Kys:n alueella olevat
2 posters
Sivu 1 / 1
Kys:n alueella olevat
Uutena keskustelijana tällä foorumilla kaipaisin tietoa myös muista Kys: n alueen leikatuista tai menossa olevista... Avaan siis ketjun, johon toivon lyhyttä esittäytymistä, katsotaan sitten mitä jatkossa saamme yhdessä aikaan kokemusten ja vertaistuen jakamista toivottavasti
Minä olen siis Hupelo, päälle 40 v nainen Kuopiosta. Elokuussa 2013 sain lähetteen työterveydestä leikkausarvioon, jossa sitten kävinkin kys:illä marraskuussa. Kriteerit kohdallani täyttyvät, bmi 41 ja monen monta keinoa koitettu.... Arviointi kerran lisäksi kävin nyt joulukuussa ravitsemusterapeutin juttusilla vielä uudelleen, jossa keskusteltiin vielä laihdustushistoriastani ja syömishäiriön vaikutuksesta elämässäni.
Seuraavan kerran menen rt:lle tammikuussa ja leikkaus kenties kesällä...
Minä olen siis Hupelo, päälle 40 v nainen Kuopiosta. Elokuussa 2013 sain lähetteen työterveydestä leikkausarvioon, jossa sitten kävinkin kys:illä marraskuussa. Kriteerit kohdallani täyttyvät, bmi 41 ja monen monta keinoa koitettu.... Arviointi kerran lisäksi kävin nyt joulukuussa ravitsemusterapeutin juttusilla vielä uudelleen, jossa keskusteltiin vielä laihdustushistoriastani ja syömishäiriön vaikutuksesta elämässäni.
Seuraavan kerran menen rt:lle tammikuussa ja leikkaus kenties kesällä...
Hupelo- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 16.11.2013
Vs: Kys:n alueella olevat
Mie oon rolli82, leikattu nyt 17.12 ja päivääkään en vaihtaisi pois. oppis vaan syömään vähän kerrallaan.
rolli82- Viestien lukumäärä : 227
Registration date : 30.04.2012
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa