Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vatsan ultrassa käyty....

+2
ritu
Mama XXL
6 posters

Siirry alas

Vatsan ultrassa käyty.... Empty Vatsan ultrassa käyty....

Viesti kirjoittaja Mama XXL To Loka 08, 2009 5:47 pm

Heissan,tulipa tänään tuossa ultrassa käytyä kaikki elimet löytyivät,mutta" tuomioitakin"tuli suurentunut perna affraid onko kellään tästä kokemuksia ja vaikuttaako leikkaukseen jotenkin? Löytyi myös rasvamaksa,joka on kaiketi aika yleistä tässä tilanteessa Question johon auttaa laihdutus,rasvaisen ruuan välttäminen ja tietenkin liikunta,näin olen ymmärtänyt.Ja ei kahta ilman kolmatta sappikivet löytyivät myös Mad nämähän operoidaan leikkauksen yhteydessä jos katsotaan aiheelliseksi... Question Kyllä nyt vähän hirvittää että miten leikkauksen mahtaa käydä,olenko "leikkauskelvoton" näine vaivoineni...Ja maanantaina pitäis yökkimään mennä eli on mahantähystyksen vuoro,ihan kauhistuttaa että mitä ikävyyksiä sieltäkin löytyy Shocked Onneksi on tämä palsta missä voi tuntojaan ilmaista ja tarvittaessa tukea saada flower
Mama XXL
Mama XXL

Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Vatsan ultrassa käyty.... Empty Vs: Vatsan ultrassa käyty....

Viesti kirjoittaja ritu Pe Loka 09, 2009 1:56 am

Ei se mahantähystys niin paha ole kyllä sen kestää hyvänasianpuolesta

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja Terhikki Pe Loka 09, 2009 3:22 am

Nyt taisi alkaa minuakin jännittämään. Ensi viikolla tiedossa sama setti eli to ultra ja seuraavana maanantaina gastroskopia. Olen jotenkin onnistunut painamaan jännityksen taka-alalle ja vain odottelemaan.

Jos sappikivet hoidetaan leikkauksen yhteydessä ja maksaahan kaikkien käsketään pienentämään laihduttamalla ennen leikkausta, niin niiden osalta ei varmaan tarvitse ollaa huolissaa. Tuosta pernajutusta en osaa sanoa mitään, mutta kai he olisivat heti sanoneet, jos pitäisi huolestua.

Tsemppiä maanantaille.

Terhikki

Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2009

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Pe Loka 09, 2009 11:32 pm

Mama XXL sappikiviä ei automaattisesti poisteta tyksissä varsinkin vaivaamattomat sappikivet. Itseni on leikattu 1.9 ja sappikivet jäi paikoilleen. Tsemppiä tulevaan.
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009

Vatsan ultrassa käyty.... Empty Mahantähystyksessä käyty...

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ma Loka 12, 2009 6:22 pm

Heissan,nyt on sitten siinä mahantähystyksessä käyty,ei ollut ollenkaan niin paha kuin olin ajatellut.Nopea toimenpide oli,kesti reilu 5 minuuttia,näytteenottoineen.Kaikki oli kunnossa,nyt odotellaan helikobakteerinäytteen tuloksia.Ja jos kaikki näiltäkin osin kunnossa,niin mahdollisesti leikkaus olisi tammi-helmikuun aikana ajankohtainen Smile
Kiitos tsemppajille ja Terhikille tsemppiä tulevaan flower ei kannata turhaan jännittää,kun vaan muistaa hengittää rauhallisesti ja koittaa olla niin rentona kuin mahdollista,niin hyvin se tähystys menee. lol!
Mama XXL
Mama XXL

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Loka 13, 2009 3:22 am

Heips Mama xxL Smile
Osaisitkohan sinä järkeillä jotenkin mun kanssani milloin mulla mahtais alkaa tuo leikkaus aika häämöttää jos ajatellaan niin että sinä olet ollut nyt tähystyksessä ja leikkaus aika olis tammi/helmikuussa...kun mun tähystys aikani on 19 marraskuuuta?? Rolling Eyes ja kanssa tyksissä..vai kai sinäkin olit tyksissä??
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja PMM77 Ti Loka 13, 2009 4:15 am

VAADI, että sun sappirakko poistetaan samassa leikkauksessa.

Mulla ei ollu sappikiviä GBP-leikkauksen aikoihin, mutta nopea laihtuminen sai ne aikaan, ja nyt odottelen sitten aikaa toiseen leikkaukseen, eli sappirakonpoistoleikkaukseen. Tosi kiva saada lisää tähystysarpia mahaan!

PMM77

Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 24.01.2009

Viesti kirjoittaja Mama XXL Ti Loka 13, 2009 6:01 pm

Heissan,Tigertyttö tyksissä olin,ja tuosta sun leikkaus-ajasta saattaa hyvinkin olla kanssa samoihin aikoihin kun mullakin,kun eilen kysyin niin nyt "kaupitellaan"näitä alkuvuoden aikoja.Mutta en tosiaan itsekkään tiedä tarkkaa leikkauspäivää,niin vaikea on mitään varmasti sanoa. Mulla on joulukuussa tyksissä kontrolli -aika,silloin varmaan tiedän taas enemmän ja varmaan sullekkin siinä tähystyksen yhteydessä joku arvio annetaan.Toivotaan että meillä molemmilla tuo leikkaus on ajankohtainen heti alkuvuodesta.Ja kukapa tietää jos ollaankin samaan aikaan tyksissä... :DTsemppiä tulevaan.Ja PMM77 täytyy näköjään tiukkana olla tuon sappirkon suhteen,harmillista kun joudut uudestaan operoitavaksi sen takia.Tosi kivasti sulla on paino pudonnut tuon GBP-leikkauksen jälkeen Very Happy Tsemppiä tuohon poistoon.
Mama XXL
Mama XXL

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Loka 13, 2009 11:20 pm

Kiitos mama vastauksestasi Very Happy
Toivotaan että ollaan samaan aikaan operoitavana Laughing
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa