Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään
2 posters
Sivu 1 / 1
Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään
Terveisiä Peijaksesta. Meitä oli siellä tänään kolme tulotarkastuksessa ja kaikkien leikkausajat siirtyivät noin kuukaudella eteenpäin. Syynä se, että tehohoitopaikkoja säästellään sikainfluenssapotilaille.
Vähän pukkaa ahdistusta, kun olen jo niiiiin kypsä noihin pussiruokiin, että olen melkein syömättä sen takia. Ei auta itku markkinoilla, eteenpäin sanoi mummo lumessa ja kaikkia muita reippaita lausahduksia. Periksi ei anneta prkle.
Vähän pukkaa ahdistusta, kun olen jo niiiiin kypsä noihin pussiruokiin, että olen melkein syömättä sen takia. Ei auta itku markkinoilla, eteenpäin sanoi mummo lumessa ja kaikkia muita reippaita lausahduksia. Periksi ei anneta prkle.
Terhikki- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2009
Vs: Sikainfluenssan takia leikkauksia siirretään
Paljollako siirty viikolla kahdella?????????????
Tsemppiä!
T: Tepa 43
Tsemppiä!
T: Tepa 43
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Piti olla 19.11. ja uusi aika on EHKÄ 7.12. Nyt siis mennään sen mukaan miten tuo tauti etenee ja vaikuttaa.
Itse kävin tänään sitten ottamassa rokotuksen tuohon sikaan ja ihan kausiflunssaan myös, kun sen siinä samalla tökkäsivät. Piikeistä on aikaa jo 4 tuntia enkä ole vielä yhtään kipeä. Katsotaan mikä on olo aamulla ja liikkuuko kädet.
Itse kävin tänään sitten ottamassa rokotuksen tuohon sikaan ja ihan kausiflunssaan myös, kun sen siinä samalla tökkäsivät. Piikeistä on aikaa jo 4 tuntia enkä ole vielä yhtään kipeä. Katsotaan mikä on olo aamulla ja liikkuuko kädet.
Terhikki- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2009
Tsemppiå Terhikki!
Toivottavasti et oo kädetön tänään...................
Itse kysyin, että pitäskö mun ottaa sikapiikki kun oon menossa 15.12. tähän leikkaukseen niin sanottii että EI TARTTE! mun mielestä aika outoo, mut näin mennään.........poika on nyt kovassa lentsus ,mut ei oo varmistettu onko possuu...........kaks kertaa käyty jo tohtorissa.....tänään vastaus nieluviljelystä!!!!!
Toivottavasti et oo kädetön tänään...................
Itse kysyin, että pitäskö mun ottaa sikapiikki kun oon menossa 15.12. tähän leikkaukseen niin sanottii että EI TARTTE! mun mielestä aika outoo, mut näin mennään.........poika on nyt kovassa lentsus ,mut ei oo varmistettu onko possuu...........kaks kertaa käyty jo tohtorissa.....tänään vastaus nieluviljelystä!!!!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa