, aina sunn.iltaisin klo.18-20
Sirpa leppänen
terapiatalo.sirpa@gmail.com
Kokoonnumme punavuoressa
Kalevan Tähti kauppa
Punavuorenkatu 22
00150 Helsinki
Nyt jos koet tarvetta laihdutusleikkauksen jälkeiselle tuelle.On aika ilmoittautua tuki ryhmään ja ryhmässä ei ole määrättyä kaavaa, vaan me ryhmäläiset pohdimme itse mikä on tärkeintä juuri sinun elämässä leikkauksen jälkeen.On hyvä saada kaikkia kokemuksia, mutta rohkeutta ja iloa tuo tietysti ne positiiviset kokoemukset ja yleensäkin kokemusten vertailu.
Ilm.minulle,mahdollisimman pian!Ryhmään voi tulla tutustumaan vain kerran tai sitten kaikkina 8-kertana.Tule mukaan,ja luodaan jotain uutta elämäämme!
Ryhmä alkaa tammikuussa, aina sunn.iltaisin klo.18-20
Sirpa leppänen
Kokoonnumme punavuoressa
Kalevan Tähti kauppa
Punavuorenkatu 22
00150 Helsinki
sannikki- Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009
Vs: Leikattujen ryhmä!
Nyt vielä kerkiää ilmoittautua,voit kirjoittaa minulle suoraan, niin otan yhteyttä !Kokoonnumme siis Helsingissä su-ilt. klo.18-20.Kerron lisää mielelläni vastausviestissä.
Nyt vaan rohkeasti mukaan!
T:Sannikki
Nyt vaan rohkeasti mukaan!
T:Sannikki
sannikki- Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa