Sokerit ruuassa, ne piilossakin olevat
5 posters
Sivu 1 / 1
Sokerit ruuassa, ne piilossakin olevat
Heipähei.
Onko kellään sitä sellasta listaa missä on normiruokien sokerien määrät? Mä olen surkee googlettaja ja en löydä oikeeta hakusanaa..
Olisin oikeen kiitoollinen jos tää löytys. Oon sen nähnytkin monesti, mutten muista millä sivustolla jne.
Kiitos avusta!
V.Heponen
Onko kellään sitä sellasta listaa missä on normiruokien sokerien määrät? Mä olen surkee googlettaja ja en löydä oikeeta hakusanaa..
Olisin oikeen kiitoollinen jos tää löytys. Oon sen nähnytkin monesti, mutten muista millä sivustolla jne.
Kiitos avusta!
V.Heponen
V.Hepo- Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 07.08.2009
Poppis- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 09.10.2009
Vs: Sokerit ruuassa, ne piilossakin olevat
Hei! Finelliä oon kans käyttänyt; siihen kun saa rajattua sen eniten/vähiten osionkin. Sitä vois kai leikkauksen jälkeen käyttää apuna kun toi proteiinin saanti askarruttaa, ennenkuin oppii syömään oikein...
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
ainoa jolla ei toimi www.finelli.fi sivusto*??
ei siis edes aukea*???
ei siis edes aukea*???
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Ei kai aukeakaan kun annettiin sulle väärä osoite Enpä oo itsekään ennen huomannut ku oon aina googlannut. Se on yhdellä fineli- eli vain yks L. Toivottavasti löydät etsimäsi!
kiitokset ja mukavaa joulun odotusta;)))
hylje- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Registration date : 04.08.2009
Tämä ei nyt suoranaisesti edes kuulu tähän ketuun, mutta kun viittasit noihin proteiineihin, niin Pulssissa annettiin ohjeistus proteiinijauheen käytöstä. Ilmeisesti on niin, ettei sitä tarvitsemaansa määrää saa mitenkään kasaan ruuasta (vaikka mitä soisi) niin aluksi täytyy ottaa avuksi proteiiniherajauheet, ettei lihasmassa katoa kokonaan.
Tirlittan- Viestien lukumäärä : 117
Registration date : 13.09.2009
Ei lainkaan haittaa vaikka "väärässä" paikassa olisikin Mulla on leikkaus vasta edessä enkä tiedä kuinka hyvän ohjeistuksen tuolta Virosta saa, eli kaikki tieto on tarpeen! Olin vähän jo miettinytkin että varmaan täytyy jotain proteiinijauhetta urheilukaupasta hankkia. Vai annettiinko sulle Pulssissa oikeen joku tietty merkki mikä ois parempaa kuin muut? Lueskelin sun toipumista ja kuulostaa ihan uskomattomalta Jatka samaan malliin, perässä tullaan!
Ei nyt suoranaisesti mitään mainostettu, mutta vinkattiin, että kannattaa käydä semmoisilla sivuilla kun www.wellmax.fi, ja sieltä löytyy tuommoinen tuote kuin Dietmix, joka olisi just meidän tarpeisiin sopiva. Proteiinia pitäisi saada vuorokaudessa 2x oma paino, ja se on paljon!
Juu, nyt on tasan viikko leikkauksesta, ja olo on kun en missään olisi ollutkaan! Ainoa, mikä muistuttaa on tuo soseiden ja liemien pupeltaminen, mutta sujuuhan se tässä samalla, kun telkkaria tuijottelen.
Juu, nyt on tasan viikko leikkauksesta, ja olo on kun en missään olisi ollutkaan! Ainoa, mikä muistuttaa on tuo soseiden ja liemien pupeltaminen, mutta sujuuhan se tässä samalla, kun telkkaria tuijottelen.
Kiitos tiedosta!! Tosin en löytänyt tota Dietmixiä MUTTA huomasin että toi Turun liike on ihan tässä kulmilla eli käyn paikan päällä hakemassa. Toi proteiinitarve on kyllä tosi hurja eli ei millään saa täyteen ensimmäisinä viikkoina. Eikä välttämättä muutenkaan.... Tässä tosiaan täytyy aloittaa elämä ihan alusta- vähän pelottavaa mutta myös mukavalla tavalla jännää
Niinhän se on, että KAIKKI ruokailujutut menee uusiksi, mutta onhan tässä aikaa opetella uutta. Pulssissa oli tosiaan todettu toi proteiinilisä ihan välttämättömäksi, jotta elimistö ottaisi menetetyt kalorit läskistä, eikä lihaksesta. Varovasti kuitenkin kannattaa aloittaa sen proteiinilisän kanssa, ettei vatsa käy kapinaan, eli ekalla viikolla pari lusikallista jauhetta, seuraavalla enemmän jne...
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa