Kuinka nopeasti raskauden jälkeen leikkaukseen?
2 posters
Sivu 1 / 1
Kuinka nopeasti raskauden jälkeen leikkaukseen?
Hei!
Kuinka nopeasti pääsee raskauden jälkeen leikkaukseen? Onko jotain varoaikaa? Oma taival katkesi tosiaan plussaan, nyt on synnytys takana ja aloin miettimään, että kuinkas nyt.
Kuinka nopeasti pääsee raskauden jälkeen leikkaukseen? Onko jotain varoaikaa? Oma taival katkesi tosiaan plussaan, nyt on synnytys takana ja aloin miettimään, että kuinkas nyt.
herkkusuu- Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 34
Registration date : 22.12.2015
Vs: Kuinka nopeasti raskauden jälkeen leikkaukseen?
Mun leikkaus oli 11 kk synnytyksestä. Fysioterapeutti sanoi kyllä että kroppa ei välttämättä ole ehtinyt toipua raskausajan ja synnytyksen tuomista muutoksista vielä vuoden päästä. Varsinkin vatsan alueen lihaksistoa kannattaa treenailla kuntoon niin toipuu nopeasti leikkauksesta hyvin vähäisillä kivuilla. Niin ja tietty imetys pitää olla loppu ennen ene-kuureja ettei vauva saa rintamaidon mukana haittallisia hajoamistuotteita, joita maksa poistaa laihtumisen yhteydessä. Oli kyllä hieno kokemus, kun opetteli uuden ruokavalion ja -tavat siinä oman lapsen opetellessa kiinteisiin ruokiin.
aiju76- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 20.12.2014
Mulle tehtiin sektio, enkä edes imetä, niin ei pitäis olla ongelmia/esteitä. Ravitsemusterapeutilla on kyllä minua vastaan jotain, hänen piti antaa mulle kesäkuulle aika, sitä ei ikinä tullu.
herkkusuu- Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 34
Registration date : 22.12.2015
Kannattaa kysyä miksi aikaa ei ole vielä kuulunut. Ja tsemppiä projektiin ja ihania aikoja vauvan kanssa.
aiju76- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 20.12.2014
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa